Low budget motori.

paleMZ said:
Pa mislim da se o tome i radi kad se misli na low budget motore. Ipak su to jeftini motori koji ne pruzaju sve kao i moderni motori.

Moze, ali i ne mora značiti. Netko mozda zeli pouzdanog daily drivera, ne zeli skuter ili auto, te ce kupiti novi motor, ali klasu ili dvije ispod rabljenog dostupnog za te novce.


paleMZ said:
Naravno da ce stari motori uvijek zahtjevat neka dodatna ulaganja...

Svaki motor zahtjeva dodatna ulaganja, osim onog novog. Pogotovo neposredno nakon kupovine rabljenog motocikla.


paleMZ said:
Ali dati misljenje da ako nemas ni za skupit 1000€ nemoj ni razmisljat o motoru??? Ma daj molim te uozbilji se, ima ljudi koji nemaju para a opet u svojim mogucnostima uzivaju u motoru, voze se, rade kilometre, i ozbiljnije to rade nego ekipa sa kreditima koja se vikendom vozi i sreces ih na sanku uvijek....

Nismo svi isti i ne vidimo svi isto voznju, niti svi raspolazemo istim budžetom, slobodnim vremenom, afinitetima, itd., niti moto-svijet i sve vezano uz njega vidimo isto. Uvijek može bolje, i normalno je uvijek težiti boljemu, ali je važno i uživati u granicama svojih mogucnosti i ne se zamarati nedostižnim. (y)

Ono sto se mozda nije moglo zakljuciti iz mog posta je i cinjenica da vrijednost (jako) jeftinog (i starog) motocikla može zajedno sa cijenama popravaka premašiti cijenu nešto (naglasak na "nešto") novijeg motocikla. Upravo je uz ovo vezan dio mog komentara da danas vec postoji dobar dio dobrih i relativno modernih motocikala po pristupacnim cijenama, u odnosu na motocikle iz pocetka devedesetih godina.

Početkom i sredinom prošlog desetlječa mahnito su se kupovali novi motocikli srednje i više klase, i danas ih u oglasnicima ima zaista puno, a jos uz cinjenicu da je kupovna moc slaba, cijena tih motocikala nije visoka kao pred koju sezonu. Zadnjih par sezona je prodaja novih motocikla u ogromnom padu, a uz to, vecina ljudi se i nesto manje vozi. Samim time, određen broj motocikala starih 4-8 godina nema puno km, a ruku na srce, nema ni mnogo novijih a polovnih u oglasnicima.

S druge strane, kupovina rabljenog je uvijek rizik, tako da se i motor star 6 mjeseci može pokazati kao zaj3b, ne mozda zbog motora kao motora, nego zbog odrzavanja prethodnog vlasnika ili nekog drugog slicnog faktora.

Uglavnom, tu sada dolazimo do onog "low cost" vs. "kako tko vidi voznju/motore". Nekome je mozda dovoljno kupiti razbijeni motocikl i slagati ga godinama, i nema nista lose u tome, dok netko drugi mozda misli raditi 20 k km godisnje sa motociklom, i za njegove potrebe stariji motocikl ne dolazi u obzir. Nekome mozda motori jednostavno nisu dovoljno visoko na listi prioriteta i kada zadovolji druge hobije, ne ostaje dovoljno za ono sto bi se htjelo, pa se trazi prihvatljiva jeftinija solucija.

Upravo zato, ova tema je jednostavno preopčenita za ulaziti u ozbiljnije rasprave. 8)

(y)
 
mate said:
Low budget ne bi trebalo značiti da se radi o starim motorima za par stotina eura nego novim generacijama motora manje zapremine koji su jeftiniji što se tiče same cijene, a zatim i po pitanju registracije i održavanja. Ako pratite vijesti iz svjetske moto industrije, primjetit ćete da su upravo motori od 125 do 300 kubika u uzlaznoj putanji. Ne samo u Aziji gdje su uvijek bili najbrojniji, pod utjecajem krize to počinje vrijediti za cijeli svijet. Ali to su jeftiniji motori, ne besplatni. Granicu od 1.000 EUR osobno ne smatram ozbiljnom jer mislim da onaj tko ne može odvojiti toliko za motor, bolje da uopće o njemu ne razmišlja...

Mate srečo ti si u zadnjih par godina opasno odrastao  :mrgreen: Ili ja  :mrgreen: pa se sve više slažem s tobom  :LOL:

Ovako svi vi koji se vozate na krampovima, e da u kramp lako uđu i motori od 07 na starije koji imaju podrapane gume, lance koji su ofucani ko krave koji od sezone do sezone ne poprave isto i koji motore 99% "popravljaju" rabljenim djelovima. e da tak ne održavan motor vam pojede soma eura kroz sezonu kroz gorivo ulje i sve te "zakrpe".
Što če reći da vam pojede održavanje motor... i da ako ovo pokažete ženam curama, još im možete i objasniti da ste u plusu da vam je motor ostao za đabe  :LOL:


Da ne ispadnem prgavi seronja ja sam odlučio da se ne vozim dok ne svanu ljepša i sretnija vremena  :wink:


Pod "low budget" motor bi jedino svrstao da pronađete i ili kupite od nekog motor sa minimalnom kilometražom za jednu prosječnu plaču u rvatskoj znači 2800, kuna koji za isto toliko novaca može tehnički isparavan na cestu i da mu registarcija ne prelazi 2800 kuna znači plafon 5000-6000 kuna...valjda tak nekako
 
Otvoriš njuškalo, odeš pod motore, sortiraš po cijenama od nižih prema višim, prebrojiš pare, odabereš i kupiš.
Kraj priče.

A sad ić otvarat temu, preporučat ovo-ono, rasipat se dubokim mislima...

Osim toga, kako nemali broj eminentnih forumaša zna reć, triba pričekat 01.07.2013. (povijesni datum otvaranja medovoda za hrvate) pa ćemo bit preplavljeni low-budget motorima (ne starijim od godinu-dvi). :rofl:



"Vrijeme teče, život je kratak, guska se peče, meni će batak."

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
biker4life said:
...XT 660 X...rega i osiguranje su prihvatljivi (660ccm, 35 KW)...
Ako je to u kontekstu "low budget" prihvatljivo, onda neznam kaj je to neprihvatljivo...

Prvo treba odrediti smisao "low budget". Jer budget općenito znači nekakav unos/iznos novaca kroz neki period.
Dakle, nije isto kupiti R od 1000ccm za 1000€, može on bit u savršenom stanju, bez ikakvih ulaganja, ali kad za njegovu regu, troškove guma, goriva i redovnih servisa platiš onoliko koliko bi platio neki drugi motor od 125ccm isto u savršenom stanju.
Dakle, jedno je kupiti "jeftin" motor, pa onda imat sve blagodati i nepogodnosti "pravog" ili "dobrog" motora, uz potencijalna veća ulaganja u odnosu na takav isti skuplji ili noviji, a drugo je uzeti neki motor koji stvarno iziskuje mala održavanja.

Ja mogu reći da je najbolji omjer uloženo/dobiveno nekakav maxi skuter od 250ccm. Pošto su svi manje-više "pravi" bajkeri (o čemu bi se dalo raspravljat u X drugih tema), ne mora se uzet skuter, nego se uzme neki motor od 250ccm, tipa YBR250, CBF250 i sl. Kod tih motora je zbilja mala potrošnja (3-4 L), rega bez bonusa u ZG ispadne cca 1000 kn, gume se ne troše ni približno ko na jačim motorima, a opet izgledom su blizu "pravih" motora, a imaju i dovoljno snage za normalnu vožnju. Problem kod tih motora je taj da ih ima jako malo, i dosta su skupi u nabavi (za iste novce možeš dobit R 600 npr.).
500ccm je već malo veći kompromis u stranu gušta, ali rega je ipak prihvatljiva, a za ostalo neznam jer nisam posjedovao.
 
biker4life said:
U otprilike tom rangu cijene, iako nesto druge koncepcije, mogu navesti npr. dobar rabljeni XT 660 X. Cijene polovnih su relativno pristupačne, redovni servisi nisu skupi (ulje Yamalube 10W40 po cca. 80 kn / L, ukupno malo manje od 3 litre, filter ulja original 60ak kn, originalna svjecica oko 50 kn, zadnja guma širine 160, itd.), rega i osiguranje su prihvatljivi (660ccm, 35 KW), a motocikl pruža dosta, zabavan je, a opet multifunkcionalan, te uz sve to, govorimo o motociklu ne starijem od 2004. godine (prva godišta su po oglasnicima vec po 2.900 € pa na više). Motocikl je pouzdan, a agregat provjeren. Agregat se ugrađuje još i u Yamahe XT 660 R, XT 660 Z, MT-03, Aprilia Pegaso Strada/Trail/Factory i Derbi Mulhacen 659.

Si siguran?  :wink:

NEMA JEFTINOG MOTORA !!!
Znači,čim imaš motor,trebaš opremu,gorivo,rega,osiguranje.....
Ne znam koliko bih se malo morao voziti da mi je sezona ispod 10 000 kn  :misli:
 
ADAM said:
Si siguran?  :wink:

NEMA JEFTINOG MOTORA !!!
Znači,čim imaš motor,trebaš opremu,gorivo,rega,osiguranje.....
Ne znam koliko bih se malo morao voziti da mi je sezona ispod 10 000 kn  :misli:

Tako je (y) ono sto je ispod 10 000kn nije motor ili stoji u garazi kao ukras :mrgreen:
 
Ako želi low budget motor, svatko kome to životne okolnosti dopuštaju (obiteljska situacija, podneblje, posao itd.) se prvo i glavno mora riješiti auta. :neznam:
 
Za mene je low-budget motor, motor koji u voznom stanju, spreman za regu do max simboličnih 1000€. Po meni su to jedno ili dvocilindrični motori s kraja 70-tih, početka 80-tih, kao npr. Yamaha RD 250, 350, Honda CB 250, Honda CB 400n, Suzuki x7, Yamaha SR 500, kawasaki GPZ, GZ , Suzuki GS 500, 550.....

Ja nailazim na low-budget motore na raznim oldtimer sajmovima za dijelove. Ima ih već od 300€ ovisno o stanju, a sredjenog da vozi, sredjenim papirima dodjem do max 1000€

K tome imaš Super oldtimer motor ;-)


Ako netko treba pomoć kod trazenja takvog, nek mi se javi.
 
Ja imam Apriliu Pegaso 650 i.e. 2003.g. , motor koji je bez nekog opravdanog razloga na ne baš dobrom glasu. Uložio sam u dobar servis, promjenio kvačilo anlasera itd. da ne nabrajam sve....motor je bez greške i kad ga staviš u oglas ili nude neke čudne zamjene ili smješnu lovu. Motor nije zvijer ali i u dvoje je čisto solidan i udoban za duže ture.
Nažalost zbog situacije u državi i opće besparice skloni smo kupiti isti motor koji je 2-3 tisuće kuna jeftiniji a na kraju ispadne puno skuplji.Za takav motor u takvom stanju 18- 19000 kuna mislim da nije pretjerano ali kako je neko rekao voziti motor i ne imati neku lovicu nema smisla!
 
ADAM said:
Si siguran?  :wink:

Da.

Imao sam XT660X 4 godine (kupio sam ga novog) i napravio sa njime 43.000 km, te promijenio 6-7 zadnjih i 5-6 prednjih guma. :mrgreen:


Igoreta said:
Ako je to u kontekstu "low budget" prihvatljivo, onda neznam kaj je to neprihvatljivo...

Zato sam na kraju i naveo - tema je preopčenita za konkretan savjet ili raspravu. Nekom je i 1.000 € puno za motor, dok netko da duplo toliko za TV doma.

Iz moje perspektive to mi jest bio low-budget motor u odnosu na sadasnji, sa 998ccm i 126 kw. :neznam:

 
Ak nemaš para ne fantaziraš o motoru. Ko i većina nas da sad počne fantazirat o low budget ferarijima.
 
Valjda o low budget autima.

Ja sam vozio i krampine od 1000 eura i novije motore, kako sam koje sezone mogao odvojit para..bitno da se kotrlja
 
markookram said:
iso miki koje krame  :mrgreen:

to bi sve trebalo ici 1kg/1kn

Većina i jesu krame, al gle nekom je i to nedosanjani san i to je to.  (y) Iste stvari možeš naći svaki dan na svakom mjestu. Npr. volim skijat , al neznam kak da imam volju neidem na Sljeme jer mi je bezveze. Ak nemam za otić nekam na normalno skijalište niti neidem . Tak da bi se u svakom pogledu u svakoj točci života dalo o tome razglabat  (y)