biker4life
Motorator
paleMZ said:Pa mislim da se o tome i radi kad se misli na low budget motore. Ipak su to jeftini motori koji ne pruzaju sve kao i moderni motori.
Moze, ali i ne mora značiti. Netko mozda zeli pouzdanog daily drivera, ne zeli skuter ili auto, te ce kupiti novi motor, ali klasu ili dvije ispod rabljenog dostupnog za te novce.
paleMZ said:Naravno da ce stari motori uvijek zahtjevat neka dodatna ulaganja...
Svaki motor zahtjeva dodatna ulaganja, osim onog novog. Pogotovo neposredno nakon kupovine rabljenog motocikla.
paleMZ said:Ali dati misljenje da ako nemas ni za skupit 1000€ nemoj ni razmisljat o motoru??? Ma daj molim te uozbilji se, ima ljudi koji nemaju para a opet u svojim mogucnostima uzivaju u motoru, voze se, rade kilometre, i ozbiljnije to rade nego ekipa sa kreditima koja se vikendom vozi i sreces ih na sanku uvijek....
Nismo svi isti i ne vidimo svi isto voznju, niti svi raspolazemo istim budžetom, slobodnim vremenom, afinitetima, itd., niti moto-svijet i sve vezano uz njega vidimo isto. Uvijek može bolje, i normalno je uvijek težiti boljemu, ali je važno i uživati u granicama svojih mogucnosti i ne se zamarati nedostižnim.
Ono sto se mozda nije moglo zakljuciti iz mog posta je i cinjenica da vrijednost (jako) jeftinog (i starog) motocikla može zajedno sa cijenama popravaka premašiti cijenu nešto (naglasak na "nešto") novijeg motocikla. Upravo je uz ovo vezan dio mog komentara da danas vec postoji dobar dio dobrih i relativno modernih motocikala po pristupacnim cijenama, u odnosu na motocikle iz pocetka devedesetih godina.
Početkom i sredinom prošlog desetlječa mahnito su se kupovali novi motocikli srednje i više klase, i danas ih u oglasnicima ima zaista puno, a jos uz cinjenicu da je kupovna moc slaba, cijena tih motocikala nije visoka kao pred koju sezonu. Zadnjih par sezona je prodaja novih motocikla u ogromnom padu, a uz to, vecina ljudi se i nesto manje vozi. Samim time, određen broj motocikala starih 4-8 godina nema puno km, a ruku na srce, nema ni mnogo novijih a polovnih u oglasnicima.
S druge strane, kupovina rabljenog je uvijek rizik, tako da se i motor star 6 mjeseci može pokazati kao zaj3b, ne mozda zbog motora kao motora, nego zbog odrzavanja prethodnog vlasnika ili nekog drugog slicnog faktora.
Uglavnom, tu sada dolazimo do onog "low cost" vs. "kako tko vidi voznju/motore". Nekome je mozda dovoljno kupiti razbijeni motocikl i slagati ga godinama, i nema nista lose u tome, dok netko drugi mozda misli raditi 20 k km godisnje sa motociklom, i za njegove potrebe stariji motocikl ne dolazi u obzir. Nekome mozda motori jednostavno nisu dovoljno visoko na listi prioriteta i kada zadovolji druge hobije, ne ostaje dovoljno za ono sto bi se htjelo, pa se trazi prihvatljiva jeftinija solucija.
Upravo zato, ova tema je jednostavno preopčenita za ulaziti u ozbiljnije rasprave. 8)