Mapiran motor-auspuh

Ivanos46

Well-known member
Moj zx10r je mapiran,trkaci softver ima.

ima kn filter zraka,katalizator je supalj,auspuh mali kratki,otvoren bez db killera,znaci ispusni sistem je full otvoren i protocan,motor je takav mapiran i podesen...

pa mene zanima,kada bih ja stavio db kilere u auspuh,dali moze nesto da se desi masini,smjesi,hoce li se osjetiti u voznji,pad snage itd...


 
Ne kužim čemu trkaći softwer na takvom motoru za vožnju po cesti. Jedino ako se i po pisti često voziš. Onda je jasno.
 
ae molim te,nemoj mi raditi off,molim za pomoc ljude,koje se kuze i razumiju u te stvari.
 
Ivanos46 said:
ae molim te,nemoj mi raditi off,molim za pomoc ljude,koje se kuze i razumiju u te stvari.
Zoki ti uopce nije nista lose rekao.  Znas i sam da serijski R motori idu i vise nego dovoljno,za voznju po cesti,bez ikakvih mapiranja. 

Fora je u tome da ti sada pitas za db kilere,na postavkama di se db kileri uopce ne uklapaju u pricu.  Kao da pitas kako postaviti retrovizore na motor koji je spreman,i ima trkace oklope za stazu. 

I samom ti mora biti jasno da,ako stavis db kiler,nije vise to to,i poremetit ce rad motora na neki nacin,kako tocno,nece ti nitko sa sigurnoscu reci,to ti moze pokazati "dyno stol" i sl.

Pitanje je,zasto sada db kiler?  Zbog tehnickog,susjedi se bune,osobno ti je prebucan motor.... U svakom slucaju samo postavljanje db kilera ti ne rijesi problem,ili,rijesis jedno pa ce zbog toga nastati nesto drugo.

Moras odluciti za sta ti motor treba,i prema tome prilagoditi komplet postavke,bez polovicnih rjesenja,i pritom znati da ne mozes u jednom imati "race" i "street legal" motor.    :)
 
Ivanos46 said:
pa mene zanima,kada bih ja stavio db kilere u auspuh,dali moze nesto da se desi masini,smjesi,hoce li se osjetiti u voznji,pad snage itd...

nesto da se desi masini,smjesi,hoce li se osjetiti u voznji..ne ne ne, mozda pad snage al neces osjetit
 
gastajbarter said:
nesto da se desi masini,smjesi,hoce li se osjetiti u voznji..ne ne ne, mozda pad snage al neces osjetit

daj ne baljezgaj o stvarima o kojima nemaš pojma



@Ivanos46 Zagušit ćeš ga s db killerom i to osjetno, za proć tehnički i slično ok, ali na duže staze bolje ne :wink:
 
tibor said:
daj ne baljezgaj o stvarima o kojima nemaš pojma



@Ivanos46 Zagušit ćeš ga s db killerom i to osjetno, za proć tehnički i slično ok, ali na duže staze bolje ne :wink:

Joj strucnjak se javio...idi kupi jos koji slupan motor pa kukaj po forumu i o tome dijeli savjete :mrgreen:
 
elektricar,na tvoje zasto sve to,meni osobno nesmeta buka,motor ima fenomenalan zvuk,neki dan me zaustave 2 organa reda na motorim,radi buke motora,jedva sam ih namolio da me neposalju na vanredni teh,uzeli bi mi tablicu sigurno,+ko secer na kraju,zamisli ovo,oni zapisali kakav je motor,kakve naljepnice ima,kakvu kacigu,opremu imam,ma sve zivo,tako da ako me negdje snime,da znaju da sam ja,meni pao mrak na oci,pa di to ima?

cuo sam se sa zdravkom,on mi je i bio mapiro motor,pa sam mu objasnio sta bih napravio,on kaze da motoru,nebi nista bilo,a snaga,mozda nesto neprimjetno bi pala,zanemarivo,ali treba probati,ali ima caka ovisi i o izlazu na auspuhu,koliki je fi,kod mene je plus,sto ja imam auspuh sa dva izlaza na topu,pa onda lakse i brze izlaze ispusni plinovi,nego da imam top sa jednim izlazom...

otici cu slijedeci tjedan sa motorom do njega,pa ce pogledati spuh,db kilere,pa cu onda tocno znati,sta i kako napraviti.

a i uvijek se moze ponovno podesiti motor.

evo moji homemade db kileri,jos samo treba rupe izbusiti.

to napravio jos proslo ljeto,kada sam htio homologirati auspuh,al sam odustao i od onda stoje prigusivaci. :LOL:



a opet uvijek imam opciju,tabla pod rep,uvijek ima rijesenja,samo treba volje imati. :LOL:

 
Ivanos46 said:
Moj zx10r je mapiran,trkaci softver ima.

ima kn filter zraka,katalizator je supalj,auspuh mali kratki,otvoren bez db killera,znaci ispusni sistem je full otvoren i protocan,motor je takav mapiran i podesen...

pa mene zanima,kada bih ja stavio db kilere u auspuh,dali moze nesto da se desi masini,smjesi,hoce li se osjetiti u voznji,pad snage itd...

Samo za tehnicki posli vadi db killer odmah
 
diesel power said:
Sad moras prefarbat motor i promjenit opremu  :mrgreen:
najbolje sve u ghostrider black edition. :mrgreen:


gastajbarter said:
Reci Zdravku da mu je tibor porucio da ne baljezga o stvarima o kojima pojma nema :mrgreen: :mrgreen:
nemoj tako okej je tibor. (y)

mozda je i upravu,treba probati,dok neprobas neznas.




 
Ako ti se da zezati sa vracanjem orginala onda samo naprid

Posto imam cili sistem i maknutu smog pumpu onda je to veca zafrkancija

Inace ako vratis db killer samo za tu priliku neces imati problema ali za voznju na duge staze nije preporucivo

iako je kudikamo manje stetno imati bogatiju smjesu nego osusit motor sa siromasnom smjesom
 
gastajbarter said:
Joj strucnjak se javio...idi kupi jos koji slupan motor pa kukaj po forumu i o tome dijeli savjete :mrgreen:

Stvar je jako jednostavna, nek stavi db killer pa proba i javi jel ima il nema razlike sa i bez... ja čak i da nisam u pravu ništa strašno, griješiti je ljudski, ti čak i da jesi u pravu i dalje ostaješ sirovina bez smisla za humor, a to se tako lako kao što je priznati da si fulao i neda riješiti.
 
Ja sirovina al ti nisi ni za sirovine :mrgreen:..ja ne baljezgam nego govorim iz svog nekog iskustva voznje raznih motora od 1981g..neke stvari jos neznam i nikad necu naucit
 
Bit ce toga sad i vise, sezona propala nema se di ubirati, a proračun zjapi prazan

Sent from my MI 6 using Tapatalk

 
Ivanos46 said:
mozda je i upravu,treba probati,dok neprobas neznas.

Ivane Zdravko ti nije ništa loše niti krivo rekao, motor se neće razletiti niti ćeš izgubiti 20ks što je već osjetno pod guzicom, desit će se dvije stvari, prva je da ti motor više neće isto reagirati na gas (da imaš samo slip on i ugradiš db killer možda nebi osjetio ni to ovako na full sustavu budeš), a druga je malo teže objašnjiva ljudima koji su 1981 upisali ulični moto fakultet,  i tiče se tamo neke termodinamike, tlakova i sličnih idiotarija

Budući da takvima uvijek možeš prije zabiti cent u dupe nego u vugla s njima se više nećemo baviti, a tebi ću citirati tekst sa službene stranice jednog renomiranog proizvođača auspuha koji glasi;

A dB killer is a removable piece that will add some baffling to exhaust flow. This insert can greatly reduce the overall volume of an exhaust. Not all SC-Project exhausts are capable of a dB killer due to internal construction and design. If an exhaust is capable of utilizing a dB killer, then it will be included with the exhaust. Never add a dB killer to an exhaust that was not designed to use one. This can increase back-pressure to the point of failure.

Ovaj boldani dio je ono što bi te trebalo zabrinjavati i zašto ti je više ljudi u ovoj temi reklo da db killer ne držiš dugo na otvorenom auspuhu koji izvorno nije konstruiran za db killer

Iako je to skuplja opcija, radije si nabavi neki polovni Akrapovič za desetku kojeg možeš nać za male novce i koji ima serijki db killer i s kojim ti nadobudni pandur nakon što ga upišeš u prometnu može popušit kurac a ne ti zapisivat boju kacige i motora, odi do Zdravka da ti premapira motor na taj top bez db killera i onda za potrebe tehničkog gradske vožnje i slično koristi taj auspuh sa db killerom koji je proračunat i koji ima siguran i provjeren način fiksiranja tog istog db killera.

Drastično smanjenje promjera i sukladno povečanje pritiska kakvo bi ti izveo sa tim homemade db killerom dugoročno nije dobra opcija :wink: