Metalni racing organizira:Utrku ubrzanja "BIKE RACE 2009" GORIČAN 29.08.2009.

ajde rezultate stavite...za nas koji se patimo na plus 30..morskih celzijusovih... :mrgreen:
 
http://www.facebook.com/home.php#/photo.php?pid=30475354&id=1190251303&ref=mf
http://www.facebook.com/home.php#/video/video.php?v=1151445544893
 
koki_3 said:
http://www.facebook.com/home.php#/photo.php?pid=30475354&id=1190251303&ref=mf
http://www.facebook.com/home.php#/video/video.php?v=1151445544893

nesmo svi na facebuku....
 
fazer čk said:
ajde rezultate stavite...za nas koji se patimo na plus 30..morskih celzijusovih... :mrgreen:

kako sam čuo:
600
1.Dario Gabrilo
2.Mario Matušenski
3.Jedan od Bluzbradersa Barukčić

1000
1.Franjo Marić
2.Dejan Opet
3.Manuel Matanović

Mato Posavčić je štelao prvi dan kvačila svima  :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Malo opširnije:)

U klasi 600 ccm prijavilo se 11 vozača koji su vozili kvalifikacije iz kojih je najbržih 8 ušlo u daljnje natjecanje. U kvalifikacijama najbolji je bio Mario Matušenski na Kawasakiju s vremenom 11.02 sec. Iza njega Robert Barukčić na Suzukiju s vremenom 11.14. Trećeplasirani u kvalifikacijama bio je Zvonimir Kršlović s vremenom 11.25. Utrka klase 600 trajala je oko 3 sata, dok utrka nije krenula malo brže, te su se sve vožnje odvijale kao po loju, bez ikakvih problema. Iz top 8 vozača u slijedeći krug natjecanja, tj. polufinale, uvrstili su se Mario Matušenski (11.21), Dario Gabrilo (11.29), Robert Barukčić (11.11) te Dominik Nikšić (11.22). U finalu je pobijedio Dario Gabrilo s najbržim vremenom 10.69, kojemu je poraz priznao drugoplasirani Robert Barukčić (11.11). U utrci za treće mjesto pobijedio je najbrži u kvalifikacijama Mario Matušenski s vremenom od 10.84 sekunde.

Nakon ugrijavanja publika je jedva dočekala utrku klase 1000 ccm gdje je nastupio i Metalni, domaćin i organizator ove utrke. Od 18 prijavljenih vozača u kvalifikacijama, u daljnje natjecanje uvrstilo se njih 16. Najbrži u kvalifikacijama je bio Franjo Marić na Suzukiju s vremenom 10.28, iza njega prošlogodišnji pobjednik Manuel Matanović s vremenom 10.42 i treće najbrže vrijeme u kvalifikacijama je imao Goran Gajić Gajs, hrvatski prvak s vremenom 10.43.
Iz šesnaestine finala u daljnje natjecanje, koje se također vozi na dvije dobivene uvrstili su se Franjo Marić (10.20) pobijedivši Peju Džijana (10.52), zatim Goran Gajić (10.38) pobijedivši Zdravka Petričevića (10.45), Krešimir Krišto (10.90) pobijedivši Borisa Petričevića (11.45), Manuel Matanović (10.58) pobijedivši Anđelka Slavičeka (11.36), Ivica Markan (10.41) pobijedivši Krešimira Ložnjaka (10.95), Josip Nedić (10.44) protiv Nikice Antolkovića (10.95), Marko Horvat – Metalni (10.66) protiv Darka Črljenca (11.09) i Dejan Opet (10.52) koji je pobijedio Stjepana Krivića čije je nabrže vrijeme bilo 11.64 sekunde.
Kako se utrka nastavljala, ostajali su sve bolji i brži vozači te se ljestvica vremena spuštala sve niže. U slijedećem krugu, četvrfinalu, Franjo Marić pobijedio je Gajsa s vremenom 9.94, te je ostvario najbrže vrijeme dotad i jedini išao ispod 10 sekundi. Slijedeći par bili su Krešimir Krišto i Manuel Matanović, od koji je brži bio Matanović s vremenom 10.39. Borba između Ivice Markana i Josipa Nedića bila je dobivena od strane Nedića u obje vožnje gdje je ostavio najbrže vrijeme 10.53 sec. I zadnji četvrfinalni par Metalni protiv hrvatskog prvaka u supermotu Dejana Opeta, gdje je domaćin morao priznati poraz Dejanu s vremenom 10.43, dok je Marko Horvat samo par stotinki iza njega s vremenom od 10.54.
Polufinale je također bilo veoma uzvbudljivo iz razloga što su se u prvoj utrci sreli Manuel Matanović, prošlogodišnji pobjednik te najbrži vozač dana Franjo Marić. U obje utrke pobijedio je Marić ostvarivši vrijeme 9.92. Druga polufinalna utrka vozila se između Josipa Nedića i Dejana Opeta koji je ušao u finale s vremenom od 10.40.
Utrku za treće mjesto dobio je Manuel Matanović pobijedivši Josipa Nedića dva puta s najbržim vremenom od 10.25.

I šlag na kraju, finale dvojice najbržih natjecatelja: Franjo Marić na Suzukiju protiv Dejana Opeta na Yamahi R1. U obje utrke uvjerljivo je pobijedio Franjo Marić s najbržim vremenom dana 9.75 sekundi, što je prosječna brzina od 150 km/h, a u cilju je dostigao oko 240 km/h.
Prvu trojicu u obje klase organizator je nagradio novčanima iznosima od 3500, 2000 i 1000 kn, te poklon paketima. Utrku je posjetilo oko 2000 gledatelja koji su doma otišli s povišenim adrenalinom u krvi te onim osjećajem koji svi imamo nakon dobro provedenog dana.


 
Darija.. (y) (y) (y)..izvjestaj pravi..u koje vrijeme Maric ima...strava..jel to dobra staza tako ili??najbolje vrijeme ove sezone mislim...auuu 9.75...jos jedna ispravka Josip se preziva Nedic(Nenic)...
 
Ispravila sam prezime Josipa Nedića, ja se ispričavam al ovi su fulali na prijavama. Ako ima još koje ime ili prezime da je krivo napisano, molim da mi javite. Ne bi bilo pošteno prema dečkima da netočno piše.
Staza (cesta) je stvarno jako dobra: ravna, glatka bez ijedne zakrpe. Ne koristi se jako puno jer spaja Goričan s autocestom, a kamioni i ostali idu državnom cestom pa je idealna za ovakve događaje. Lokalni motoristi oduvijek ovdje odmjeravaju snage, eto sad je poslužila i za nešto veće od toga.

Uglavnom, stvarno dobra utrka i nadam se da će postati tradicionalna, jer šteta bi bilo da se ovakvi događaji ne nastave. U ime Metalni racing teama zahvaljujem Policijskoj upravi međimurskoj, Županijskoj upravi za ceste koji su izašli u susret i odobrili održavanje utrke u nedjelju, svim dečkima i curama koji su radili naporno tijekom utrke, te tjednima prije. Bez njih ovog ne bi bilo!  (y)
I svaka čast svim natjecateljima, nadam se da će ih slijedeće godine biti više!
 
Darija said:
Malo opširnije:)

U klasi 600 ccm prijavilo se 11 vozača koji su vozili kvalifikacije iz kojih je najbržih 8 ušlo u daljnje natjecanje. U kvalifikacijama najbolji je bio Mario Matušenski na Kawasakiju s vremenom 11.02 sec. Iza njega Robert Barukčić na Suzukiju s vremenom 11.14. Trećeplasirani u kvalifikacijama bio je Zvonimir Kršlović s vremenom 11.25. Utrka klase 600 trajala je oko 3 sata, dok utrka nije krenula malo brže, te su se sve vožnje odvijale kao po loju, bez ikakvih problema. Iz top 8 vozača u slijedeći krug natjecanja, tj. polufinale, uvrstili su se Mario Matušenski (11.21), Dario Gabrilo (11.29), Robert Barukčić (11.11) te Dominik Nikšić (11.22). U finalu je pobijedio Dario Gabrilo s najbržim vremenom 10.69, kojemu je poraz priznao drugoplasirani Robert Barukčić (11.11). U utrci za treće mjesto pobijedio je najbrži u kvalifikacijama Mario Matušenski s vremenom od 10.84 sekunde.

Nakon ugrijavanja publika je jedva dočekala utrku klase 1000 ccm gdje je nastupio i Metalni, domaćin i organizator ove utrke. Od 18 prijavljenih vozača u kvalifikacijama, u daljnje natjecanje uvrstilo se njih 16. Najbrži u kvalifikacijama je bio Franjo Marić na Suzukiju s vremenom 10.28, iza njega prošlogodišnji pobjednik Manuel Matanović s vremenom 10.42 i treće najbrže vrijeme u kvalifikacijama je imao Goran Gajić Gajs, hrvatski prvak s vremenom 10.43.
Iz šesnaestine finala u daljnje natjecanje, koje se također vozi na dvije dobivene uvrstili su se Franjo Marić (10.20) pobijedivši Peju Džijana (10.52), zatim Goran Gajić (10.38) pobijedivši Zdravka Petričevića (10.45), Krešimir Krišto (10.90) pobijedivši Borisa Petričevića (11.45), Manuel Matanović (10.58) pobijedivši Anđelka Slavičeka (11.36), Ivica Markan (10.41) pobijedivši Krešimira Ložnjaka (10.95), Josip Nedić (10.44) protiv Nikice Antolkovića (10.95), Marko Horvat – Metalni (10.66) protiv Darka Črljenca (11.09) i Dejan Opet (10.52) koji je pobijedio Stjepana Krivića čije je nabrže vrijeme bilo 11.64 sekunde.
Kako se utrka nastavljala, ostajali su sve bolji i brži vozači te se ljestvica vremena spuštala sve niže. U slijedećem krugu, četvrfinalu, Franjo Marić pobijedio je Gajsa s vremenom 9.94, te je ostvario najbrže vrijeme dotad i jedini išao ispod 10 sekundi. Slijedeći par bili su Krešimir Krišto i Manuel Matanović, od koji je brži bio Matanović s vremenom 10.39. Borba između Ivice Markana i Josipa Nedića bila je dobivena od strane Nedića u obje vožnje gdje je ostavio najbrže vrijeme 10.53 sec. I zadnji četvrfinalni par Metalni protiv hrvatskog prvaka u supermotu Dejana Opeta, gdje je domaćin morao priznati poraz Dejanu s vremenom 10.43, dok je Marko Horvat samo par stotinki iza njega s vremenom od 10.54.
Polufinale je također bilo veoma uzvbudljivo iz razloga što su se u prvoj utrci sreli Manuel Matanović, prošlogodišnji pobjednik te najbrži vozač dana Franjo Marić. U obje utrke pobijedio je Marić ostvarivši vrijeme 9.92. Druga polufinalna utrka vozila se između Josipa Nedića i Dejana Opeta koji je ušao u finale s vremenom od 10.40.
Utrku za treće mjesto dobio je Manuel Matanović pobijedivši Josipa Nedića dva puta s najbržim vremenom od 10.25.

I šlag na kraju, finale dvojice najbržih natjecatelja: Franjo Marić na Suzukiju protiv Dejana Opeta na Yamahi R1. U obje utrke uvjerljivo je pobijedio Franjo Marić s najbržim vremenom dana 9.75 sekundi, što je prosječna brzina od 150 km/h, a u cilju je dostigao oko 240 km/h.
Prvu trojicu u obje klase organizator je nagradio novčanima iznosima od 3500, 2000 i 1000 kn, te poklon paketima. Utrku je posjetilo oko 2000 gledatelja koji su doma otišli s povišenim adrenalinom u krvi te onim osjećajem koji svi imamo nakon dobro provedenog dana.
čestitam na održanoj utrci ...
BEZ ZLIH NAMJERA SAM...ali u najblažem obliku riječi mi je sastavljanje parova u klasi 600 smiješno a što se tiče klase 1000 obzirom na sistem sastavljanja parova imam osječaj da je cilj bio poizbacivati najbrže vozače daleko prije finala...jer kako drugačije objasniti finalni par Marić-Opet  ??
Inače... da bi se prema četvrtfinalnim / polufinalnim / finalnim vožnjama ostajali oni zaista najbrži sistem je sljedeči...
sastavi se popis od 16 najboljih vremena od najboljeg prema najlošijem i tako počinju prave eliminacije tj.filtriranje jer vozi
1.-16.
2.-15.
3.-14.
4.-13.
5.-12.
6.-11.
7.-10.
8.-9.
u ovim vožnjama nema provlačenja ni slučajnih pobjeda i tako se odvoje brzi od sporijih i pravi se nova tablica koja je opet po redu sastavljena po najbolje postignutim vremenima u prethodnom krugu....dakle sad je u igri 8 najbržih vremena i oni međusobno voze tako što se sastaju...
1.-8.
2.-7.
3.-6.
4.-5.
dakle...nikakvim slučajnostima se nije prošlo dalje i sad imamo 4 najjača vozača i opet se poslaže tablica po najboljim postignutim vremenima iz prethodnjeg kruga pa se sastaju u polufinalu..
1.-4.
2.-3.
sada zasigurno imamo za finale dvojicu najbržih vozača toga dana...

 
Parovi su se sastavljali žrijebom, bez ikakvih namjera da se izbaci bilo tko - najsporiji ili najbrži vozač. Jednostavno ko je imao više sreće. Možda nije najpoštenije, ali s druge strane koliko je pošteno prvog staviti sa 16tim? Tu je logično da će prvi ići dalje, tj. da će se samo prvih 8 kvalificirati u slijedeći krug, osim možda utrka između 8. i 9. mjesta - oni su najbliže po vremenu i brzini. Onda uopće ne treba sastavljati parove nego staviti prvih 8 najbržih vremena iz kvalifikacija direkt u četvrtfinale.

Samo moje mišljenje..  :neznam:

 
zvonko situm said:
čestitam na održanoj utrci ...
BEZ ZLIH NAMJERA SAM...ali u najblažem obliku riječi mi je sastavljanje parova u klasi 600 smiješno a što se tiče klase 1000 obzirom na sistem sastavljanja parova imam osječaj da je cilj bio poizbacivati najbrže vozače daleko prije finala...jer kako drugačije objasniti finalni par Marić-Opet  ??
Inače... da bi se prema četvrtfinalnim / polufinalnim / finalnim vožnjama ostajali oni zaista najbrži sistem je sljedeči...
sastavi se popis od 16 najboljih vremena od najboljeg prema najlošijem i tako počinju prave eliminacije tj.filtriranje jer vozi
1.-16.
2.-15.
3.-14.
4.-13.
5.-12.
6.-11.
7.-10.
8.-9.
u ovim vožnjama nema provlačenja ni slučajnih pobjeda i tako se odvoje brzi od sporijih i pravi se nova tablica koja je opet po redu sastavljena po najbolje postignutim vremenima u prethodnom krugu....dakle sad je u igri 8 najbržih vremena i oni međusobno voze tako što se sastaju...
1.-8.
2.-7.
3.-6.
4.-5.
dakle...nikakvim slučajnostima se nije prošlo dalje i sad imamo 4 najjača vozača i opet se poslaže tablica po najboljim postignutim vremenima iz prethodnjeg kruga pa se sastaju u polufinalu..
1.-4.
2.-3.
sada zasigurno imamo za finale dvojicu najbržih vozača toga dana...
 Čuj bez zamjere ali pošto si iz Vinkovaca nemaš ti zle namjere ali nisi ni objektivan govorim o klasi 1000 čovjek sa 3  najbrža vremena staze je 1  i dalje o čemu da pričamo˙(ne znam možda je i iz Vinkovci )drugi finalista  izbacio je  sve protiv koji je vozio utrke pa vjerojatno i one koji su bili papirnati favoriti ja ljude ne poznam ali vjerojatno i jednog od favorita valjda vašeg dečka iz Vinkovaca ovo sve govorim sa stanovišta gledatelja koji ne poznaje nikog od navedenih i koji tu ne vidi ništa sporno a što se tiće tih rasporeda vožnji to ste se morali prije utke dogovarat a uostalom pa sam domačin treba da ima završnu riječ ipak je on taj koji sve to oranizira i plača inače sve pohvale domačinu vidi se napredak od prošle godine vjerojatno može još i bolje ali to ostavimo za 2010 god. Pozdrav svim trkačima koji su sudjelovali dečki svaka VAM čast na odvoženim utrkama a pozdrav i svima nama koji smo bili sa druge strane ograde
 
Darija said:
Parovi su se sastavljali žrijebom, bez ikakvih namjera da se izbaci bilo tko - najsporiji ili najbrži vozač. Jednostavno ko je imao više sreće. Možda nije najpoštenije, ali s druge strane koliko je pošteno prvog staviti sa 16tim? Tu je logično da će prvi ići dalje, tj. da će se samo prvih 8 kvalificirati u slijedeći krug, osim možda utrka između 8. i 9. mjesta - oni su najbliže po vremenu i brzini. Onda uopće ne treba sastavljati parove nego staviti prvih 8 najbržih vremena iz kvalifikacija direkt u četvrtfinale.

Samo moje mišljenje..  :neznam:
smisao kvalifikacijskih vremena i jeste taj da prema završnim vožnjama idu samo najbolji... na ovaj korišteni način sastavljanja parova poizbacivani su ponajbolji u međusobnim vožnjama još u ranoj fazi utrka...
kužiš?
 
cestitamo organizatoru utrke Goricani sto se tice organizacije utrke ubrzanja ocijena od 1-5 jeste naravno 5. Sto se tice mene ne zanima me kada i sa kime cu voziti.