mišljenje FZ6S2 VS CBF600S

i jos nesto - za suvozacicu ti je bolji polozaj nogu na cbf-u (isprobali smo za razliku od nekih)...
 
pak said:
...cbf600s je jedino udobniji i ima bolju zaštitu od vjetra...sve drugo je dosta lošije.

Meni bi ovo bilo sasvim dovoljno za odabir.  Neka sitna (?) razlika u snazi, brzini ili sl. mi nije presudna.
 
A probaj i ovo pročitati, možda ti da kakav odgovor:
MP79.jpg

(y)
 
ako misliš na test nakeda, onda niš od toga, ne dopada mi se niti jedan od njih, fali mi poluoklop
 
Po meni je honda bolja za putovanja,ima uglađeniji motor,ergonomija joj je sigurno bolja,ima podesiv vjetrobran,visina sjedala je podesiva,ako se ne varam dobiješ i centralni nogar,ne znam jel to slučaj i kod yamahe,ovjes je sigurno udobniji.Po snazi joj mašina nije na razini yamahe,ali ako te to ne smeta,onda je to čak i bolje jer su manja opterećenja na lanac i lančanike,što znači dulji vijek trajanja, a vjerovatno i manja potrošnja.Mislim da je i suvozaču udobnije na hondi. Ako više voliš žešću i spotsku vožnju,onda je yamaha bolja. Ja bi hondu uzeo samo onda kad bi 80% vremena motor koristio za putovanja
 
pinty said:
ako misliš na test nakeda, onda niš od toga, ne dopada mi se niti jedan od njih, fali mi poluoklop
Ne mislim na nijedan od njih nego CBF i Hornet imaju slične motore a ni ciklistika im nije puno različita.
Jedina razlika je u poluoklopu.
 
zlikavac said:
Po meni je honda bolja za putovanja,ima uglađeniji motor,ergonomija joj je sigurno bolja,ima podesiv vjetrobran,visina sjedala je podesiva,ako se ne varam dobiješ i centralni nogar,ne znam jel to slučaj i kod yamahe,ovjes je sigurno udobniji.Po snazi joj mašina nije na razini yamahe,ali ako te to ne smeta,onda je to čak i bolje jer su manja opterećenja na lanac i lančanike,što znači dulji vijek trajanja, a vjerovatno i manja potrošnja.Mislim da je i suvozaču udobnije na hondi. Ako više voliš žešću i spotsku vožnju,onda je yamaha bolja. Ja bi hondu uzeo samo onda kad bi 80% vremena motor koristio za putovanja

u svemu se slažem s tobom ,osim u manjoj potrošnji honde,jer ne vjerujem da 4 karburatora troše manje od injectiona.
 
cherokee said:
Ne mislim na nijedan od njih nego CBF i Hornet imaju slične motore a ni ciklistika im nije puno različita.
Jedina razlika je u poluoklopu.

koliko god su hornet i cbf slični....razlika je ipak prevelika....u snazi 20ks,cbf ima zadnju gumu 160 a hornet 180...i vjerojatno je cbf nešto mekši....tako da razlika u ciklistici ipak postoji
 
Ako ti treba motor za putovanja onda CBF, puno udobniji za vozača a pogotovo za suvozača. Ako ćeš juriti i za kraće relacije onda fazer. Ne znam za 600, a ovaj moj sa dvoje putnika troši 6 l/100 km.
 
Ja bi samo naglasio da Yamaha ima aluminijski okvir, za razliku od Honde koja ima jednu poprečnu gredu(kao i stari Hornet) te se te dvije stvari nikako nemogu usporediti.
Isto tako naveo bi glede cijene da postoji i model Fazera od 78 KS koji je jeftiniji nekih 2-3000 kn., a blokada se vrlo lako ukloni i dobije 98 KS.
Za one koji volje detalje tu su i dva ispuha u guzi, za razliku od jednog "skoro enduro" lonca na Hondi
 
CBF600 i hornet su dva različita motora.
 
zlikavac said:
Po meni je honda bolja za putovanja,ima uglađeniji motor,ergonomija joj je sigurno bolja,ima podesiv vjetrobran,visina sjedala je podesiva,ako se ne varam dobiješ i centralni nogar,ne znam jel to slučaj i kod yamahe,ovjes je sigurno udobniji.Po snazi joj mašina nije na razini yamahe,ali ako te to ne smeta,onda je to čak i bolje jer su manja opterećenja na lanac i lančanike,što znači dulji vijek trajanja, a vjerovatno i manja potrošnja.Mislim da je i suvozaču udobnije na hondi. Ako više voliš žešću i spotsku vožnju,onda je yamaha bolja. Ja bi hondu uzeo samo onda kad bi 80% vremena motor koristio za putovanja
Zato sam mu i rekao cbf (y)
 
Fazer (y)
CBF  :palacdolje:

ja sam se dvoumio u početku između ta dva modela i odluka je pala na Fazer.

Računica je čisto jednostavna: Fazer ima više konja (koji su ti prijeko potrebni za prijetjecanje na otvorenoj cesti), potrošnja nije puno veća od CBF-a (oko 1 litre i to je pitanje :misli:), udobnost ti je nešto lošija na Fazeru, ali ne toliko!!!!!!!! npr. ako se na CBF-u voziš 600 km pa te onda guzica zaboli na Fazeru ćeš se voziti 550 km. I na kraju cijena novih modela su podjednake!!!

Ako se odlučiš za Fazera netrebaš kupiti tip S2, već kupi "normalan" (koji je jeftiniji za nekoliko tisuća kuna) i u početku ima samo 78 KS, tu blokadu skidaš na prvom servisu ili ranije za par kuna (0-100 kn) i dobiješ punih 98 KS.

 
Ja sam napisal da sa freze otpadaju šarafi, jer mi se to stvarno dogodilo. Ali kad bi ponovo morao birati u svakom slučaju Fazer. Možda je malo tvrđi od cbf ali sve drugo je prednost. Napravio sam oko 24000 km i to većinom putovanja što jednodnevna što višednevna, a i sa suvozačem. Mislim da motor daje najviše što klasa 600 može što se tiče upotrebljive snage za svakodnevno korištenje. Ako želiš lagani cruising bez iznenađenja, a uvijek imaš rezervu snage na višim okretajima što definitivno cbf nema. Ako voliš moderniji motor, alu rama, injection, auspuh pod guzicom onda fazer. Mislim da cbf ima malo zastarjelu tehnologiju, što možda i nije loše, ali ja sam za napredak, koji je prebolio ono malo dječjih bolesti.
 
Prošlo ljeto, suvozačica i ja, kofer cca 15 kg, tank torba, po autoputu zg-split (zbog kiše, inače bi po staroj) prosjek potrošnje je bio ispod 4,5 l/100km, nisam se vozio preko 120km/h.
Po jadranskoj magistrali od sućurja do orebića, prosjek 5.5, sveukupna potrošnja na cjelom putu od cca 2k km je bila 5.8...
ali zato po gradu, kreni stani, od 6 na dalje :) najveća koju sam pimjetio je bila oko 8, ali kazu da moze porast do 12...

guze nas bole (i mene i suvozačicu) već nakon 150 km, svaki dan sam na motoru, najmanje sat vremena, pa nemogu reć da imam nenaviknutu guzu :mrgreen:
preporuka, na duzem putu stavite nekaj prek sica, makar ručnike za plažu, pomažu neko vrijeme  (y)
 
svak svojeg konja hvali...
tak kak vi hvalite svog fazera, tak budem ja svoju hondu...
isprobana FZ6 novi isproban...cak sam ga i namjeravao kupit...
a onda sam isprobao CBF-a 600, N verziju i zaljubio sam se u taj motor...
ugladjen motor, odlicne kocnice, odlicna ciklistika, udoban...vuce odlicno iz niskih okretaja i fakat je zabavan motor kad se naviknes na njega...
a fz6...tvrdo u PM, neudoban, trebaju mu okretaji....
i da...neko je usporedio novog horneta i cbf-a...dva razlicita svijeta...hornet je u rangu s fz6...a ne s cbf-om...
vidim da si vozio kle-a...preporucam zato cbf-a jer vjerujem da volis udobnu voznju...
al ako zelis jaci motor i bitna su ti pretjecanja i kaj sve ne...uzmi FZ6...

kak god da okrenes, neces se zeznut....sve ovisi o tome kaj zelis...

i da...servisni intervali...honda-svakih 6000km, a yamaha svakih 10000 km...
eto...realno sam sagledal...

nema smisla da svak svojeg konja hvali...covjek je pitao za realno misljenje...
uzalud vi njemu tvdite da je bolji fz6, kad mu je mozda bolji cbf il obrnuto...

sretno u odabiru motora...