mišljenje FZ6S2 VS CBF600S

Doc Luka said:
Ja sam sa riješio fazera i kupujem  CBF-600 baš me zanima razlika kad je dobijem :mrgreen: :mrgreen:
doc. house ima cbr-ku  :jesus:   :mrgreen:
 
KorniKornjaca said:
kak god da okrenes, neces se zeznut...

i da...servisni intervali...honda-svakih 6000km, a yamaha svakih 10000 km...
eto...realno sam sagledal..

Potpis na prvo.

Drugo, neznam meni je svakih 6k km servis na FZ6.

Trece, kak vec neko rece, Fazer je polusportiva, a CBF je tourer..
Sigurno su oba vrhunska motora, i definitivno ih odi vidi i po mogucnosti sjedni/isprobaj.

Sretno
 
pinty said:
Bok! u dilemi sam, planiram promjeniti motor i u kombinaciji su mi yamaha FZ6s2 i honda cbf600s , razlike postoje, ali interesira me koliko je koji kvalitetniji budući da na forumu svako malo ljudima otpada nešto sa yamahe, kakva je situacija kod honde?
di si to cuo  :shock:

ja cula i vidjela...da svako malo otpada nesta sa honde...tipa mjenjac  :whistle:
 
Fire Breath said:
Drugo, neznam meni je svakih 6k km servis na FZ6.


Servis je svakih 10.000 km, ili jednom godišnje (što prije nastupi).

Meni su preporučili da ipak dođem svakih 5.000 da bar ulje promijene i pogledaju sve skupa, jer da se u 10.000 dosta toga može "potrošiti".
 
Fire Breath said:
Drugo, neznam meni je svakih 6k km servis na FZ6.

ja nesto pricao sa sipekom i veli on da je na svakih 10 000 km...al eto...tebi je stalo do motora, pa ces ici svakih 6000...

kad smo vec kod servisa...kolko kosta drugi servis za hondu ? :mrgreen:

nienna said:
di si to cuo  :shock:

ja cula i vidjela...da svako malo otpada nesta sa honde...tipa mjenjac  :whistle:

ja sam vidio kak je to kad fz6 ostane bez lanca u voznji...a fz6 samo 15000 km imao...
lik ga doslovno sutnuo iz garaze i kupio si horneta novog...
i sad je happy... :D
 
Taj je pravi ako je to uradio zbog puknutog lanca,trebao ga je još u najmanju ruku raskomadati sjekirom polit benzinom i zapalit  :LOL:
 
bok svima, jeli istina da izlazi novi cbf 600 sa 100ks????

mislim da  bi to bila najbolja kombinacija, glede udobnosti i brzine
 
Da,da izlazi, a postoji i kit kojim češ ga moći navući na 155 Ks.
Onda ti je ista stvar ako uzmeš CBF ili XX-a!! :LOL: :LOL:
 
markookram said:
doc. house ima cbr-ku  :jesus:  :mrgreen:

Nemam još ali ću imati uskoro :mrgreen: :mrgreen:

Da trebala bi izaći s motorom  horneta CBF-ka tak se priča

A to s uljima ako stavljate polusintetičko svakih 6000  km ako sintetika nema potrebe prije 10 000 km i amen s time (y) (y)
 
Doc Luka said:
Nemam još ali ću imati uskoro :mrgreen: :mrgreen:

Da trebala bi izaći s motorom  horneta CBF-ka tak se priča

A to s uljima ako stavljate polusintetičko svakih 6000  km ako sintetika nema potrebe prije 10 000 km i amen s time (y) (y)
To je opcija za čekat (y)
 
Nije s model ali sam vozio  CBF -icu nekoliko stotina km. Motor je niži  i na najviše podignutom šarafu o fazera i teži  kod spremanja ili pomicanjase osjeti.
Motor i mjenjač su uglađeniji pogotovo vožnja do 100 km/ h je na hondi lakša i nema potrebe za divljanjem čisto lijep se voziš nekih 80 - 120 kmh cestama dok fazer traži agresivniju vožnju. Smeta me što  kod CBF -a nema centralni nogar,  kod točenja  nema onog užeg dijela da možeš slobodno staviti crijevo glupo po meni. Isto tako  nisam još uspio hladnog od prve upaliti jer ima čok na koji nisam navikao i moraš paziti da ga vratiš.

Uglavnom za početnike svakako preporučujem  i za nekog koji će uživati u vožnji.

p.s. jučer smo do mora i natrag vidli polomljenog jednog skuteraša  kod Bajte prema moru i jednog RR -ovca  u grabi kod Klinča sela . Što ti to vrijedi juriti po našim cestama koje su katastrofalne na nekim djelovima  ak se strgaš :mrgreen: :mrgreen: 
 
Kao što dr. Luka veli, CBF je kultiviran i vozan motor. Meni osobno i lijep (moj je crni). Kupio sam ga nakon dugog razdoblja nejahanja, a nikad nisam ni bio nekakav profi. Tko se veli vozikati i uživati, ne mora tražiti dalje...
 
Da to bi svi rekli ali to ti je kao kad smo s jugićem se vozili  od Kornića do Punta na Krku  vozili smo 70 a osjećaj je bio da juriš 120  u zavoju.Danas kad prođem brže tom cestom  u bilo kojem autu osjećaj je nikakav makar se brže vozim. Tak je i to osjećaj je skoro isti ali si sporiji i time pažljiviji i oprezniji  (y) (y)
 
Doc Luka said:
E da u početku sam mislio da je sic udobniji od Fazerovog ali nakon 120 km boli guzica jednako :( :(

al je ovjes udobniji...
 
Slažem se da je ovjes udobniji,  (y), stavio sam nosače za kofere  i danas izlazim iz garaže  s pločnika na ulicu i čujem neko lagano struganje .  :( :shock: Što je nizak  :palacdolje: morat ću paziti bolje . Podsjeća me na kawasaki Zr -7  po ovjesu i visini. :mrgreen:

Korni koliko košta prvi servis ??
 
Doc Luka said:
Slažem se da je ovjes udobniji,  (y), stavio sam nosače za kofere  i danas izlazim iz garaže  s pločnika na ulicu i čujem neko lagano struganje .  :( :shock: Što je nizak  :palacdolje: morat ću paziti bolje . Podsjeća me na kawasaki Zr -7  po ovjesu i visini. :mrgreen:

Korni koliko košta prvi servis ??

750 kn me kostao prvi servis...servisirao sam u preckom, kod bolseca...
a sad...ne znam dal cjena varira od servisa do servisa...tak da, raspitaj se, mozda nadjes negdje i jeftinije...

i zakaj meni nist ne struze????
isto imam nosac za kofer...straznji dapace...
al ipak...