malaguti said:
sp je svaki kriv nakon 15000km bez ozira dal se dize na zadnji,zbog jednog amortizera se makine previse napinje i produ seleni...
Estetski sam mislio da je na SP-u dobro/bolje rijeseno. Malo mi nezgrapno na VXR-u dijeluje taj sklop iza. :misli: Inace, vozih oba, i priznajem da je VXR puno pitomiji bolid, stabilniji po đirima, bolje se vozi u dvoje, dok je SP pravi
ol' school cvajo, lagan, brz i slampav. Nije bas najugodnije u dvoje pri voznji 110% mogucnosti.
Inace, SP-u su po tome prepoznatljivi - jedan amortizer iza i meni prekrasan original spuh, sa jos ljepsim zvukom. 8)
Inace, sto se tehnickih problema tice, moram vam priznati da oni, kao i inace kod talijana, variraju od modela do modela. Moj ima na satu malo manje od 28 tkm, sve je kao i prvog dana. Redoviti servisi, izbjegavati krupne suvozace...i tako...
FXR od jednog frenda je bio zaista "propao" iza, sto bas i nije stvaralo guste po zavojima. :shock:
A sto se spuha tice, ja vam moram priznati da tu po Puli bas i nema tih "tuba". Neznam zasto, ali Pulu kao da jos nije zahvatila ta
home made exhaust groznica. Mozda se nije jos "proculo", ali osim 5-6 4Road-a, u Puli zaista nema mnogo
aftermarket spuha na Runnerima. :shock: