Mjenjanje cilindra na 2T motorima!!!

Status
Not open for further replies.

vrcko1098s

Guest

Zanima me kolko može 2T motor izdražati kilometara!!!Na kolko se radi generalka!!!!
Hvala
 
vrcko1098s said:

Zanima me kolko može 2T motor izdražati kilometara!!!Na kolko se radi generalka!!!!
Hvala

E prijatelju, to ti ovisi o mnogo faktora.  :wink: Koji motor, koliko ccm, kakvo stanje (original ili tuning), iskoristenost masine, odrzavanje, ulje, nacin voznje, nacin koristenja, itd.

Vidim u profileu pise da vozis gammu 125. Hm, znam da se na recimo RS-icama 125 klip mijenja svakih cca. 7-9tkm (valjda), a imas i primjer mog SP-a 180 koji ima uskoro 30 000 km, masina nikad otvarana.  :shock: S tim da je iskoristenost Piaggiovog 176 agregata u ovom slucaju dosta mala, naime, ta masina ima dosta "rezerve". Inace, predviđena je promjena komplet termo grupe bas tu negdje na 30 000km.

Dalje, mislim da je servisni interval 125ica na brzine dosta manji, ali bolje da pricekas nekog ko se time bavi vise od mene. Ali mogu ti dati par savjeta kako ce postojeca masina trajati duze. Jedna od najbitnijih stvari na 2T je - nemoj stediti na ulju! Kvaliteta se trazi. :D Dalje, zagrij je prije voznje, i nemoj odmah zakucavati u okretaje, nemoj ni pod razno ostati bez ulja, itd...  (y)
 
To sa minjanjem klipa na rs-u svakih  7-9.000 km je velika pizdarija. To su vam valjda pohlepni serviseri preporučili . Isto tako je nekad Piccilo u Splitu preporučavao da se kod Yamahe dt 125 ne minjaju nikad prstenovi nego cili klip.Normalno u to vrime je prodava tone dt-a. Kod uredno minjanih prstenova ( svakih 10- 15.000 km-ovisno o motoru) i dobrog ulja, cilindar može trajat stvarno dugo. Ja sam npr. vozija bezbroj tih 125-ica 2t i nikad na nijednoj nisam minja cilindar. Na nekima sam proša 40-50.000 km i proda ih uredne.Čak sam na Polini garnituri 175  ugrađenoj na Gileri Arizoni na 20.000 proša još 30 sa tri minjanja prstenova.
Ako su čelo klipa i kanali prstenova u redu i ako cilindar nije pohaban pa ti prstenovi kod dobrog podmazivanja traju malo, onda nema razloga minjat klip.
 
biker4life said:
E prijatelju, to ti ovisi o mnogo faktora.  :wink: Koji motor, koliko ccm, kakvo stanje (original ili tuning), iskoristenost masine, odrzavanje, ulje, nacin voznje, nacin koristenja, itd.

Vidim u profileu pise da vozis gammu 125. Hm, znam da se na recimo RS-icama 125 klip mijenja svakih cca. 7-9tkm (valjda), a imas i primjer mog SP-a 180 koji ima uskoro 30 000 km, masina nikad otvarana.  :shock: S tim da je iskoristenost Piaggiovog 176 agregata u ovom slucaju dosta mala, naime, ta masina ima dosta "rezerve". Inace, predviđena je promjena komplet termo grupe bas tu negdje na 30 000km.

Dalje, mislim da je servisni interval 125ica na brzine dosta manji, ali bolje da pricekas nekog ko se time bavi vise od mene. Ali mogu ti dati par savjeta kako ce postojeca masina trajati duze. Jedna od najbitnijih stvari na 2T je - nemoj stediti na ulju! Kvaliteta se trazi. :D Dalje, zagrij je prije voznje, i nemoj odmah zakucavati u okretaje, nemoj ni pod razno ostati bez ulja, itd...  (y)

Ne kuzim ovo;ostati bez ulja!!!???ulja u getribi??
Otvorio sam jos jednu temu!!!Ime joj je PROBLEM...
Daj mi reci,bolje je otkopčat mješalicu??Moja je iskopčana,frend mi govori kak sam glup kaj ju imam iskopčanu!!!Čuo sam da je bolje da je iskljucena i da se toči mješavina u 2T!!!
 
nesijes ni pod razno ostat bez bilo kojeg ulja u masini... al je "biker4life" vjerovatno mislio na ulje za mjesavinu...

al posto si napisao da nemas mjesalicu i da sam mjesas... nemoj se oko toga zamarat...

mjesalica nije losa stvar, sam je problem ak zasteka a ti nikak nemozes znat da je zastekala... onda je sranje...

sam ti fino rokaj unutra svoju mjesavinu, i koristi nekakvo kvalitetno ulje... full sintetic ili polu sintetic...

mineralna ni za zivu glavu...
 
piroman said:
nesijes ni pod razno ostat bez bilo kojeg ulja u masini... al je "biker4life" vjerovatno mislio na ulje za mjesavinu...

al posto si napisao da nemas mjesalicu i da sam mjesas... nemoj se oko toga zamarat...

mjesalica nije losa stvar, sam je problem ak zasteka a ti nikak nemozes znat da je zastekala... onda je sranje...

sam ti fino rokaj unutra svoju mjesavinu, i koristi nekakvo kvalitetno ulje... full sintetic ili polu sintetic...

mineralna ni za zivu glavu...
potpisujem  (y)
 
ne,castrol tts!ja sam ga ulijo unutra,odmah drugi motor!
decki,prikljucite se temi PROBLEM!trebam vas
 
BeLa-Vg said:
za mjesavinu nemas bolej od Sthil-ovog dvotaktola  (y)

Ima, Stihl polusintetika koja je nenabavljiva na našem tržištu.

Trenutno je best-buy 2T ulje Husqvarna XP (polusintetika) za 37kn/L, nakon toga ide Stihl HP (mineralno) za 32kn/L. Cijene su za količine od 10L.
 
kaj mi znaci kaj je jeftiniji,nek je!ali bolje da trosi skuplje,bar znam da vrijedi,a i vec sam ga stavio na u motor jednom!
motor lakse dise!
 
al kaj nije tak!?
jest da je litra TTS-a 135 kn,ali to je vrhunsko ulje!
 
stil nis ne zaostaje, ubiti pitanje je kolko opce zaostaje...

a na ttsu placas brend.... makar je ulje  (y)

i stil moze zadovoljit... sam si razmisli kakvih je ulja bilo kad se taj motor proizveo...

to ti sve govori...a ljudi su se i dalje vozili
 
pa istina!
Ne pricas gluposti!
koliko je litra stihla?
al onda ce mi dimit!
 
Status
Not open for further replies.