E prijatelju, to ti ovisi o mnogo faktora. :wink: Koji motor, koliko ccm, kakvo stanje (original ili tuning), iskoristenost masine, odrzavanje, ulje, nacin voznje, nacin koristenja, itd.
Vidim u profileu pise da vozis gammu 125. Hm, znam da se na recimo RS-icama 125 klip mijenja svakih cca. 7-9tkm (valjda), a imas i primjer mog SP-a 180 koji ima uskoro 30 000 km, masina nikad otvarana. :shock: S tim da je iskoristenost Piaggiovog 176 agregata u ovom slucaju dosta mala, naime, ta masina ima dosta "rezerve". Inace, predviđena je promjena komplet termo grupe bas tu negdje na 30 000km.
Dalje, mislim da je servisni interval 125ica na brzine dosta manji, ali bolje da pricekas nekog ko se time bavi vise od mene. Ali mogu ti dati par savjeta kako ce postojeca masina trajati duze. Jedna od najbitnijih stvari na 2T je - nemoj stediti na ulju! Kvaliteta se trazi.
Dalje, zagrij je prije voznje, i nemoj odmah zakucavati u okretaje, nemoj ni pod razno ostati bez ulja, itd...