Motoexpert - Split

oceangoing said:
  Mada sam sebi  obećao da ću skuter počet vozit tek iza 60e godine nisam odolio pa sam ga probao (baš ovog koji je odradio ironbutt 1600) i rekao sam sebi :
ako mora bit skuter onda je to ovaj. 
Od kad sam ga probao sve nešto razmišljam da bi možda i mogao malo prekršiti obećanje o u mojoj glavi zacrtanoj minimalnoj starosti potrebnoj za vožnju skutera pa ga nabaviti i ranije....  :wink: 
 
Ja san isto tako mislia da nikad necu bit motorista nego vozac maxi dvocilindraskog skutera pa vidi me sad.......otisa korak nazad

Vec san prije govoria da ako bi isa opet na skuter da bi to bia u trenutacnoj ponudi iskljucivo X-ADV......


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
seki22 said:
Africu sine africu.....
Premium motor a ne tracere ili klepetala


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hahahahahaha, je slazem se Africa je top motor, ali definitivno nebi minja Tracera za Africu koja je po meni po svojoj konfiguraciji više za van ceste nego za cestu, a za van ceste bi onda prije uzea T7. Mislim vidjam ih masu po cesti pogotovo talijana ali minjat 17/17 kola za 21/18 da bi vozija cestu nekako nema smisla. A Africa ima i premium cijenu tako da bi onda radije da malo vise love i kupija GS.
Tracer GT mi je top tako da nece on nidje.
 
massa.st said:
Hahahahahaha, je slazem se Africa je top motor, ali definitivno nebi minja Tracera za Africu koja je po meni po svojoj konfiguraciji više za van ceste nego za cestu, a za van ceste bi onda prije uzea T7. Mislim vidjam ih masu po cesti pogotovo talijana ali minjat 17/17 kola za 21/18 da bi vozija cestu nekako nema smisla. A Africa ima i premium cijenu tako da bi onda radije da malo vise love i kupija GS.
Tracer GT mi je top tako da nece on nidje.
Ajme Masso sta to pricas
Kola ovo ono.....
Kakav crni GS za boga miloga a o T7 necu ni pricat
Javi se na instrukcije......vidin da si zabrazdia i to dobrano


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
oceangoing said:
Zašto misliš da je samo za šminku?  Jesi li ga vozio pa govoriš iz iskustva ili si ga samo gledao?  Za odvozit 1600km u 24 sata motor ipak treba bit i udoban a ne samo "za šminku i ništa više".
jesi li pročitao ovo :  https://advrider.com/what-honda-x-adv-scooter-wins-2019-gibraltar-rally/

Vozija ga  i meni  se nevidja za offroad malo kolo i hod amortizera.Sta se vi klanjate odvozit neku kilometrazu  u nekom vrimenu sam odradjiva  do 18-te godine i to na Tomosu,Jawi stravi i MZ-u samo ta priznanja onda bisu postojala.Sad u mojim godina zivot posvecujem vise dici sta bi trobalo bit i normalno a ne gasirat izgubit glavu.
Eno imas onog momka iz Splita sta snima videa zaprati i njega isto ti je to :wink:
 
Opet kalupljenja
Makadam jaci i to je to a vecinu vrimena na cesti

Ljudi ostavite se pizdarija
Ne velika nego turbo ogromna vecina motora se koristi u svakodnevnom zivotu u gradu i na cesti.....
Zar se R motor vozi samo na track days na pisti
Naravno da nije nego su u svakodnevnoj upotrebi......
Sve sta se moze legalno registrirat moze se komodno vozit bilo di.
Jasno da je nesto bolje za cestu neko makadam ili obrnuto ali sve se moze kad se hoce


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Napravili danas djir od cca 200 km, od toga nesto vise km na Traceru GT, manje na Hondi, evo par prvih dojmova.
Prvo kada se sidne sa motora (tracera) i sjedne za x-adv i uhvati za volan nema prevelike razlike i nebi se reklo da ste sili na skuter, ok sidi se nesto nize nego na Traceru ali opet moras zajasit na motor i odmah se hvata  za siroki volan (koje je mislim isti kao i kod Africe).
Kada se krene sa voznjom barem meni na moju visinu 191 cm se vidi da je polozaj ipak vise skuteraski, sidim vise na ledjima, pozitivna stvar je sta ima dosta opcija sjedenja na x-adv tako da ce svatko sebi naci dobar polozaj i moze se minjati polozaj sidenja pogotovo ako ima ugradjene  dodatne stafne sta je ovaj motor imao.
Voznja me odusevila kako se lagano vozi, lagano pada u zavoj i drzi putanju u zavoju, tu stvarmo nemam sta nekih zamjerki. Udobnost je rekao bi mozda i veca nego u mene na Traceru (mislim da je to najvise radi jako udobnog sica).
U biti ono sta me odusevljava a ujedno je po meni i najveca mana skuter mi je dct mjenjac. Ima 5-6 godina kada sam prvi put provao hondu integru mislim da je bia jos model 700 najveci minus mi je bio mjenjac koji kada je bio u automatskom sport modu ipak je drzao mjenjac uvijek u niskim okretajima, i za malo zivlju voznju jedino rjesenje je bilo drzati mjenjac u manualnom modu. Isto je bilo je bilo i danas u malo zivljoj voznji pred okuku mjenjac je i dalje bio u visokoj brzini i trebao sam manualno ubaciti u cak dvi brzine nize. Ono sta me odusevljava kod mjenjaca je to da ima brzine da nije kao cvt mjenjac kod drugih skutera, znaci nema “navijanja" i urlanja variomata (pogotovo se to odnosi sa tmax sa nekim sportskim variomatom). Tako da mislim da je dct bolji za neku laganoju voznju nego agresivnu, tj za agresivnu koristiti manualni mode i gotovo. Navodno taj mjenjac i uci navike vozaca tako da cemo vidit kako ce se ponasati u buducnosti, a ovo je i model 2017, navodno je to nesto kasnije mijenjano i bolje salta, drzi u jos vise okretaje, bla, bla ne znam tocno, to sam nesto nacua.
Potrosnja je bila ispod 5 litara tako da.i veliki plus za to.
Uglavnom jako sam zadovoljan motorom/skuterom i mislim da za moje sadasnje potrebe di ima dosta vise voznje u gradu nego van grada (mozda je omjer nekih 80/20, mozda i vise za gradsku voznju) bi svakako bia bolji izbor od tracera, tj mislim da bi bia najbolji izbor. Ono za grad je opet automatic i skuter, tj sve prednosti skutera ima a opet ako odem van grada u djir necu se niti malo patiti.
E da jos jedna bitna stvar motor/skuter ima 240 kg koje nisam cutia ni je jednom momentu.
286b73836691233311facf312972b1a1.jpg
8d319943440a83027ecb3f514809929c.jpg
fd130cf484f75463a6c12b2c4d72284f.jpg
 
Usporedba,kad bi iz tog svog motora izvlačio maksimum,dali bi ga taj skuter pratio i ako nebi dali bi bila velika razlika,ali znači da stvarno izvlačiš max. iz motora ?
 
Dene said:
Usporedba,kad bi iz tog svog motora izvlačio maksimum,dali bi ga taj skuter pratio i ako nebi dali bi bila velika razlika,ali znači da stvarno izvlačiš max. iz motora ?
ima sanse ko glineni golub!daleko od toga da ovaj skuter nije bomba...
 
Kad iz trejsera izvlacis maksimum onda si u borbi sa 150-200hp motorima, ovakve niti ne primjetiš. Vozili smo se, znam iz prve ruke. S tim da je vozac xadv bio jeben pilot daleko ozbiljnijih 200hp+ motora i imao preko 40tkm na xadv tada.
 
črnomerec said:
ima sanse ko glineni golub!daleko od toga da ovaj skuter nije bomba...
Ma od kad sam ga vidio mi je interesantan ali baš si to mislim da je to brže od skutera ali daleko od motora,tako da nije za mene,inače bi osbiljno razmislio o njemu
 
Mislim glupo je uspoređivati snagu motora od 55 i 115 ks, normalno da kada bi isao izvlaciti maksimum da tu x-adv nema sta traziti.
Samo sta cesta nije namijenjena za takvu voznju i sta idem stariji takva me voznja i ne zanima.
Pricao sam o laganoj fluidnoj voznji bez kocenja cca 100 km/h, a opet moze potegnuti vise i jace ako zatreba.
 
BM0021 said:
Kad iz trejsera izvlacis maksimum onda si u borbi sa 150-200hp motorima, ovakve niti ne primjetiš. Vozili smo se, znam iz prve ruke. S tim da je vozac xadv bio jeben pilot daleko ozbiljnijih 200hp+ motora i imao preko 40tkm na xadv tada.
To sam i mislio
 
massa.st said:
Mislim glupo je uspoređivati snagu motora od 55 i 115 ks, normalno da kada bi isao izvlaciti maksimum da tu x-adv nema sta traziti.
Samo sta cesta nije namijenjena za takvu voznju i sta idem stariji takva me voznja i ne zanima.
Pricao sam o laganoj fluidnoj voznji bez kocenja cca 100 km/h, a opet moze potegnuti vise i jace ako zatreba.
Ok. I mislio sam da je tako ali pošto mi se sviđa nadao sam se da možda nije tako,iz želje da bude brz sam se tome nadao ali i sam znam da realno ne može biti tako
 
Dene said:
Ma od kad sam ga vidio mi je interesantan ali baš si to mislim da je to brže od skutera ali daleko od motora,tako da nije za mene,inače bi osbiljno razmislio o njemu
Za ovog vrijedi sve sto vrijedi i za ostale skutere a to je super praktican za grad, automatic, odlicna zastita od vitra, mjesto ispod sica, a opet moze se provozati van grada, sam u dvoje, svejedno.
Znaci za nekog tko je vecinu vremena u gradu a opet voli se tu i tamo kada vrijeme i obaveze dopuste provozati van grada.
 
Dene said:
Ok. I mislio sam da je tako ali pošto mi se sviđa nadao sam se da možda nije tako,iz želje da bude brz sam se tome nadao ali i sam znam da realno ne može biti tako
Ne znam sta ti znaci brz, 200 km/h nece, ali isto tako vozit se brzinama 130/140 moze i oce, a opet to je i vise nego dovoljno
 
Moze se to provest ozbiljno po magistrali, brže od turista na motorima ali sad da se moze mjeriti s bilo cim duplo jacim ako vozac zna sta radi nema govora.