Napravili danas djir od cca 200 km, od toga nesto vise km na Traceru GT, manje na Hondi, evo par prvih dojmova.
Prvo kada se sidne sa motora (tracera) i sjedne za x-adv i uhvati za volan nema prevelike razlike i nebi se reklo da ste sili na skuter, ok sidi se nesto nize nego na Traceru ali opet moras zajasit na motor i odmah se hvata za siroki volan (koje je mislim isti kao i kod Africe).
Kada se krene sa voznjom barem meni na moju visinu 191 cm se vidi da je polozaj ipak vise skuteraski, sidim vise na ledjima, pozitivna stvar je sta ima dosta opcija sjedenja na x-adv tako da ce svatko sebi naci dobar polozaj i moze se minjati polozaj sidenja pogotovo ako ima ugradjene dodatne stafne sta je ovaj motor imao.
Voznja me odusevila kako se lagano vozi, lagano pada u zavoj i drzi putanju u zavoju, tu stvarmo nemam sta nekih zamjerki. Udobnost je rekao bi mozda i veca nego u mene na Traceru (mislim da je to najvise radi jako udobnog sica).
U biti ono sta me odusevljava a ujedno je po meni i najveca mana skuter mi je dct mjenjac. Ima 5-6 godina kada sam prvi put provao hondu integru mislim da je bia jos model 700 najveci minus mi je bio mjenjac koji kada je bio u automatskom sport modu ipak je drzao mjenjac uvijek u niskim okretajima, i za malo zivlju voznju jedino rjesenje je bilo drzati mjenjac u manualnom modu. Isto je bilo je bilo i danas u malo zivljoj voznji pred okuku mjenjac je i dalje bio u visokoj brzini i trebao sam manualno ubaciti u cak dvi brzine nize. Ono sta me odusevljava kod mjenjaca je to da ima brzine da nije kao cvt mjenjac kod drugih skutera, znaci nema “navijanja" i urlanja variomata (pogotovo se to odnosi sa tmax sa nekim sportskim variomatom). Tako da mislim da je dct bolji za neku laganoju voznju nego agresivnu, tj za agresivnu koristiti manualni mode i gotovo. Navodno taj mjenjac i uci navike vozaca tako da cemo vidit kako ce se ponasati u buducnosti, a ovo je i model 2017, navodno je to nesto kasnije mijenjano i bolje salta, drzi u jos vise okretaje, bla, bla ne znam tocno, to sam nesto nacua.
Potrosnja je bila ispod 5 litara tako da.i veliki plus za to.
Uglavnom jako sam zadovoljan motorom/skuterom i mislim da za moje sadasnje potrebe di ima dosta vise voznje u gradu nego van grada (mozda je omjer nekih 80/20, mozda i vise za gradsku voznju) bi svakako bia bolji izbor od tracera, tj mislim da bi bia najbolji izbor. Ono za grad je opet automatic i skuter, tj sve prednosti skutera ima a opet ako odem van grada u djir necu se niti malo patiti.
E da jos jedna bitna stvar motor/skuter ima 240 kg koje nisam cutia ni je jednom momentu.