Motori koji su prešli preko 100.000 km

Moj odgovor je bio na to da se servis treba napraviti jednom godišnje ako se napravi i samo 100km u toj godini,npr. Interval je 15000km ili jedanput godišnje i sad ako ti napraviš u godini npr 5000km i ne napraviš servis nakon godinu nego nakon npr. godinu i tri mjeseca da mu neće ništa biti. Ulje se sigurno ne pokvari nakon godinu dana
definitivno jednom godisnje, bez obzira na kilometrazu, al ja to ne dostignem nikad 🤣
 
  • Haha
Reactions: Dene
Možeš ti raditi i sedam puta godišnje ali poanta je da mu neće ništa biti,ako nisi napravio puno km,i da se ulje ne pokvari nakon godinu dana
Mijenjam svakih 15 (dvaput godisnje jer u prosjeku radim 30 godisnje), znaci kriteeij kilometraže uvijek probijem prije nego vrijeme 😀
Naravno da je isto godinu, i godinu i tri mjeseca… 👍🏻
 
  • Like
Reactions: Dene
Ja evo mogu reći da je na mojem trenutnom u 16 godina i 25k km ulje promijenjeno 15 puta, filter 7 puta, ove godine napravio samo 4.5 k km i preko zime ide novo ulje, pranje filtera zraka, novo ulje u kočnicama, provjera svjećica i zamjena po potrebi, zamjena antifriza i ako mi bude dosadno pogledam i ventile. Raštekam sve đekove, kontakt sprej i vratim sve na mjesto. Trošak bude cca 300-400 kuna i malo uživancije u garaži vikendom, možda sam asocijalan ali to mi je vrijeme koje radije utrošim u garaži fućkajući nego u zadimljenom bircu 😁. Ako nemam za 2L ulja godišnje i filter onda neću ni sjedati na motor. Kad sve bude gotovo benga do čepa i nek čeka vožnju. Volim isfurati motor iz garaže, stisnuti gumb i voziti a ne prvo gledati što se klima, gdje curi i slično.
 
Ako nemam za 2L ulja godišnje i filter onda neću ni sjedati na motor.
a zašto onda ne mijenjaš filter na svakoj promjeni ulja ako si tolko pedantan da ideš špricati svaki đek na motoru, a ujedno te ne jebe lova za 2 litre ulja? 🤔
 
  • Haha
  • Like
Reactions: MarK5 and WraGG
stabilizatori goriva, keramika, špricanje đekova..ovaj forum postaje nova dimenzija održavanja vozila
ne znam kako sam živio sve ove godine, a da me nijedno vozilo nije negdje ostavilo na cesti...pogotovo ako se uzme u obzir da ne vozim par godina stare japance, nego talijanske ofucane olupine koje su iz tvornice izašle neispravne
 
Slažem se i ne slažem, mali servis je tolko mala stavka da nema smisla štedit na tome… noviji auti koji rade regeneracije ipak osjete da li se ulje mijenja na 15 ili 30k, jer ipak neki dio goriva zavrsi u karteru, plus garež, plus ulje ipak degradira…. Stariji su ipak neosjetljivi na to jer su stalno u normalnom rezimu rada.
E sad 15 ili 20k, to je 30% razlika i tu apsolutno ne bi trebalo bit problema, a 15 ili 30k je ipak 100% razlika… dpf tu najviše nadrapa…
Moj ima interval 30k, i radim godišnje cca 30k i dvaput servis (15k), čisto radi sebe i duševnog mira 🤣
S tim dugačkim intervalima (30k) Vjv mu ne bude ništ prvih 150-200k, ali za moj profil vožnje (40% grad,60% ostalo), mislim da mu apsolutno ne škodi promjenit ulje svakih 15k.
😀
A svako koliko mjenjaš ulje u vilicama. I ono stari i gubi viskozitet?
 
Tko bi bio toliko ljubazan pa mi objasnio pojam i poantu famozne keramike???
Imaš nekoliko tema na forumu, svakih par godina opet iskoči nova. E sad...imaš par opcija., a to su kopanje po forumu, čekanje da opet jedna iskoči ili otvaranje nove. Ovu zadnju opciju koristiti s dozom opreza i ko boga te molim - nemoj.
 
  • Haha
Reactions: Dene
I ko je ovaj koji to kao testira? Ime, znanstvene kvalifikacije, za koju znanstvenu ustanovu radi? Koje je laboratorije koristio?

Spram svjetskog najjačeg i najstarijeg motociklističkog magazina, koji pored toga što koristi vlastite laboratorije, testiranja vrši i kod TÜV-a i na top njemačkim sveučilištima. Između njih, i "your average YouTuber", zna se kome bih prije vjerovao
To što ti neznaš ko je Ryan i nepratiš njegov rad je tvoj minus. Lik je apsolutni genije. Sve radi na svoj originalan i humoristični način. Testira sve bez ikakvoga uvlačenja kompanijama u guzicu, od kaciga, odjela, rukavica i svega što ima veze sa moto svjetom.
I nije nikakav Youtuber, nego radi za Fortnine Kanadsku moto firmu, pod uvjetom da može raditi na svoj način i ne štediti nikoga. Naravno i lupa jebenu lovu na Youtube jer ima 1.6 miliona pretplatnika iz moto svjeta.
Testove u niti jednoj motoreviji ne čitam, jer su to sve sponzorski članci. Zamisli da revija popljuva 2-3 modela jedne firme. Kad bi im dali ponovo motor na test.
Ono test u motorevijama, sum sumarum, super motor, nedostaci: malo veča cijena, eventualno tvrđi sic i malo lošija zaštita od vjetra. Sve drugo super.

Ali ti ipak voziš BMW, pa što švabo reče to je zapis.

 
  • Like
Reactions: sacs-in-line four
Imaš nekoliko tema na forumu, svakih par godina opet iskoči nova. E sad...imaš par opcija., a to su kopanje po forumu, čekanje da opet jedna iskoči ili otvaranje nove. Ovu zadnju opciju koristiti s dozom opreza i ko boga te molim - nemoj.
Bez brige,pitanje je vise bilo sarkasticno nego sta bi stvarno trebao pojasnjenje :mrgreen:
(y)
 
Sta se tiče ulja najbolje je promijenit svako 6000 ako se vozi normalno na njonjo motorima, a ako prođe i nekoliko mjeseci više od godine dana nista strasno, u slucaju da se ne odradi kilometraža...raceri koji deru u crveno češće i ulje koje je otporno na visoke temp, npr 5w-50...
A sta se tiče kilometara meni CBR-ka 04/06 imala 70+ kad je otišla, a došla i otišla puna snage... na kilometar satu su bili ti kilometri ali stavljena je druga mašina od 06/07 pa možda ima manje... uglavnom trebala bi vozit i danas
 
A svako koliko mjenjaš ulje u vilicama. I ono stari i gubi viskozitet?
Pričam o autu 🤣
Ali ulje u vilicama bi svakak svakih 25k mijenjal, čisto radi nečistoća u ulju 😁
 
Last edited:
  • Haha
Reactions: Dene