DiscoVolante
Well-known member
A inače je vrvila argumentima i elokvencijom, pogotovo uz stabilizatore goriva i strućlijake iz Motorrada.i ode tema u pičku materinu
A inače je vrvila argumentima i elokvencijom, pogotovo uz stabilizatore goriva i strućlijake iz Motorrada.i ode tema u pičku materinu
u principu, pun ih je oglas, samo je teško priznatA inače je vrvila argumentima i elokvencijom, pogotovo uz stabilizatore goriva i strućlijake iz Motorrada.
Da. Diploma znači znanje. Hmmm.
Znači svi ti u Motoradu imaju diplome. Novinari, test vozači......
Znači radije češ kupiti rakiju iz Badela, nego od seljaka. Jebiga tu u Badela je napravio onaj sa diplomom. Radije ideš u ovlašteni servis, nego nekom mehaničaru kojem vjeruješ. U dosta slučajeva ti "meštri" su samouki bez ikakvoga stručnoga obrazovanja i seminara i u dosta slučajeva su bolji od ovlaštenih servisa. Kao ti što ideš u onoga tvoga BMW stručnjaka u Solinu ili Kaštelima. Koju diplomu on ima? Zašto neideš u Rica i Dina u Tomiča Split.
Nikad nisi potražio pomoč od nekoga "travara" ? Samo vjeruješ doktorima.
Uostalom možda je Ryan i neki dipl. Ing. Nemam pojma.
Ja baš nisam upućen oko GS-ova, uopće ne znam što je to što zovu "šaltautomat" i kako to funkcionira, na čemu se odlomio jedan zubac? Je li to neka automatika kvačila ?Znači uskoro u motoreviji...
Jbs tu elektroniku samo pizdarije s njom. Ovi stari GS 1150, 1200 sto se tice mehanike su bili izdrzljiviji...
Odsetaj s ovog topicaJa ne kužim taj fanatizam starog s puno km kao dobrog i pouzdanog. Eto sad mi frend kupio starog horneta i stalno sranja (al bio mu je lijep). Jebote i ovaj usrani članak, a kakav mu je ovjes (bio govno i prije, sad je katastrofa). Gledam iz fore https://www.youtube.com/c/FortyFourTeeth BUDGET BIKE BATTLE i ono, milijun faking mana.
Samo je ovdje na balkanu priglupim ljudima koji se ne razumiju u tehniku može bit prihvatljivo kupovat stara govna i bit fasciniran s njima. I ja bi volio imat neke stare motoire, al za gledat, ne vozit se!
Neke osnovne koncepte inženjerstva poput entropije, zamora materijala je teško prihvatit. I kog boli kurac što neki motor ima 100k. To ne znači da je motor dobar, nego da je vlasnik; neuk, glup, škrt, siromašan, zadojen.... u nekoj od kombinacija navedenog.
Ja ne kužim taj fanatizam starog s puno km kao dobrog i pouzdanog. Eto sad mi frend kupio starog horneta i stalno sranja (al bio mu je lijep). Jebote i ovaj usrani članak, a kakav mu je ovjes (bio govno i prije, sad je katastrofa). Gledam iz fore https://www.youtube.com/c/FortyFourTeeth BUDGET BIKE BATTLE i ono, milijun faking mana.
Samo je ovdje na balkanu priglupim ljudima koji se ne razumiju u tehniku može bit prihvatljivo kupovat stara govna i bit fasciniran s njima. I ja bi volio imat neke stare motoire, al za gledat, ne vozit se!
Neke osnovne koncepte inženjerstva poput entropije, zamora materijala je teško prihvatit. I kog boli kurac što neki motor ima 100k. To ne znači da je motor dobar, nego da je vlasnik; neuk, glup, škrt, siromašan, zadojen.... u nekoj od kombinacija navedenog.
Da jasno, uvalio mu je.Odsetaj s ovog topica
Tvom frendu je neko uvalio
Pa po tvom pisanju zadojen si novim motorima i ovo nije tema za tebe. I sta ako ima motor 100k km neko to natuče to za 7 godina s pol gasa...Da jasno, uvalio mu je.
Zašto bi odšetao. Što te naživciralo
Eh, hajte mi sad nađite tko još - bilo da se radi o časopisu, ili online portalu, ili bilo kome drugom do koga možete doći, testira motore OVAKO temeljito???
Stari motor, neodrzavan motor, te motor sa visokom kilometrazom su tri razlicita pojma. Potonja dva tesko da bih ikada kupio.
Zamor materijala? Potrosenost vitalnih dijelova na visokoj kilometrazi?Ne znam zašto motor sa visokom kilometražom i stari motor ne bi stajali na strani pozitive?
Osobno ne bih kupio samo neodržavan motor, za ostalo nema razloga da bude u startu loše ili negativno ako je motor i održavan...
40k km ti je 2-3 servisna intervala za ulje kod novih motora😎Zamor materijala? Potrosenost vitalnih dijelova na visokoj kilometrazi?
Ne znam, ja imam neku averziju prema motorima koji su presli tako puno. Imam neku psiholosku granicu, pa ne bih rado kupio motor koji je presao vise od 40k ni auto koji je presao vise od 100k. Ne mora znaciti da je to los auto/motor, ali ja ga ne bih.
Pa i nije bas. Ja ulje mijenjam svakih 6k i definitivno necu kupiti motor kojemu je u 40k samo 2-3 puta zamijenjeno ulje. To je po meni neodrzavan motor.40k km ti je 2-3 servisna intervala za ulje kod novih motora😎