Feis123
Well-known member
Da si promjenio....nebi ni kocioVozio sam Royal Enfield Bulleta, skoro 10 godina. Nikad ulje u kočnicama nisam dirao. 😉 I kočio je uvijek kao i prvog dana ...katastrofalno.
Da si promjenio....nebi ni kocioVozio sam Royal Enfield Bulleta, skoro 10 godina. Nikad ulje u kočnicama nisam dirao. 😉 I kočio je uvijek kao i prvog dana ...katastrofalno.
Ja na mom samo pustim gas i on se ukopa, dobro ja jesam malen i sitan, ali dinamitan 😁Vozio sam Royal Enfield Bulleta, skoro 10 godina. Nikad ulje u kočnicama nisam dirao. 😉 I kočio je uvijek kao i prvog dana ...katastrofalno.
Eto a ja to činim sa takvim povjerenjem, konkretno ove godine ZG-Avignon-ZG, napravili 3000 km nije štucnuo. Za servis posljednji sam dao 7400 kn sad ne znam koje su cijene tamo gdje ti servisiraš jer nisi naveo, no opet kažem uz redovito održavanje i mijenjanje svega što je po planu i programu ako imaš sreće da naletiš na dobar auto služit će te odlično, isto tako su nas dva nova auta ostavljali u kvarovima, samo izbaci grešku i nema dalje, kad sam pitao ženu da mijenjamo auto, neda ni čuti, jer zapravo ona ga vozi svakodnevno i na posao i klince i sve, ja sam na motoru, kad idemo skupa nekamo onda vozim auto. BTW. ulje mijenjam na svakih 35kkm jer tako kaže tvornica.U pravu si vjerovatno, ali kod mene imaju dva faktora (i to posebno kod auta):
-Volim ih cesto mijenjati, a kilometraza je jako vazan faktor kod daljnje prodaje
-Zivim u Njemackoj gdje su servisi i opravke jako skupi. Vecinu toga odradim sam pa mi nije toliko ni vazno, ali za neke stvari moram u servis pa mi se zavrti u glavi kad mi bubnu cifru.
Osim toga, kao sto je netko vec gore naveo, nije mi bas ugodno na neku malo duzu turu krenuti sa motorom koji ima 100kkm na satu. Isto je i sa autom kad krenem na godisnji. Nekako se ne bih osjecao bas ugodno da natrpam obitelj u auto sa 300kkm na satu i krenem na put od 1300km u jednom smjeru. F11 kojeg sad vozim ima 130kkm i iako je ko boca, mislim da cu ga uskoro mijenjati upravo iz gore navedenih razloga.
Da sam i htio, ne bi išlo.Da si promjenio....nebi ni kocio
99% ovih koji su kupili Fazere, Z750 sa 30tkm stare 15+ godina 😅Prelistao 11 stranica i nisam skužio tko ima motor preko 100 tkm 😁
Kad san ja na mojoj ima 25 000 Švicarci su mi govorili da san lud šta se vozin na motoru sa toliko km. Kad je imala 50 000 govorili su da ču počet gubit djelove i tako dalje. Sad ima malo više od 308 000 i još radi kao sat. Druga C BR VR 46 ima 129 000 ide ko nova.Toliko o kilometraži.Ako je 100 k povod za pisanje članka javi toj motoradi da imam takva 2 motora iza sebe a trenutno radim na trećem
Jeli jedino meni ide neopisivo na živce što ljudi smatraju da je sve preko 50.000 nekakvo svjetsko čudo!?!?
Eto a ja to činim sa takvim povjerenjem, konkretno ove godine ZG-Avignon-ZG, napravili 3000 km nije štucnuo. Za servis posljednji sam dao 7400 kn sad ne znam koje su cijene tamo gdje ti servisiraš jer nisi naveo, no opet kažem uz redovito održavanje i mijenjanje svega što je po planu i programu ako imaš sreće da naletiš na dobar auto služit će te odlično, isto tako su nas dva nova auta ostavljali u kvarovima, samo izbaci grešku i nema dalje, kad sam pitao ženu da mijenjamo auto, neda ni čuti, jer zapravo ona ga vozi svakodnevno i na posao i klince i sve, ja sam na motoru, kad idemo skupa nekamo onda vozim auto. BTW. ulje mijenjam na svakih 35kkm jer tako kaže tvornica.
35 000 km ili 2 godine.Ceka, valjda svakih 3.5 tisuca, ne 35?
Kočiš mašinom zbog čega?Da uštediš malo kočnica?Kao da svi voze Grobnik na štopericu dan za danom pa će se kočiono ulje na motoru pregrijavati. Za one koji ne voze na granici ulje će biti hladno ko špricer, kočim mašinom i kočnice koristim za onih par zadnjih metara do potpunog zaustavljanja i kad me netko sježi i oduzme prednost. Pločice su potrošene u 25k km max 25%. Tko gazi motor treba biti svjestan i pojačanog održavanja, ali ne treba generalizirati i crtati vješala onima koji to ne rade tako. Sistem je zatvoren i voda nema kuda ući u ulje ako je cijeli kočioni sistem ispravan. Meni je ok promijeniti ulje u kočnicama jednom u 4-5 godina, a znam ekipe koja vozi 15-20 godina stare motore i nikad nisu mijenjali ulje, kočnice i dalje rade.
Povjerenje? Ako na motoru ne vidiš jeli garažiran ili stoji na ulici za 10 sekundi, onda se kani kupovine polovnoga, jer definitivno ti se može prodat muda pod bubrege.Znaci na povjerenje 🤣
Mašina napravila 100 tisuća u 4 različita auta pa su odlučili probat sreću i napravit motor?riječani na aparatima