Satelis said:Pozdrav za komsije iz Beograda, zovem se Darko, nadam se dobroj razmeni iskustva.
2016 krajem Maj stize NC i do sada sam presao nesto sitno preko 55.000km.
Mnoge promene sam uradio do sada, potrosio sam dosta para i zivaca ne bi li je skockao po meri.
Izmene su sledece, krenimo od prednjeg tocka:
- trakice na felnama
- stitinici amortizera
- produzetak blatobrana
- stitnik izduvne grane
- stitnik hladnjaka
- Puig vizir
- podizac vizira (50mm)
- nosac navigacije + navigacija
- alarm
- Led maglenke
- Koso grejaci ruku
- SW Motech stitnici ruku + prosirenje
- Crash bar
- Tank pad
- Givi tank torba
- USB 12V uticnica sa citanjem napona
- Led migavci + zvucni signal
- Pro-oiler podmazivac lanca
- podizac kormana
- Eleminisao sam katalizator + LeoVince Nero izduv
- Grejac sedista + preradjeno sediste (poboljsana udobnost kao i promenjen dezen)
- prosirenje bocne noge
- SW Motech centralni stender
- prikljucak za grejace nogu
- originalna sva tri kofera sa nosacima
- blicer stop svetla
- zadnji blatobran (stiti amortizer)
- zadnji blatobran - dodatak kao GS sto ima
Koncept mi je ok. To sto je skriveno i sto se sjedalo dize, nije bed.giantMC said:pozdrav ekipa..
fan sam nc-a otkad je izaso i mozda jednom i zajasim.. dotad vozim drugu hondu..
zanima me jedna stvar, kolko vas zivcira dizanje sica za tankanje? jel bi volili da je izvuceno na stranu kao kod BMW-a.. a time bi dobili jos bar 1-2L
Da, vec dulje se prica o Mini Africi. Ideja mi se jako svidja.bbking said:NC850X će zapravo biti mala Africa Twin? Huh... San snova
https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views/news/2020/april/all-new-engine-for-honda-nc750-replacement
davos said:Da, vec dulje se prica o Mini Africi. Ideja mi se jako svidja.
Moglo bi se opet dizajnom vratiti na koncept Africe/Transalpa.
Premda nisam primjetio veliku razliku u voznji, mislim da se na nc700x/750x trebao zadrzati koncept veceg prednjeg kotaca, barem 18 cola.
Pitanje je koja ce na kraju biti cijena. Ovo sa nc serijom je ok.
Ne bi smjela nikako biti veca od Yamahe Tenere 700 (po meni direktan konkurent) ali na istoj razini kvalitete Honde (jako sam uporedjivao ova 2 modela kad sam kupovao motor)... dct je prevagnuo
Nadam se da ce i sa opremom biti izdasniji.
Ovo sa preinakama na nc-u je zna biti skupo, istina, kada se zaigramo.
Gledam po sebi, na manje od pola puta sam, a do sada je na dodatke otislo 700-800 eur (zastita kartera, prosirenje stope nozice, stitnici za ruke, zadnji unutarnji blatobran, slideri, zastitni cijevni okvir...)...
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
davos said:Koncept mi je ok. To sto je skriveno i sto se sjedalo dize, nije bed.
Veci je problem ako stavis putnu torbu pa ju moras skidati...
Mene vise smeta pozicija uljevnog mjesta, zna biti nezgodno postaviti pistolj kod tankanja.
Gledao sam, spremnik ima kuglast oblik s gornje strane i kada pistolj stane s punjenjem, ostaje jos prostora cca litra.... mozda su to mogli rijesiti i malo bolje....
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Ne isplati se. Prekomplicirano.giantMC said:pa dobro znaci u principu smeta i volio bi da je drukcije malo.. razmisljal sam dal se mozda isplati sam preradit taj dio da se izvuce nekak na stranu.. vjerojatno bacanje para
davos said:Ne isplati se. Prekomplicirano.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Na motoru imam Bridgestone Battlewing 502 .hondimir said:Koristi li tko od vas motor za terensku vožnju, barem ponekad (ocasionally), tj. je li netko stavljao gume za to ... ?
sanchez said:Pozdrav. Lipo si je uredija, svaka čast.