Pozdrav,
Zna li netko može li se puniti akumulator na motoru ili se mora izvaditi?
Ne moras vaditi akumulator, nema potrebe.... samo vodi racuna da ne okrenes kleme prilikom spajanja punjaca.
Kod mene imam instaliran dzek koji je povezan sa akumulatorom, kad ne vozim duze od 2 nedelje nakacim ga na pametan punjac zarad odrzavanja napona.
Uspio sam ukrcati nešto slika ali sam im prije toga morao smanjiti rezoluciju. Ne mogu napraviti preview pa nisam siguran koje sam sve odabrao I kojim redom su složene. Nadam se da se na njima vide važniji detalji.
Za Sadam sam zadovoljan I podmazivač radi dobro. Ja sam odlučio biti "rastrošniji" od preporučenog pa umjesto svakih 350 km zavrnem posudu za 90 stupnjeva kod svakog točenja goriva a to je na cca 300 km. Radi se o vrlo maloj količini ulja pa malo češće podmazivanje ne bi trebalo pravit problem 😁.
Jedini mali problem koji sam uočio je to da na ovim ljetnim vrućinama kada motor stoji na suncu i pakleno se zagrije dolazi do curenja male količine ulja. Očigledno da ulju na visokom temperaturama poraste volumen pa volumen i u posudi umjesto podtlaka nastane tlak koji istiskuje ulje. Tih nekoliko kapljica ulja iscuri što ružno izgleda pa iako ne predstavlja veliki problem ipak nervira pa tražim rješenje da to izbjegnem. Kad je motor u hladu nema nikakvog nekontroliranog istjecanja ulja.
Taj podmazivac predpostavljam da je sa Aliexpresa ili ti od brace kineza.
Pokusali su da iskopiraju
Cobru ali nije im poslo za rukom, ne rade kako treba ili ne rade u opste dobro. Troje mojih drugara je uzelo i svo troje su bacili u kantu vrlo brzo zbog problema kojih su imali.
evo jednog koji je bio svega 2 nedelje na motoru
Nadam se da si resio problem koji imas oko curenja kad su vani velike vrucine i nadam se da neces imati problema kao sto su moji drugari imali.
Pogledao sam slike, jedan savet dobronameran.... kapalicu ili mazalicu, nazovimo kako god, trebas jos spustiti dole i pomeriti jos malo ka zadnjem tocku.
Gadjas sam spoj lancanika i lanca, sto blize lancaniku. Tako montorano prihvat ulja je najbolji, kad je visoko montirano, na vecim brzinama vetar kapljicu ulja oduva gde ne treba i ondak lanac nema optimalno podmazivanje.
Kod mene sam ugradio
Pro-oiler pre 50.000km, dan danas radi savrseno (pu pu da ne ureknem). Za podmazivanje mogu koristiti motorno a mogu i menjacko ulje, obe opcije podrzava.
Ako hocete dobro resenje podmazivanja/odrzavanja lanca, toplo preporucujem
Tutoro podmazivac.
Ugradnja je bas laka i jednostavna, za max 1h sve bude gotovo i sto je najbitnije nema vakuma, seckanja vakuma il instalacije jer princip rada ovog podmazivaca je putem vibracije, to je sve sto mu treba da bi radio.
Cim se krene, dolazi do vibracija ujedno i podmazivanja, kad je motor parkiran nema podmazivanja nit curenja, stajesa radom momentalno.
Ugradio sam par komada, momci su presli oko 10.000 - 15.000km, sve je u redu, pratim lanac redovno.
Sve se dobije u pakovanju sta treba, odlicno resenje koje nije skupo + jednostavna ugradnja.
Moj NC sad ima 60.100km na satu, vreme je redovan servis tj zamena ulja i filtera. Pored toga, stigao mi je deflektor za vizir (hocu maknuti vetar koji me bije direkt u oci) i prosirenje fuzastera.... bice slika
Pozdrav Svima!