Ako si ikad padao sa motora, onda sigurno znaš kako je u zraku kad tražiš taj prekidač da ugasiš motor...Tak je, ako stigneš reagirat pri padu palcem okineš prekidač kako bi ugasio motor i to je to
Imam jedno pitanje u vezi gašenja
Da li gasiti motor na "ključ " ili na "killswitch"?
I još jedno pitanjce
Kad ga ugasim bljeska mi crvena lampica "HISS" da li je to OK?
Hvala punoBajk pre gasenja izbacis iz brzine u N ako je DCT verzija (fabrika preporucuje), ako je klasican menjac ondak je nebitno dal je u brzini ili nije.
Tako ces izbeci sutradan ujutru moguce zatupljenje menjaca (akumulator "malo" oslabio) jer ako zatupi i ne zna u kom je polozaju eto tebi problema, paljenja nema.
Bajk gasis uvek na kljuc, kill prekidac sluzi za gasenje samo ako je nuzda (takodje preporuka fabrike).
Svako ko gasi bajk na kill prekidac nece imati problema sve dok su kontakti unutar prekidaca dobri.
Posto Nista na svetu nije vecno, tako ni ti kontanti nisu svemoguci ili ti propadaju i ondak pocne se gasiti bajk u sred voznje, najcesce vruc po truckavom putu.
Kada bi licno videli rasklopljen kill prekidac i koliko su unutra tanki kontakti, jasno bi vam sve bilo kao dan da ga sto manje treba akati.
HISS je zastita ..... sve je OK
jesam jednom, imao sam vremena za ugasit prekidac ali sam se sve nado da necu izletit iz zavoja pa sam na kraju izletio i naravno da ga nisam ugasioAko si ikad padao sa motora, onda sigurno znaš kako je u zraku kad tražiš taj prekidač da ugasiš motor...
@Satelis, pozdrav! Kako osim dotezanja, podmazivanja i čišćenja lanca nemam drugog iskustva, a živcira me dotezanje razmišljam o promjeni lanca. Mitasice su izdržale preko 20000 km (mogle bi i još kojih 5000) pa bih kod promjene guma zamijenio i lanac. Vidim da je vaša preporuka 520Ja pak vozim sam jer se gospodja moja bavi decom, tu nam se ujedno javlja ta razilka u potrosnom materijalu sto je skroz OK.
Oem lanac trajao je 34K, sledi zamena
evo kakav je prednji lancanik bio, fino ukoseni zubi
dva prednja mogu se zameniti za jedan zadnji
ispostovati
Imam podmazivac lanca (Prooiler) ali na moju veliku zalost lanac je potrajao svega 12.500km.
Sve mi je bilo jasno zasto se to desilo. Jedna poznata moto radnja kod nas uvalila mi je kopiju pa otud tako malo predjenih km.
Precutao sam, platio skolu da nikad vise ne uzmem od njih.
servis mi je sledio
zlatni pojacan DID, X-ring narucen sa Louis-a
do sada tj tada, gospodja ide na operacioni sto
tu vec broji finih....
tad je dobila zamenu samo prednjeg lancanika
lanac gotovo da nije mrdnuo posle 27.000km
To bi bilo to u mome slucaju
520 zvm-x. Ako nema potrebe za mijenjanjem zupčanika tražim lanac sa 114 karika? Da li bi ovaj odgovorao: https://www.motocard.com/transmisio...nforced_gold_links_x_ring_cd5201zvmx114.aspx?@Satelis, pozdrav! Kako osim dotezanja, podmazivanja i čišćenja lanca nemam drugog iskustva, a živcira me dotezanje razmišljam o promjeni lanca. Mitasice su izdržale preko 20000 km (mogle bi i još kojih 5000) pa bih kod promjene guma zamijenio i lanac. Vidim da je vaša preporuka 520
520 zvm-x. Ako nema potrebe za mijenjanjem zupčanika tražim lanac sa 114 karika? Da li bi ovaj odgovorao: https://www.motocard.com/transmisio...nforced_gold_links_x_ring_cd5201zvmx114.aspx?
Može preporuka gdje kupiti ako ima povoljnije...
Hvala! Gume su skoro pa prve. Prvi vlasnik je promjenio gume sa kojima je došla tvornički nakon prve vožnje. Motor je sad na malo iznad 21000 km. Pogledat ću svakako i dampere. Ovo sa Louisa je lanac bez zupčanika? Čitao sam tvoje postove pažljivo pa sam vidio da si pohvalio did 520 zvm-x pa sam gledao gdje kupiti. Kako sam već prije kupovao na motocardu rekoh budem tamo, ali uvijek je dobro pitati za drugo mišljenje. Hvala svakako još jednom na savjetu.20.000km je puna kapa za gume, moze jos malo ali bolje zameni.
Ako ti je druga zamena guma, racunaj da ce ti i damper gume (ublazivaci trzaja) biti za zamenu.
Sto se lanca tice za moju gospodju uzeo sam sa Louis-a, OVAJ je u pitanju.
evo ga, na 46.415km sam ga stavio, bitno je da bude X ring pojacan za motocikle 100+ks
sad mi je 77K i dalje je u odlicnom stanju zahvaljujuci podmazivacu lanca
Moj ti je savet kad vec skidas tockove, menjas gume i lanac.... obavezno zameni i lancanike.
Prednji je taj koji se dosta vise trosi nego zadnji jer je pogonski.
Takodje bi mogao ugraditi podmazivac lanca i onda ces biti miran i spokojan oko lanca.... em nema drndanja oko odrzavanja, em ce lanac duze trajati.
kod nas V sistem moze se naci za 110e
drugaru svasta nesto ugradio
ovo crevce secnes, ubacis T racvu (vakum) pa ide na bocu
dole pustis crevce, mazalicu i gotova stvar
Sat do dva vremena posla onako bas lagano da radis, ne treba ti majstor za ovo.
Pozzz
2021. Nisam htio DCT.Kojeg ti je godista NC i da li je manuelni ili dct?
NC sa slike ne može biti model 2021 već je to model od 2016 - 2020 (745ccm) RC90.2021. Nisam htio DCT.
Nisam ni rekao da je model 2021. Model 2020, ali kupljen je 2021NC sa slike ne može biti model 2021 već je to model od 2016 - 2020 (745ccm) RC90.
Model 2021 (745ccm) je RH09.
Kod tebe je RC90 i ide 17/43 odnos lančanika i lanac (520) 114 linka.