Marin0
Well-known member
Evo da napišem malo o svom Yamaha X-max 300 kao prvi vlasnik.
Kupovina - Cijena u Ri - 7099 eura . Kupio sam ju u petak - preuzeo u ponedjeljak (dok su drugi mjesecima čekali) . Usluga u dućanu - top. Samo pohvale. Dobio sam ju registriranu s kaskom i spremnu za vožnju s punim rezervarom. To je sve koštalo dodatnih 518 eura.
Udobnost - meni je jako udoban , malo mi je bilo čudno naviknuti se nakon beverlya ali sjedalo je veliko, mogu mijenjati položaj nogu, i za suvozača ima puno mjesta. Malo mi je trebalo da se naviknem na široko sjedalo jer ne dodirnem sa cijelim stopalom pod ako sjedim do kraja sjedala (visok sam 180). Na to sam se sad već navikao nakon par sto km. Vidim da prodaju i niže sjedalo ali se onda gubi mjesto jedne kacige što ne bih mijenjao. Vjetrobran ima dva položaja , sad je na nižem i nisam još probao podignuti . Također ni stražnje amortizere nisam još podešavao tvrdoću.
Potrošnja - Napravio sam 740 km za 19.5 litara lagane vožnje što ispada oko 2.6 l na 100 km. Deklarirano je 3l na 100 km. Danas sam natankao 10.4 l nakon 402km prijeđenih . Spremnik je 13 litara, znači mogao bi u teoriji napraviti laganom vožnjom 500 km što je i više nego odlično.
Izgled - siva boja - meni se sviđa, zato sam ga i kupio. Stvar ukusa. Vidim da dosta i privlači poglede jer izgleda moderno i agresivno.
Servisi - kako mi je rečeno 110 eura, a idu na 1tkm,5tkm, 10tkm itd. Nisam siguran koliko naplaćuju npr. u ZG servisi.
Radi garancije samo u ovlašteni servis. Sve je digitalno pa tako i servisna knjižica.
Dodatna oprema - kofer od Yamahe sa ugradnjom je oko 800 eura. Mislim da ću ipak potražiti kasnije neki aftermarket Givi ili Shad, ne fali mi mjesta nego da bude kao naslon kad vozim suputnika. Moj model nije Tech max , imam jedan digitalni display u boji. Tech max ima neke dodatne vizualne dodatke od kojih mi se većina nije svidjela.
Vozne osobine - odmah me oduševilo što je skuter lagan i okretan. Usporedio bi ga sa NMAX i PCX skuterima u 150 cc kategoriji. U zavojima me upravljanje i preciznost oduševila. Brzo prolazi zavoje i mijenja putanju. Malo je tvrđi ako se naleti na rupu, možda bi trebao malo namjestiti stražnje amortizere. Ubrzanje neću još komentirati jer se još razrađuje i vozim po uputama polako. Maximum brzina u knjižici piše 138 kmh , znači realno 140 kmh. Meni je to i više nego dovoljno.
Nije ga teško podignuti na glavnu nogaru i nije težak za upravljanje po gradu i sporim brzinama. Došao je nov s Michelin gumama koje su mi za sad ok.
Ispod sica ima puno mjesta - za dvije kacige plus npr kabanice i ostale sitnice. Dva otvora kod volana od kojih se jedan zaključava mogu spremiti sitnice.
Ostali komentari ;
Inaće , več duže vrijeme sam se dvoumio što kupiti ali je pomoglo što je Yamaha upravo izbacila redizajnirani model.
* oko 740 km sam napravio trenutno i motor se trenutno još razrađuje.
Prema uputama treba se izbjegavati dužu voznju preko 4500 RPM prvih 1tkm zatim preko 5500 RPM nakon 1tkm do 1.6tkm (tisuću milja). Moram reći da me ovaj dio već pomalo izludio jer sam već dva tjedna smetalo na magistrali. Na tim okretajima skuter postiže oko 55-70 kmh a to je sporo za magistralu. Ipak sam odlučio pratiti upute i strpiti se.
Sada nakon 700+ km , tu i tamo lagano ubrzavam i podižem okretaje do 80-90 kmh pa pustim gas - čisto da nije non stop na tim malim okretajima i da malo bolje razradi.
Servis mi je za nekoliko dana - prvih tisuću km pa to jedva čekam da mogu konačno malo brže držati putnu brzinu.
Spajanje bluetooth mobitela na xmax. Prvih tjedan dana nisam uopće ni pokušavao. Nije komplicirano, prate se upute za spajanje na aplikaciju i skenirao bar kod šasije da se registrira. Međutim , u praksi , mora se prvo dodati kontakt na motoru i zatim otvoriti my ride app da bi se mobitel spojio na skuter preko bluetootha.
Ako je recimo motor ugašen i otvoren app na telefonu - kada se krene voziti neće se automatski povezati. To mi je malo glupo ali ajde. Mora se pratiti redosljed da bi radilo.
Putem my ride aplikacije od Yamahe mogu pratiti potrošnju , stanje ulja i vožnje u kojima se vidi puno detalja tako da je to korisno. Ako imam dolazni poziv - na displayu mi se napiše pa ne moram imati mobitel u đepu ili fiksiran na upravljaću da bi vidio da me netko zvao. Zanimljivo je i koristiti aplikaciju pa kasnije analizirati puteve kuda sam vozio.
To je to, napisati ću i kasnije svoje dojmove kad se malo razradi motor. Evo par slika.
lp,
Kupovina - Cijena u Ri - 7099 eura . Kupio sam ju u petak - preuzeo u ponedjeljak (dok su drugi mjesecima čekali) . Usluga u dućanu - top. Samo pohvale. Dobio sam ju registriranu s kaskom i spremnu za vožnju s punim rezervarom. To je sve koštalo dodatnih 518 eura.
Udobnost - meni je jako udoban , malo mi je bilo čudno naviknuti se nakon beverlya ali sjedalo je veliko, mogu mijenjati položaj nogu, i za suvozača ima puno mjesta. Malo mi je trebalo da se naviknem na široko sjedalo jer ne dodirnem sa cijelim stopalom pod ako sjedim do kraja sjedala (visok sam 180). Na to sam se sad već navikao nakon par sto km. Vidim da prodaju i niže sjedalo ali se onda gubi mjesto jedne kacige što ne bih mijenjao. Vjetrobran ima dva položaja , sad je na nižem i nisam još probao podignuti . Također ni stražnje amortizere nisam još podešavao tvrdoću.
Potrošnja - Napravio sam 740 km za 19.5 litara lagane vožnje što ispada oko 2.6 l na 100 km. Deklarirano je 3l na 100 km. Danas sam natankao 10.4 l nakon 402km prijeđenih . Spremnik je 13 litara, znači mogao bi u teoriji napraviti laganom vožnjom 500 km što je i više nego odlično.
Izgled - siva boja - meni se sviđa, zato sam ga i kupio. Stvar ukusa. Vidim da dosta i privlači poglede jer izgleda moderno i agresivno.
Servisi - kako mi je rečeno 110 eura, a idu na 1tkm,5tkm, 10tkm itd. Nisam siguran koliko naplaćuju npr. u ZG servisi.
Radi garancije samo u ovlašteni servis. Sve je digitalno pa tako i servisna knjižica.
Dodatna oprema - kofer od Yamahe sa ugradnjom je oko 800 eura. Mislim da ću ipak potražiti kasnije neki aftermarket Givi ili Shad, ne fali mi mjesta nego da bude kao naslon kad vozim suputnika. Moj model nije Tech max , imam jedan digitalni display u boji. Tech max ima neke dodatne vizualne dodatke od kojih mi se većina nije svidjela.
Vozne osobine - odmah me oduševilo što je skuter lagan i okretan. Usporedio bi ga sa NMAX i PCX skuterima u 150 cc kategoriji. U zavojima me upravljanje i preciznost oduševila. Brzo prolazi zavoje i mijenja putanju. Malo je tvrđi ako se naleti na rupu, možda bi trebao malo namjestiti stražnje amortizere. Ubrzanje neću još komentirati jer se još razrađuje i vozim po uputama polako. Maximum brzina u knjižici piše 138 kmh , znači realno 140 kmh. Meni je to i više nego dovoljno.
Nije ga teško podignuti na glavnu nogaru i nije težak za upravljanje po gradu i sporim brzinama. Došao je nov s Michelin gumama koje su mi za sad ok.
Ispod sica ima puno mjesta - za dvije kacige plus npr kabanice i ostale sitnice. Dva otvora kod volana od kojih se jedan zaključava mogu spremiti sitnice.
Ostali komentari ;
Inaće , več duže vrijeme sam se dvoumio što kupiti ali je pomoglo što je Yamaha upravo izbacila redizajnirani model.
* oko 740 km sam napravio trenutno i motor se trenutno još razrađuje.
Prema uputama treba se izbjegavati dužu voznju preko 4500 RPM prvih 1tkm zatim preko 5500 RPM nakon 1tkm do 1.6tkm (tisuću milja). Moram reći da me ovaj dio već pomalo izludio jer sam već dva tjedna smetalo na magistrali. Na tim okretajima skuter postiže oko 55-70 kmh a to je sporo za magistralu. Ipak sam odlučio pratiti upute i strpiti se.
Sada nakon 700+ km , tu i tamo lagano ubrzavam i podižem okretaje do 80-90 kmh pa pustim gas - čisto da nije non stop na tim malim okretajima i da malo bolje razradi.
Servis mi je za nekoliko dana - prvih tisuću km pa to jedva čekam da mogu konačno malo brže držati putnu brzinu.
Spajanje bluetooth mobitela na xmax. Prvih tjedan dana nisam uopće ni pokušavao. Nije komplicirano, prate se upute za spajanje na aplikaciju i skenirao bar kod šasije da se registrira. Međutim , u praksi , mora se prvo dodati kontakt na motoru i zatim otvoriti my ride app da bi se mobitel spojio na skuter preko bluetootha.
Ako je recimo motor ugašen i otvoren app na telefonu - kada se krene voziti neće se automatski povezati. To mi je malo glupo ali ajde. Mora se pratiti redosljed da bi radilo.
Putem my ride aplikacije od Yamahe mogu pratiti potrošnju , stanje ulja i vožnje u kojima se vidi puno detalja tako da je to korisno. Ako imam dolazni poziv - na displayu mi se napiše pa ne moram imati mobitel u đepu ili fiksiran na upravljaću da bi vidio da me netko zvao. Zanimljivo je i koristiti aplikaciju pa kasnije analizirati puteve kuda sam vozio.
To je to, napisati ću i kasnije svoje dojmove kad se malo razradi motor. Evo par slika.
lp,