Jel ovo ona tipicna hrvatska situacija, di je pojedinac jednostavno pometniji od hrpe tamo nekih inzinjera?
Jedino pozitivno u svemu ovome je sto BMW priznaje problem i pokusava ga rijesiti. Neki drugi brendovi bi se jednostavno usutili…
I ne, nisam se nikad ni vakcinisao
Treba uzeti u obzir i broj prodatih motora, posebno u Europi, a GS tu realno prednjaci, pa je automatski i uocljivije ako se nesto krene kvariti… Za VFR ne mozemo bas reci da je prakticno svaki drugi motor koji sretnes na cesti.Honda je obavila opoziv na VFRovima, a za ostale iskreno nisam primjetio da se žale na raspadanje kardana.
Ovo je čisto BMWovski fenomen, koji traje sramotno dugo, tako da je već postao meme.
Haj da kazemo da se bmw proda ko i svih ostalih motora sa kardanom zajedno..opet ima vise kvarova na debelim kravama..znaci treba imat na umu da neznaju napravit kardan kako trebaTreba uzeti u obzir i broj prodatih motora, posebno u Europi, a GS tu realno prednjaci, pa je automatski i uocljivije ako se nesto krene kvariti… Za VFR ne mozemo bas reci da je prakticno svaki drugi motor koji sretnes na cesti.
Ne branim Benve, da se razumijemo, kardan su davno trebali rijesiti, ali treba imati na umu i ovo sto sam pomenuo.
Cudnija situacija od pojedinacnog pametologa je da se ta hrpa tamo nekih inzinjera tek sada sjetila da (na jako improvizovan nacin) rjesava pojavu kondenzata u kucistu kardana. Treba li naglasavati da je dizajn tog istog kucista nepromijenjen vise od decenije… Doduse, prije 6-7 godina su pokusali sa farbanjem kardana…
Razmisljao sam o tome, ali se swabama ne bi svidjela moja rjesenja, posto bi to podrazumijevalo ukidanje kardana na GS-u i dodavanje 2 ili vise cilindaraOdeš tamo u Berlin Spandau i dobiješ dobar posao i debelu plaću, čitajući tebe i tebi slične koji svi redovito "znaju" točno sve što BMW inženjeri misle i znaju, koji su im dometi znanja i pameti, što planiraju i što su sve pokušali a nisu uspjeli - ispada da je cijela priča dječje jednostavna, zašto ne bi to iskoristio i digao veliku lovu sa svojim ingenioznim idejama i nedvojbeno epohalno vrhunskim rješenjima?
ja da sam nižerangirani skladišni bmw inžEnjer, ti bi mi bez pitanja pofafoOdeš tamo u Berlin Spandau i dobiješ dobar posao i debelu plaću, čitajući tebe i tebi slične koji svi redovito "znaju" točno sve što BMW inženjeri misle i znaju, koji su im dometi znanja i pameti, što planiraju i što su sve pokušali a nisu uspjeli - ispada da je cijela priča dječje jednostavna, zašto ne bi to iskoristio i digao veliku lovu sa svojim ingenioznim idejama i nedvojbeno epohalno vrhunskim rješenjima?
Jer ovako, čisto je teško gledati tu skupinu jadnika iz razvojnog odjela kako se muče sa stvarima koje su svakom prosječnom forumašu sa IQ-om i ispod 40 sasvim jasne, a svima sa više od 500 postova posve i nedvojbeno jasne...
Kada se sjetiš da je redovita pojava da prosječan bajker zna neusporedivo bolje od ljudi sa doktoratima strojarstva što je tvornica trebala napraviti i kako poboljšati motocikl (jasno, sebe ne treba, sve su to Rossiji samo još nepoznati) - u čemu je jedino pozitivno što zahvaljujući takvim egotripovima postoje industrije koja vrti milijarde udovoljavajući egu, no ne i zdravom razumu - jasno ti je je dječji vrtić nerijetko vrlo ozbiljna ustanova...