Po ZG i okolici jako rijetko, skoro se moze reci nikad jer je toliko rijetko da spada pod statisticku gresku
. Osim klasicnih sacekusa cije su lokacije iste vec desetljecima, a ako je neka kamera u blizini, onda je kamera novost, a ne sacekusa.
Kod nas ima sačekuša svih vrsta. U načelu nije problem ako je opravdan razlog ili neka crna točka, ali ima i mjesta di su sačekuše reda radi, neznam. Ne očekuješ ih jer u biti nema razloga da ih tamo očekuješ - bilo kako bilo, rezultat je postignut, jer ako imaš tablicu, navikneš se voziti po propisu ili +15/20%, to ti još oproste (ajde bar nešto - ne cjepidlače i progledaju kroz prste) i jednostavno je to tempo. Nema smisla plaćati kazne. Ima gomilu neoznačenih random auta, stari Focus, 15 godina stara Octavia, itd., ako nemaš tablicu nemožeš se kretati gradom. Focus civilka me zaustavio nedavno pod rotacijama, kaže nište ništa napravili, redovna kontrola vozačka i prometna od motora, sve R-ove zaustavljamo. Auto nikad nebi rekao službeni, nema antene, nisu stakla zatamljena, nema bljeskalica samo plava rotacija u kabini pod šajbom, tip u jeansu i bijeloj košulji ali ne službenoj, sam u autu.
Uz to, mislim da su naše STP u Istri najstrože u cijeloj RH, odnedavno je za atest kratkog homologiranog nosača tablice potrebno vagati motor, naravno CVH ovdje nema vagu, pa si osuđen na Metis, a oni tamo "jedva čekaju" da ih netko dođe masirati da mu važu motor. Naravno i sve drugo je problem. Lani sam došao sa poklopcem sjedala na tehnički (imam sjedalo doma, motor je skroz stock, čak i originalni narančasti žmigavci) i govori mi tip (a bili smo kolege nekad jer sam radio u sklopu stanice za tehnički pregled), "gle pustiti ću te, motor je crn, poklopac je crn, ne vidi se na slici da nije sjedalo, ali drugi put dođi sa sjedalom". Kao ista spika kao kad dođeš recimo sa kombijem 8+1 a fali zadnji red sjedala - automatski pad.
Ako vam sve ovo nije dovoljno, uz to, redovne su kazne za nepropisno parkiranje motocikla od strane komunalca u gradu, iskreno nigdje to nisam doživio. Ukupno ima valjda 15 moto parkirnih mjesta u gradu (označenih).
Kako već jedno vrijeme živim na relaciji Pula-Zagreb, nevjerovatno opuštenije se vozim Zagrebom. Srećom, sve više sam u Zagrebu, a sve manje u Puli.
Recimo, ovdje na slici iznad, tronožac gore u šumi, snima dolazno i odlazno, dobiješ doma za par mjeseci čestitku, ograničenje 50 preko mosta, još je i STOP jer su tu tračnice (koje nisu u funkciji jedno 30 godina i sve su zarasle) - ali taj prolazak kroz STOP koji je isto snimljen se "oprašta", tako da brzinu platiš i šutiš. Ajd da bi ih ovdje netko vidio - nema teoretske šanse. Sad ih vidim jer znam da znaju biti tamo, ali... 99% prolaznika nezna...
Tako da, mjeri se svugdje i sve, prije i nakon kamera, i di treba i di ne treba, sve manje mi je gušt voziti se, jer i kad sam u reguli, sav sam napet jer nikad neznaš gdje je netko nakeljio 40 na ravnicu od 5 kilometara, a promakao ti je znak.
Vozim motore skoro 20 godina, nikad nije bilo ovako.