Pomoć kod kupovine novog/rabljenog motora i savjeti mladim vozačima

Molio bih poštovane članove foruma za pomoć.

Naime, trenutno sam u potrazi za jednom dobrom 125-icom. Konkretno, zanimaju me Honda NSR 125 foxeye i Aprilia Rs 125.

S Hondama nisam imao sreće, ili su prodane ili imaju hrkljuš s papirima.

A od Aprilia je jedino ova u konkurenciji: http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/aprilia-rs-125-cm3-oglas-7234404
Što mislite o tom motoru?
Ponudio bih čovjeku automobil u zamjenu.

I još jedno pitanje. Kaže mi frend da kada završi sezona da motora na oglasniku ima kao blata-je li to istina?
Ako jest, kad to završava sezona?
 
gle sezona traje za neke cjelu godinu,a za neke samo po ljeti,pa je to sirok pojam.
al racunaj jos da se vozi ovaj 10 mj,pa ih rulja polako sprema.

dobru nsr,to ne znam di ces naci,toga vvise nema a da je dobra.
ova aprilia iz oglasa mi ne lici bas na nesto veijedno gledanja,radje potrazi rs-a malo novijeg da je bar u orginal stanju.
da lici koliko toliko ok.nadje se dobrih primkeraka.
 
jole.Ri said:
gle sezona traje za neke cjelu godinu,a za neke samo po ljeti,pa je to sirok pojam.
al racunaj jos da se vozi ovaj 10 mj,pa ih rulja polako sprema.

dobru nsr,to ne znam di ces naci,toga vvise nema a da je dobra.
ova aprilia iz oglasa mi ne lici bas na nesto veijedno gledanja,radje potrazi rs-a malo novijeg da je bar u orginal stanju.
da lici koliko toliko ok.nadje se dobrih primkeraka.

Ok, znači, za nekih mjesec dana bi se mogao očekivati porast broja motora u oglasniku. Super. :)

Znam da nema dobrih, ali isto tako sam svjestan da su i potrebna ulaganja, i od toga ne bježim.

Problem je u tome što auto koji nudim i nema baš preveliku vrijednost tako da se ograničavam na motore do 6000 kn max.

Aprilije su znatno skuplje od Hondi,ali što je tu je. I, ako se ne varam,mašine su im iste (Rotax 122)?
 
Defektinjo said:
Dali se netko sa foruma profesionalno bavi posredovanjem i prodajom uveženih motora?
Nakon milion tablica i savjeta po novinama ništa nije jasno. dali  itko zna koliko u stvarnosti košta uvoz npr. UJM (japanac između 600 i 1200 ccm godište dvijetisuće i neko ) koji u njemačkoj košta 4000 eurića (ima ih prekrasnih za te pare)  i koliko bi to na kraju ispalo sa HR tablicama. Nebi bilo loše da imamo nekog tko je kompetentan za davat ovakve odgovore. možda bi štogod i tržili


To i mene zanima. Jel ima na forumu dilera koji bi dovezli motor iz it/njem?
 
swat986 said:
Poštovani.Sa 27 godina me uhvatila "kriza mlađih srednjih godina" pa razmišljam o konačnom ostvarenju sna o kupnji motocikla :D
Dakle,rastrgan sam između Ktm-a Duke 390 i Honde CB500 F.Dakle,ne zanjima me brzina i ekstra brza akceleracija.Razlog odabira ova dva modela je jeftina registracija,mala potrošnja i što niži troškovi održavanja.Motor bi se večinom koristio za odlazak na posao i,možda,jednom mjesečno,za turu od 300-400 km u dvoje sa ženskim suputnikom.Dakle,koja su vaša mišljenja i preporuke.S tim da sa otvoren za druge opcije što se tiče marke i stila motocikla.
Općenito što se tiče dvojbi, trojbi i ostalih ojbi.. trebalo bi otići uživo pogledati  motore, sjest na svaki od njih, po mogućnosti provozat se i onda stvoriti neki vlastiti dojam.
Doslovno.. đaba nama sada da ti preporučamo KTM kad tebi možda bolje leži CBF ili obrnuto.. možemo ti samo navest neke činjenice, tehničke podatke i sl., eventualno se javi vlasnik nekoga od navedenih motora sa svojim dojmom koji je opet vjerojatno neobjektivan i koji će ugl. hvalit svoj motor..
Ja bih na tvome mjestu izabrao KTM..  :0648:
 
Nintendo said:
Općenito što se tiče dvojbi, trojbi i ostalih ojbi.. trebalo bi otići uživo pogledati  motore, sjest na svaki od njih, po mogućnosti provozat se i onda stvoriti neki vlastiti dojam.
Doslovno.. đaba nama sada da ti preporučamo KTM kad tebi možda bolje leži CBF ili obrnuto.. možemo ti samo navest neke činjenice, tehničke podatke i sl., eventualno se javi vlasnik nekoga od navedenih motora sa svojim dojmom koji je opet vjerojatno neobjektivan i koji će ugl. hvalit svoj motor..
Ja bih na tvome mjestu izabrao KTM..  :0648:

(y)
 
Kum se odlučio da u kasnoj mladenačkoj dobi kupi motor. Prije par dana je položio vozački ispit za A kategoriju. Dosada je vozio samo skutere od 50 ccm. Ja sam više u chopper vodama, pa molim savjet za odabir motora od 499 - 749 ccm (tj. od 500 do 750 kubika); naked, s poluoklopima ili sl.
90 % bi se vozio po gradu, sa 2-3 odlaska na more preko godine. Početnik je i nije tip za divljanje ili sl.
Neki od uvjeta:
- jeftin za održavanje
- što manja potrošnja goriva
- do 3,500 €

 
Hornet 2005.g se već nađe za tu lovu..i to bi mu bilo super,zahvalan motor  (y)


il ako ćeš,pitaš Kinga,on ti za te pare nabavi 2010 godište  :grin: :mrgreen:
 
irsel said:
Hornet 2005.g se već nađe za tu lovu..i to bi mu bilo super,zahvalan motor  (y)


il ako ćeš,pitaš Kinga,on ti za te pare nabavi 2010 godište  :grin: :mrgreen:

i to R1 s ful akrapima jelte
 
evo mene opet na istu temu kopam svugdje a nikako da iskopam odgovor.Dakle imam R6 i htio bi je prodat i za tu lovu kupit virago 1100. Ima li netko tko ima ili je imao virago 1100 da mi reče ono bajkerski prosto jednostavno. Gle Petre virago 1100 zbog toga i toga je dobra za to to i to a zbog toga i toga je loša za to to i to :misli:
 
Zahvaljujuci podforumu putovanja dosao je i taj dan kada je bolja polovica blagoslovila kupnju novog prometala. do sada sam putovao iskjucivo na posao sa istocnog na zapadni dio zagreba te je moj kinez supermoto sasvim uredno odradjivao i dalje odradjuje taj posao. zahvaljujuci slikama iz putopisa dosao je dan kada se sasvim normalno razgovara o kupnji "normalnog motora". molio bih ukoliko se nekome pise da predlozi kojim motorom pomiriti cinjenice:
- vecinom cu se i dalje voziti sa posla do kuce i nazad
- dva ili tri puta godisnje na neko dvodnevno (mozda trodnevno) putovanje sa boljom polovicom
- za Fazera kazu da je previse dvoje i prtljaga na njemu, vajda nema veliku nosivost ili sam u krivu ?
- Hornet je premali, da li netko putuje sa njim i sa suvozacem?
Ta dva sam gledao, u obzir bi dosao i Bandit?
Eto ako netko vidi sebe u gore navedenom i vozi neki od modela neka podijeli iskustva.
Pozdrav.
 
Obelyx said:
Zahvaljujuci podforumu putovanja dosao je i taj dan kada je bolja polovica blagoslovila kupnju novog prometala. do sada sam putovao iskjucivo na posao sa istocnog na zapadni dio zagreba te je moj kinez supermoto sasvim uredno odradjivao i dalje odradjuje taj posao. zahvaljujuci slikama iz putopisa dosao je dan kada se sasvim normalno razgovara o kupnji "normalnog motora". molio bih ukoliko se nekome pise da predlozi kojim motorom pomiriti cinjenice:
- vecinom cu se i dalje voziti sa posla do kuce i nazad
- dva ili tri puta godisnje na neko dvodnevno (mozda trodnevno) putovanje sa boljom polovicom
- za Fazera kazu da je previse dvoje i prtljaga na njemu, vajda nema veliku nosivost ili sam u krivu ?
- Hornet je premali, da li netko putuje sa njim i sa suvozacem?
Ta dva sam gledao, u obzir bi dosao i Bandit?
Eto ako netko vidi sebe u gore navedenom i vozi neki od modela neka podijeli iskustva.
Pozdrav.

Neznam za nosivost (sumnjam da je u tome problem), a ni performanse nebi trebale biti problem.

FZ6 N/S je jako dobro zaokružen paket, Yamaha je pogodila u sridu sa tim modelom, a prodajni rezultati su svojevremeno to i pokazivali. Po meni, za naše tržište bolja im je bila ta kombinacija sa linijom FZ6 onda (verzije 78 i 98 KS), nego danas XJ6 i FZ8 linije (XJ6 možda djeluje low-budget uz FZ8, a taj isti FZ8 ulazi u skuplju kategoriju osiguranja, tako da su oba po meni dobar izbor, ali ne odličan kao što je to bio FZ6).

Naravno da kada netko sjedne sa litRRe na 600ccm verziju Fazera da se osjeti da "fali snage", ali realno - za normalnu upotrebu, vikend izlete, pa i malo ganjaže, to je sasvim dosta.

Vidim da si naveo 3 japanska nakeda/poluoklopa, onda ti tu jos fali Kawasakijev Z750 i njegova poluoklop verzija Z750S (ne radi se više i relativno je rijedak) pa ih imaš više manje sve.

Preporučam da uživo pogledaš sve navedene i bar probaš sjesti na sve redom.
Svi imaju redni 4-cilindrični motor pa tu nema prevelikih razlika.
Savjetujem da kupiš onaj kojem te srce vuce, tako ces najmanje pogriješiti.
 
Prijatelj mi ima Fazera i redovito par puta na godinu organiziramo dvo-tro ili četverodnevno putovanje i nisam primijetio nikakvih manjkavosti glede nosivosti niti ičega drugoga. Kao što je Biker rekao, tko se s litre vrati na 600 ccm, sigurno će osjetiti manjak snage, ali za početnika ( bez uvrede ) motor zadovoljava u svemu. Pouzdanost nije upitna.
Obzirom da će se motor koristiti svakodnevno, počesto i u gradu, Fazer zadovoljava sigurno.
Iako sam okorjeli Hondaš, nemogu naći niti jednu zamjerku tom motoru jer ga prijatelj koristi već dugo, bez ijednog kvara ili najmanjeg problema. Mada mislim da tih par godišnjih putovanja sa suputnicom nebi bio nikakav problem niti s Hornetom, ali nemam iskustvenih spoznaja pa ne želim tvrditi.
Na kraju, ako se odlučiš za Fazera, možeš me kontaktirati na PP, jer mi jedan drugi prijatelj prodaje motor u salonskom stanju za malo novaca, sa čini mi se ispod 15 tkm,stvarnih.
Sretno  :021: 
 
Djoni_ said:
Kawasaki KLE 500

Budući da je nakon par dužih putovanja kineskim chopperom 250 ccm Lifan (dulja putovanja od 1400 do 2500 km) po raznim cestama, u izboru između Yamaha xj 600 i Kawasaki KLE 500 odlučio sam se za nabavku drugog motora i to Kawasaki KLE 500. Pitanje:
- Na što treba obratiti pažnju pri kupnji rabljenog KLE 500?

jedino paziti da ga ne kupuješ od debila koji ga je razvalio  (y)
inače pogledaj,jel mu curi ulje kod prednjeg lančanika, jel curka kod vodene pumpe, da li mirno radi ili "zapinje" i "poskakuje"
u biti sve su to karakteristike lošeg održavanja, a ja osobno ne znam motor koji, na ovaj ili onaj način, nije bio na podu tako da
"nikad padano"  :jesus:

za čovjeka koji nije previše zahtjevan KLE je idealan motor, mala registracija, jeftini dijelovi i održavanje, pouzdanost,
dovoljno snažan i udoban i za malo dulja putovanja a opet solidan van ceste itd itd
btw, ima ti jedan forumaš KLE-a s preko 130tkm  :D, tako da su primjerci s 50-60tkm (ako su dobro održavani) u cvijetu mladosti  (y)
 
Da li je neko od vas vozio ili vozi ZX1200R.
Zanimaju me misljenja, i iskustva sa tom kavom. Ova sto se meni svidja je sa nekih 178 ks. 2002 godina
 
Sepp said:
jedino paziti da ga ne kupuješ od debila koji ga je razvalio  (y)
inače pogledaj,jel mu curi ulje kod prednjeg lančanika, jel curka kod vodene pumpe, da li mirno radi ili "zapinje" i "poskakuje"
u biti sve su to karakteristike lošeg održavanja, a ja osobno ne znam motor koji, na ovaj ili onaj način, nije bio na podu tako da
"nikad padano"  :jesus:

za čovjeka koji nije previše zahtjevan KLE je idealan motor, mala registracija, jeftini dijelovi i održavanje, pouzdanost,
dovoljno snažan i udoban i za malo dulja putovanja a opet solidan van ceste itd itd
btw, ima ti jedan forumaš KLE-a s preko 130tkm  :D, tako da su primjerci s 50-60tkm (ako su dobro održavani) u cvijetu mladosti  (y)

Hvala pogotovu za one savijete što pogledati kod kupovine. Ne patim od snage bitno mi samo da ima dovoljno KS za sigurno pretjecanje kamiona, kampera i slično ... tako da mi je tih 45 KS sasvim dovoljno .... a i računam na preradu sijedala kod KLE budući da mislim na malo dulja putovanja (i više od ovogodišnjih 2500 km ako bog da).
 
odlučio sam nabaviti pravi motor polovni naravno (sad vozim bev 500)u uži izbor sam suzbio na  yamaha bulldog 1100,honda hornet 600(900), Moto Guzzi Breva 750, aprilia shiver ili yamahaFZ6 N. Mozgam danima, preko 1lit. preskupo osiguranje (cca2000kn uz 50%bonusa) do 1lit. isto tako a ovi do 7,5 dcl skupih dijelova i prenavijeni.Skuter je ok ali ni to to fali mjenjač kuplung zvuk itd ...
a od klasike slaba ponuda . Treba mi savjet da se lakše odlučim
 
ktm 990 ili bmw su ok ali ima eu ograničenje do 4000.-maxxxx (y)