pomoč, neki problemi sa r1 2004 god

brko636

New member
evo dečki ako je ko imo iskustva kakvih sa ovim, znači još od karavane imam nekih problema sa motorom, počne mi krepavat padnu obrtaji , trokira, al kad ga odvinem sve normalno, a čim pustim gas on odma krepa. znači promjenio sam svječke, servis napravio , provjerio da mi fila dovoljno, napunio akumul. i opet nakon sto motor radi na mjestu 15 , 20 min kad se temp. digne na 90, i ja upalim ventilator, lagano u koloni prvom ,drugom brz, nakon nekog vremena počne gubit gas, LUD SAM VEČ... POMAGAJTE ,gubi ler
 
leteci lezajevi.... :?
puknuti blok.... :?

I da mislim da taj motor nije konstruiran i zamisljen da se vozi u kojekkvim karavanama i kolonama...



:wink:
 
ma nemoj me plašit, motor inače radi kao sat. nema daška dima i servisiran je uvjek na vrjeme, nije pregrijavan niti turiran, tak da kj se tiče mašine nevjerujem.
 
Ninja said:
leteci lezajevi.... :?
puknuti blok.... :?

dobra fora...  :LOL: nebi izdržo ni 5 minuta u tom stanju, a kamoli u karavani...

svakako problem može biti za 2 amper sata manji kapacitet akumulatora, pogotovo ako je stariji akumulator jer, ako je stariji, kapacitet mu je još i manji od specificiranog. Dakle stvar je sljedeća

motor radi i puni bateriju i sve ok. kad se upali ventilator, koji je jači potrošač, prazni bateriju brže nego što je motor puni (nije baš 100 posto točno rečeno al uzmimo to kao tako) padne efektivni napon i pumpa goriva se sporije okreće što za rezultat daje manji pritisak goriva i još štošta te motor počinje gubiti snagu i nakraju se ugasi.  :mrgreen:
 
ljepo si to opiso i mislim da bi to moglo bit to, na to sam i sumljo, znači svjetla koja stalno rade, te znači i ventilator,moguče je, jednostavno neče on krepat ako ja gas malo jače zavrnem, probat ču u zet novi  sa 11 ampera,
 
postoji još jedna stvar sad čitam po stranim forumima i to je naj vjerovatnije TPS senzor... senzor nekih klapni... EL ZNA KO ŠTA O OVOM????
 
brko636 said:
evo dečki ako je ko imo iskustva kakvih sa ovim, znači još od karavane imam nekih problema sa motorom, počne mi krepavat padnu obrtaji , trokira, al kad ga odvinem sve normalno, a čim pustim gas on odma krepa. znači promjenio sam svječke, servis napravio , provjerio da mi fila dovoljno, napunio akumul. i opet nakon sto motor radi na mjestu 15 , 20 min kad se temp. digne na 90, i ja upalim ventilator, lagano u koloni prvom ,drugom brz, nakon nekog vremena počne gubit gas, LUD SAM VEČ... POMAGAJTE ,gubi ler

Kako misliš, "ti upališ ventilator"?

Ventilatori se na tom motoru pale na 104°C ako je sve na tvornickim postavkama. Dva su, nije jedan.
 
brko636 said:
postoji još jedna stvar sad čitam po stranim forumima i to je naj vjerovatnije TPS senzor... senzor nekih klapni... EL ZNA KO ŠTA O OVOM????

TPS - throttle position sensor - ili senzor pozicije leptira gasa, po naški. Da je nešto s njim problem sa nestabilnim ler gasom bi se odmah po završetku čoka primjetio. Kako si rekao u prvom postu nakon 15-20 minuta po paljenju ventilatora se javi gušenje, tako da bi ja isključio TPS iz jednadžbe  :mrgreen:.

Vezano za TPS senzore, najčešći kvar kod njih je upravo sličan tvom, događa se da se ugljenja staza, po kojoj klizač senzora uzima informaciju, izliže pa su podaci koji dolaze do ECU-a pogrešni. Taj dio staze je i upravo onaj na kojem najčešće držimo ručicu gasa, dakle između 2 i 4 tisuće okretaja. Problem bi se u tom primjeru odmah po paljenju motora primjetio (nakon odrađenog čoka, al opet ovisi o izvedbi al da ne duljim tako je kako sam i opisao....).

Probaj posuditi od nekog drugi akumulator pa testirati da ne kupuješ odmah novi. (y)
 
biker4life said:
Kako misliš, "ti upališ ventilator"?

Ventilatori se na tom motoru pale na 104°C ako je sve na tvornickim postavkama. Dva su, nije jedan.

1. To je i meni zapelo za oko, al sam podatak protumačio kao grubu grešku.  :mrgreen:

2. Zato mu i treba skoro 10 A dodatne struje..
 
TPS-throttle position sensor radi na odredjenom naponu, dakle ako je napon nizi od nazivnog(neznam tocan podatak al nije preko 1V), ecu ne dobiva tocan podatak ubrizgavanja smjese i motor brka niske okretaje sto dovodi do gasenja agregata(prenisci okretaji).
 
Dacoss said:
TPS-throttle position sensor radi na odredjenom naponu, dakle ako je napon nizi od nazivnog(neznam tocan podatak al nije preko 1V), ecu ne dobiva tocan podatak ubrizgavanja smjese i motor brka niske okretaje sto dovodi do gasenja agregata(prenisci okretaji).

Ne "radi on na određenom naponu" ,neko bi to trebao biti promjenjivi otpornik,koji rusi/ili podize napon ovisno o polozaju rucice,tj. otvorenosti leptira,tj. polozaja samog senzora,i prema razini napona centralina "zna" koliko su leptiri otvoreni.

Tako ja nekako mislim.  :mrgreen:
 
motor ima 45tkm, mojih 12, ventilatore sam si slozio da ih sam palim kad mi pase, kad sam u defileu itd,  a simptomi su identični tps problemu, znači gasi se prilikom stajanja, stisnem kvačilo i krepa,a opet upali perfektno za 2 min.
 
el ga mogu sam stavit, ili se mora neko štelanje radit. radio sam to na jednom k1 750, sam sam zašarafio i šljakao je
 
brko636 said:
el ga mogu sam stavit, ili se mora neko štelanje radit. radio sam to na jednom k1 750, sam sam zašarafio i šljakao je

a pazi,neznam kako ima prihvat,tj. dali sa vijcima ili kako,ali ako ima kakvu mogučnost stelovanja polozaja moras pripazati,tj. oznaci kako je bio stari,pa stavi novi isto tako.  :)