Qualifier ili D208RR???

Vozim trenutno na Qualifaeru,guma je odlicna i ima odlican grip.
Mana joj je sto se bas brzo trozi.
Za ovu sezono cu sigurno nabaviti Pilot 2CT,pa me interesuje kako se krecu njihove cene?
 
paunrossi said:
Vozim trenutno na Qualifaeru,guma je odlicna i ima odlican grip.
Mana joj je sto se bas brzo trozi.
Za ovu sezono cu sigurno nabaviti Pilot 2CT,pa me interesuje kako se krecu njihove cene?

Meni se ipak čini da se D208RR troši brže nego Qualifier....
 
sssss said:
Meni se ipak čini da se D208RR troši brže nego Qualifier....
varaš se obrnuto je  (y)
 
paunrossi said:
Vozim trenutno na Qualifaeru,guma je odlicna i ima odlican grip.
Mana joj je sto se bas brzo trozi.
Za ovu sezono cu sigurno nabaviti Pilot 2CT,pa me interesuje kako se krecu njihove cene?
oko 3000 kn najbolje nazoveš ko prodaje michelin i pitaš
 
Sip said:
Sta ti je navika, navuko se u mladosti i sad nikako toga da se rijesim. Imam poznanika vozi 636 i uredno ide sa mamom na servis :misli: Mama zna sve sta treba, ulje, filtere, lanac.
Zeljku u motormaniji nije bilo bas jasno ciji je motor, mamin ili njegov  :shock:
:oops: 
ali valjda mama zna sta je najbolje za svoje dijete  :mrgreen:
 
sssss said:
mislim da ipak ne..... bar kad se radi o zadnjoj.... imala sam obje, tj. Qualifier imam još uvijek gore...
a mozda si onu imala na dukcu a ovu na sukcu pa ti se na ovom jače troši  :LOL:
 
paunrossi said:
Za ovu sezono cu sigurno nabaviti Pilot 2CT,pa me interesuje kako se krecu njihove cene?
Evo ti cijena za:

120/60-17 960kn
180/55-17 1412kn

(Uračunato 10% gotovinskog popusta).
Takve su bile cijene pred prošlo ljeto za Pilot Power (ne 2CT) u Vulkalu a vjerujem da su i sada tu negdje.
 
r1 vtc said:
a mozda si onu imala na dukcu a ovu na sukcu pa ti se na ovom jače troši   :LOL:

jančec, ajd ne lupaj gluposti.... nisam danas raspoložena za takva prepucavanja.... :palacdolje:
 
sssss said:
mislim da ipak ne..... bar kad se radi o zadnjoj.... imala sam obje, tj. Qualifier imam još uvijek gore...

Promijenila si stil voznje, 208 duze traje, a mozda i ne :misli:
 
sssss said:
jančec, ajd ne lupaj gluposti.... nisam danas raspoložena za takva prepucavanja.... :palacdolje:
pa šta je?nisi raspoložena otkad ti je suzuki uginio ili menga?
qualifer traje nešto duže,tako zoka kaže, napravio je sa zadnjom 8 tisuća prošlo ljeto a sa 208 oko 6500 s tim da se poćeo malo i naginjat u zadnje vrijeme
 
Sip said:
Promijenila si stil voznje, 208 duze traje, a mozda i ne :misli:

Pa meni je 208 kraće trajala od Qualifier, a i Qualifier bolje drži po zavojima.... Jednostavno meni su se te gume pokazale bolje i kupit ću ih opet, nekome više odgovara 208 pa će voziti na njima i tak to ide....  :wink:

matej said:
pa šta je?nisi raspoložena otkad ti je suzuki uginio ili menga?

Razlozi zašto ja danas nisam raspoložena potpuno su privatni, a pokušavaš li me sad provocirati iz nekih meni nejasnih razloga, to također nije tema ovdje, za to postoji PP....
 
Ajde de.... Napokon se vraćate na temu. U ovom topicu se opet piše o gumama!!! :cbanana: :bananarace: :ples: :peace:
 
Frane_vtc said:
Ajde de.... Napokon se vraćate na temu. U ovom topicu se opet piše o gumama!!! :cbanana: :bananarace: :ples: :peace:
:LOL: :LOL:
 
sssss said:
Pa meni je 208 kraće trajala od Qualifier, a i Qualifier bolje drži po zavojima.... Jednostavno meni su se te gume pokazale bolje i kupit ću ih opet, nekome više odgovara 208 pa će voziti na njima i tak to ide....  :wink:

Razlozi zašto ja danas nisam raspoložena potpuno su privatni, a pokušavaš li me sad provocirati iz nekih meni nejasnih razloga, to također nije tema ovdje, za to postoji PP....
ma šta si se odma uskokodakala,pa jer se ne sjećaš????? pitam te jesi tužna zbog suze?znam da smo u melonu pričali,ti damac i ja i ono nema šanse da rikne to je uljak ipak :mrgreen:

malom damcu idemo danas gledat motor,napokon se moro smilovao pa kupuje nešto od 600 cm,


trebat će i gume,najvj qualifer pa ako šta možeš riješit u os ja bi mu uzo preko firme,ha da!nazvat ćemo te :wink:
 
meni se isto čini da qualifier traje manje, doduše imao sam 208 relativno davno, ali qualifier sam stavio tamo negdje u 6. mjesecu i vozio se jako malo + što se ne vozam na nekim brzinama niti zavoje rundam i već se vidi da je potrošena...
 
matej said:
ma šta si se odma uskokodakala,pa jer se ne sjećaš????? pitam te jesi tužna zbog suze?znam da smo u melonu pričali,ti damac i ja i ono nema šanse da rikne to je uljak ipak :mrgreen:
Nisam se ja ništa uskokodakala, jasno sam ti napisala:
sssss said:
Razlozi zašto ja danas nisam raspoložena potpuno su privatni, a pokušavaš li me sad provocirati iz nekih meni nejasnih razloga, to također nije tema ovdje, za to postoji PP....
i nema veze s motorom, iako za to nema brige, da malo više pratiš i neformalne teme gdje se ne skupljaju postovi, pročitao bi i za moj motor, a i da te zanimalo pitao bi me direkt naPP ili telefonski, a ne u obliku podjebavanja ovdje. I velika je razlika između neraspoložen i tužan.
Žao mi je da još nisi shvatio što je za postanje po forumu, a što su privatne stvari... :?
matej said:
malom damcu idemo danas gledat motor,napokon se moro smilovao pa kupuje nešto od 600 cm,
Miro kao Miro, znala sam da će popustiti kad tad, baš mi je drago zbog Damca!!!!  (y)

matej said:
trebat će i gume,najvj qualifer pa ako šta možeš riješit u os ja bi mu uzo preko firme,ha da!nazvat ćemo te :wink:
Nema problema, rekla sam ti već ranije, imaš broj, nazovi i rješit ćemo, bit će mi drago pomoći.... :wink:
 
r1 vtc said:
varaš se obrnuto je  (y)

varas se ti :wink:
Qualifier je cista sestovna guma, dok je 208RR kao za "zahtjevnije cestovne vozace", tako su je opisali i na Dunlopovoj stranici
niti jedna niti druga nisu gume za stazu, a kad probas neku gumu za stazu vidjet ces kakav grip ima prava guma :wink:

sssss said:
1.Pa meni je 208 kraće trajala od Qualifier,
2.a i Qualifier bolje drži po zavojima.

sa prvom tvrdnjom bi se slozio, ali sa drugom nebi :wink:
208RR dok zagrijes drzi puno bolje, a zato se i trosi vise(jer je meksa) :wink:
 
sssss said:
Nisam se ja ništa uskokodakala, jasno sam ti napisala: i nema veze s motorom, iako za to nema brige, da malo više pratiš i neformalne teme gdje se ne skupljaju postovi, pročitao bi i za moj motor, a i da te zanimalo pitao bi me direkt naPP ili telefonski, a ne u obliku podjebavanja ovdje. I velika je razlika između neraspoložen i tužan.
Žao mi je da još nisi shvatio što je za postanje po forumu, a što su privatne stvari... :?Miro kao Miro, znala sam da će popustiti kad tad, baš mi je drago zbog Damca!!!!  (y)
Nema problema, rekla sam ti već ranije, imaš broj, nazovi i rješit ćemo, bit će mi drago pomoći.... :wink:
:dance:pa zato imam tebe da mi kažeš kako se šta shvaća 8,ti si ko moj tata-on uvjek sve zna najbolje,živila Senka-ovaj htjeo sam reć tata :mrgreen:
a kad ti takop lako planeš pa mi je gušt :mrgreen:

nemam tvoj broj!!!

pošalji na pp pa ćemo debatu nastaviti tamo (y) :jesus:
 
king said:
varas se ti :wink:
Qualifier je cista sestovna guma, dok je 208RR kao za "zahtjevnije cestovne vozace", tako su je opisali i na Dunlopovoj stranici
niti jedna niti druga nisu gume za stazu, a kad probas neku gumu za stazu vidjet ces kakav grip ima prava guma :wink:

sa prvom tvrdnjom bi se slozio, ali sa drugom nebi :wink:
208RR dok zagrijes drzi puno bolje, a zato se i trosi vise(jer je meksa) :wink:
king vidim da se kužiš,to je to 208 rr je žvaka i brzo se zgrije ali na stazi začas pregrijana i poćinje puštat , ali za cestu ok,makar meni zadnja jedva 3 tk izdržala,na r1 sam promjenio 4 zadnje i 3 prednje gume u 13 tkm, ali sam zato bio siguran u njih i vozio se ko sveti ilija :mrgreen: