Qualifier ili D208RR???

king said:
sa prvom tvrdnjom bi se slozio, ali sa drugom nebi :wink:
208RR dok zagrijes drzi puno bolje, a zato se i trosi vise(jer je meksa) :wink:

Ok, ali ja mislim (iako neću tvrditi da sam 1000% u pravu) da je Qualifier po sredini tvrđa nego sa strane i dobro leži u zavojima, rubovi se brzo zagriju tako da mislim da u tom dijelu nema puno razlike između nje i 208RR....  :wink:
 
matej said:
king vidim da se kužiš,to je to 208 rr je žvaka i brzo se zgrije ali na stazi začas pregrijana i poćinje puštat , ali za cestu ok,makar meni zadnja jedva 3 tk izdržala,na r1 sam promjenio 4 zadnje i 3 prednje gume u 13 tkm, ali sam zato bio siguran u njih i vozio se ko sveti ilija :mrgreen:

napisao sam da guma nije za stazu, jer sam i sam na stazi imao skoro bliski susret sa asfaltom zbog iste :mrgreen:
 
sssss said:
Ok, ali ja mislim (iako neću tvrditi da sam 1000% u pravu) da je Qualifier po sredini tvrđa nego sa strane i dobro leži u zavojima, rubovi se brzo zagriju tako da mislim da u tom dijelu nema puno razlike između nje i 208RR....  :wink:

nije velika razlika, ali je razlika
ja osobno bi uvjek dao vise tih 30-ak kn i kupio prije 208RR
 
king said:
napisao sam da guma nije za stazu, jer sam i sam na stazi imao skoro bliski susret sa asfaltom zbog iste :mrgreen:
ma ne kažem ništa nego da ispravno zboriš (y)
 
king said:
nije velika razlika, ali je razlika
ja osobno bi uvjek dao vise tih 30-ak kn i kupio prije 208RR

Nije stvar u tih par kuna, jednostavno svatko će voziti na onima koje mu bolje odgovaraju, što može ovisiti i o načinu vožnje pojedinca.... Meni Qualifier više odgovara....  :wink:
 
king said:
varas se ti :wink:
Qualifier je cista sestovna guma, dok je 208RR kao za "zahtjevnije cestovne vozace", tako su je opisali i na Dunlopovoj stranici
niti jedna niti druga nisu gume za stazu, a kad probas neku gumu za stazu vidjet ces kakav grip ima prava guma :wink:

sa prvom tvrdnjom bi se slozio, ali sa drugom nebi :wink:
208RR dok zagrijes drzi puno bolje, a zato se i trosi vise(jer je meksa) :wink:
a sve zavisi ko se kak vozi i kak se kod koga prije šta potrosi nit su svi vozači isti nit gume nit motori tak da svako vozi na onom šta osječa da mu je bolje  (y) (y)
 
meni se na 208rr napravila neka poprečni prorez nalik pukotini, a čuo sam da i još nekima
a i nije mi baš bio neki, trebalo ga zgrijat dobro, dok qualifier brzo se zgrije i drži
ali čim malo zahladi a to je već na 10-15 stupnjeva postane jako sklisko
 
r1 vtc said:
a sve zavisi ko se kak vozi i kak se kod koga prije šta potrosi nit su svi vozači isti nit gume nit motori tak da svako vozi na onom šta osječa da mu je bolje  (y) (y)

to stoji, ali ako 208rr zagrijes bolje drzi od Qualifiera, ali zato qualifier skoro i da ne trebas zagrijavat :wink:
svaka guma ima svoju radnu temperaturu :wink:

evo ti kratki opis za svaku gumu sa Dunlopove stranice

- SPORTMAX QUALIFIER
Najnovija generacija cestovne supersport gume koju odlikuje iznimno brzo zagrijavanje na optimalnu radnu temperaturu što je čini idealnom za gradsku upotrebu i vožnje na kratke relacije.


- SPORTMAX D208 RR
Smjesa gazne površine kao kod profila D208GP, a karkasa i vrsta pojasa kako kod profila D208. Izuzetna motoguma koja udružuje odlično ležanje na cesti i stabilnost.

- SPORTMAX GP
Potpuno nova klasa gume. Razvijena na bazi GP tehnologije,dostupna u tri tvrdoće. Namijenjena kako iznimno zahtjevnim cestovnim vozačima,tako i trkačima na pistama.
 
ma treba i Q zagrijat jer ni ona nije odmah zagrijana, čim kreneš drži za kurac, kasnije nešto bolje
 
SaleKT said:
ma treba i Q zagrijat jer ni ona nije odmah zagrijana, čim kreneš drži za kurac, kasnije nešto bolje

ma treba svaku bar malo zagrijat, ali ima nizu radnu temp. od "racing" guma
 
king said:
ma treba svaku bar malo zagrijat, ali ima nizu radnu temp. od "racing" guma
mislim da tu i jesu te glavne razlike u gumama
 
king said:
ma treba svaku bar malo zagrijat, ali ima nizu radnu temp. od "racing" guma

tako je radna temperatura race gume je kad je toliko vruća da je ne možeš dlanom dotaknut, a ne ostat ugrijan :mrgreen: , a ne kad je samo zgrijana, ali race guma bolje drži i po cesti


Kod qulifiera sam primjetio da guma dosta teško pada u zavoj, tj. moraš motor vuć u zavoj
 
king said:
to stoji, ali ako 208rr zagrijes bolje drzi od Qualifiera, ali zato qualifier skoro i da ne trebas zagrijavat :wink:
svaka guma ima svoju radnu temperaturu :wink:

evo ti kratki opis za svaku gumu sa Dunlopove stranice

- SPORTMAX QUALIFIER
Najnovija generacija cestovne supersport gume koju odlikuje iznimno brzo zagrijavanje na optimalnu radnu temperaturu što je čini idealnom za gradsku upotrebu i vožnje na kratke relacije.


- SPORTMAX D208 RR
Smjesa gazne površine kao kod profila D208GP, a karkasa i vrsta pojasa kako kod profila D208. Izuzetna motoguma koja udružuje odlično ležanje na cesti i stabilnost.

- SPORTMAX GP
Potpuno nova klasa gume. Razvijena na bazi GP tehnologije,dostupna u tri tvrdoće. Namijenjena kako iznimno zahtjevnim cestovnim vozačima,tako i trkačima na pistama.
sve je to ok ima tu par dečki koji imaju gume d208rr na suzukiju gsx r 1000 i nije zadovoljan baš kaže da po gradu ništ nevalja jer nedrži ništ na dalje je malo bolja i Q na yamahi thunderace 1000 i isto nije baš zadovoljan potrošila se na par tisuča tak oni vele ali svako vozi drugačije i svakom neštdrugo odgovara.ja osobno vozim na michelinu pilot power i s njima sam sasvim zadovoljan kak god pogledaš  (y)
 
Osobno probao sam D208 RR i mogu reć da sam bio zadovoljan s tom gumom dok recimo sa Michelinom Pilot Powerom nisam bio niti malo zadovoljan u biti toliko razočaran da sam gume nakon 500-600km skinuo s motora i prodao ih zainteresiranom kupcu. Najtočnije je da se svatko drugačije vozi i da da svatko ima drugačiji feeling za vožnju........
 
Qualifier imam trenutačno na motoru, vozio sam na njima prošlu sezonu i zadovoljan sam. Brzo se zgrije i dobro drži, meni su ok
 
erik said:
Osobno probao sam D208 RR i mogu reć da sam bio zadovoljan s tom gumom dok recimo sa Michelinom Pilot Powerom nisam bio niti malo zadovoljan u biti toliko razočaran da sam gume nakon 500-600km skinuo s motora i prodao ih zainteresiranom kupcu. Najtočnije je da se svatko drugačije vozi i da da svatko ima drugačiji feeling za vožnju........

pilot power nisam probao, ali pilot sport mi je bila mogo bi reć najbolja guma za cestu koju sam vozio...

SaleKT said:
ma treba i Q zagrijat jer ni ona nije odmah zagrijana, čim kreneš drži za kurac, kasnije nešto bolje

ja ne moram ništa grijat, meni već u garaži zagrijana, jer mi mama prije vožnje fenom grije...
 
Kad je rjec o Qualifier pa hajd i da ja nesto priupitam.
Evo 12 000tkm sam presao sa tvornickom Btlax-icom BT12R.. i evo prije par dana je kupljena Qualifierica za 850kn i montirana. Sad me zanima sljedece....  Koliko bih s njom mogao prec ako se radi o normalnoj voznji bez velkikih brzina i paljevine?  Mislim malo je glupo prognozirat al eto zanima me usporedba s potorosnjom gume ove Batlax i Qualifier
 
Mislim da je Qualifier jako izdržljiva guma. Neću ti reć 100% jer sam ja svoje spremio nakon 2000km, ali do tad su izgledale kao nove. A opet, tako su mi svi setovi izgledali a onda odjednom nestanu  :misli:
 
WD-40 said:
Kad je rjec o Qualifier pa hajd i da ja nesto priupitam.
Evo 12 000tkm sam presao sa tvornickom Btlax-icom BT12R.. i evo prije par dana je kupljena Qualifierica za 850kn i montirana. Sad me zanima sljedece....  Koliko bih s njom mogao prec ako se radi o normalnoj voznji bez velkikih brzina i paljevine?   Mislim malo je glupo prognozirat al eto zanima me usporedba s potorosnjom gume ove Batlax i Qualifier

kak bus se vozil tak bu ti i trajala :wink:
 
ja sam imal 207RR i napravil sam oko 7tkm i guma je bila skoro ko nova  :palacdolje: :palacdolje:
jer kad sam probal druge gume onda sam skužil da je bila tvrda guma koja se nije trošila što nije dobro,sve ovisi naravno o tome kak se tko vozi i šta očekuje od gume,da dobro drži ili da mu dugo draje  :misli: :misli: