R1200R 2015

esso_sa said:
Upravo narucen metRRo sexy bijelo/crveni  R1200R :0648:
Trebao bi stici krajem februara, pa cemo iz prve ruke da vidimo kako se ponasaju ti kardani  :D

kako ga salju u tvoje krajeve? sastavljen ili rastavljen?
nekidan je ovdje bio neki italijan iz fabrike, pricao da su imali nekoliko reklamacija iz singapura i tajlanda kuda se motori salju u polurastavljenom stanju, kardan se montira ma jestu. nakon 10.000km ljudi su se zalili da osjecaju neko lupanje u kardanu nakon sto puste gas ili ubace u neutral. kaze da se rjesava otvaranjem kardana, rasklapanjem i ponovnim sklapanjem vratila i da je greska zbog toga sto su likalni mehanicari netocno odredili silu zatezanja.
imaj u vidu :)

pomenuto "lupanje" se ne cuje ali se osjeti u...jbg ne znam kako se zove onaj dio na koji se stave noge...footpegs.
 
Hard Rocker said:
kako ga salju u tvoje krajeve? sastavljen ili rastavljen?
nekidan je ovdje bio neki italijan iz fabrike, pricao da su imali nekoliko reklamacija iz singapura i tajlanda kuda se motori salju u polurastavljenom stanju, kardan se montira ma jestu. nakon 10.000km ljudi su se zalili da osjecaju neko lupanje u kardanu nakon sto puste gas ili ubace u neutral. kaze da se rjesava otvaranjem kardana, rasklapanjem i ponovnim sklapanjem vratila i da je greska zbog toga sto su likalni mehanicari netocno odredili silu zatezanja.
imaj u vidu :)

pomenuto "lupanje" se ne cuje ali se osjeti u...jbg ne znam kako se zove onaj dio na koji se stave noge...footpegs.

Valjda se sklapa isto ko i za HR trziste... Sve ide preko BMW Tomic Zagreb, jer isti pokriva i trziste BiH.
Eh sad, koliko tacno bude rastavljen i ko ce ga gdje sklapati, nemam pojma
 
esso_sa said:
Upravo narucen metRRo sexy bijelo/crveni  R1200R :0648:
Trebao bi stici krajem februara, pa cemo iz prve ruke da vidimo kako se ponasaju ti kardani  :D

(y)
 
IvanDerbi said:
Lijep motor podsjeca me na shivera :D

U mom slucaju, super kompromis za moje potrebe -podoban i za duza putovanja u dvoje, praktican za manevrisanje po gradu, a moze se i sportski voziti kada se pozeli (y)
Sa starim motorom (Z750), imao sam manevrisanje i sportsku voznju, ali na duze ture sa suvozacicom nisam mogao dobaciti dalje od Jadrana... A hocu i gdje dalje da odem na 2 tocka :)
 
esso_sa said:
U mom slucaju, super kompromis za moje potrebe -podoban i za duza putovanja u dvoje, praktican za manevrisanje po gradu, a moze se i sportski voziti kada se pozeli (y)
Sa starim motorom (Z750), imao sam manevrisanje i sportsku voznju, ali na duze ture sa suvozacicom nisam mogao dobaciti dalje od Jadrana... A hocu i gdje dalje da odem na 2 tocka :)

gle, ovo za 2oe ti i nije bas najbolje rjesenje. kad su ovi iz BMW predstavnistva ove godine organizovali neki tulum u Adleru (1700km od Moskve) jedan od njih je isao tamo na r1200r sa zenom i madam je, veli, pocela da se zali nakon 1000-1100km da je boli strina pa se morao odvojit od grupe i nocit u nekoj prchvarnici.
 
Hard Rocker said:
gle, ovo za 2oe ti i nije bas najbolje rjesenje. kad su ovi iz BMW predstavnistva ove godine organizovali neki tulum u Adleru (1700km od Moskve) jedan od njih je isao tamo na r1200r sa zenom i madam je, veli, pocela da se zali nakon 1000-1100km da je boli strina pa se morao odvojit od grupe i nocit u nekoj prchvarnici.

Tek nakon 1000 km krenula da se zali ? :) To je i vise nego dovoljna dnevna kilometraza za moje potrebe. Na Z750, moja suvozacica bi krenula kukati vec nakon 150 km  :LOL: Ozbiljno, tesko da cu ikada prelaziti toliko u jednom danu :) Prije ce to biti do 700 km dnevno, tako da bi trebalo biti OK. A doplatio sam i za komforno sjediste za suvozaca pa bi i to trebalo dati efekta  (y)
 
Stigao !  :0648: :0648: :0648:
Prvi utisci, sve nesto klepece i trese  :LOL: Jako neobicno nakon dosta provedenih godina iskljucivo na inline 4 japanskim zujalicama
I strasan obrtni moment u niskim obrtajima.  :shock: Nesto na sta se definitivno moram navici


 
esso_sa said:
Stigao !  :0648: :0648: :0648:
Prvi utisci, sve nesto klepece i trese  :LOL: Jako neobicno nakon dosta provedenih godina iskljucivo na inline 4 japanskim zujalicama
I strasan obrtni moment u niskim obrtajima.  :shock: Nesto na sta se definitivno moram navici

lako se naviknut na bolje  :mrgreen:
p.s. stvarno je to komad motora  (y)
 
IvanDerbi said:
Lijep motor podsjeca me na shivera :D
svaka slicnost BMW-a s Manom je slucajna i nenamjerna  :LOL: :mrgreen:

2009-Aprilia-Mana850ABSa.jpg
 
iBoris said:
(y)
Jaaako lijep motor. Čestitam.
Uživo sam ga vidio u kombinaciji sa akrapovićem. Impresionira.

Hvala ! Razmisljao sam naravno i o Akrapu, mada sam se ugodno iznenadio zvukom fabrickog izduva. Dosta je glasan, posebno kad mu otvoris gas na niskim obrtajima. Fino se cuje i grgljanje iz airboxa  (y)

Cekam sada papire i da se vrijeme malo popravi, pa ide lagano razrada. Izvjestavat cu vas kako se ponasa. Moram se prvo nauciti voziti ovakav tip motora  :LOL:
Nikad nisam imao motor sa ABS-om, a kamo li ostalim pomagalima koje ovaj motor ima... Mislim da ce sticanje povjerenja u ABS da mi bude najteze

Trenutno jedina zamjerka je sto nema zadnjeg blatobrana... Za tu cijenu motora, korektno bi bilo da se isporucuje sa nekim blatobranom... Posebno zbog ESA i njegove elektronike. Zadnji amortizer pokriva samo mali komadic plastike (precnika 4-5 cm)  i to je to

neko pomenu Shivera.... Vec me nekoliko ljudi pitalo : jel to Ducati ?  :LOL:
 
Konacno sunce i prilika za prvu voznju ! Cekao sam "samo" mjesec dana, toliko dugo su kisa i snijeg padali...
Prva voznja je bila duga ukupno 350 km i vise sam nego zadovoljan ! Obrtni moment je nevjerovatan, preticanja su trenutna, zbog cega mi je nekako i voznja puno opustenija i uz manje umora. Jako je miran na gasu, ide tecno i nema zatrzavanja, cak ni kada vozim jako sporo na niskih 1500 Rpm
Polozaj sjedenja mi je jako slican polozaju na starom motoru (2007 Z750), ali, iz nekog razloga, opet puno udobnije. Mozda zbog udobnijeg sjedista i D-ESA ovjesa koji stvarno dobro pegla cestu.
Doplatio sam za "sport" verziju vjetrobrana i odlicno skida vjetar sa prsa, ali zastita prestaje tacno na vratu - glava je skroz izlozena vjetru  :021:
U nagibima jako miran i neutralan. Nisam testirao granice obzirom da je jos uvijek prilicno hladno, pa nisam htio da rizikujem.
Drzao sam se ogranicenja obrtaja do max 5000 Rpm (faza razrade) ali, iskreno, i nisam imao neku potrebu za vise. Motor cupa vec na 2000 Rpm, auto preteknem za djelic sekunde  :mrgreen:
On board kompjuter je na kraju voznje pokazao prosjecnu potrosnju od 5,4L/100km
Quick shifter nisam puno koristio, forsiram kvacilo dok je u toku faza razrade, ali kada ga jesam koristio, odlicno je radio posao ! Jedino je malo trzavo ako su mali obrtaji i niske brzine.
Kad vec spominjem kvacilo, ono mi je malo cudno - hvata visoko i trenutno, tu ce navikavanje malo potrajati.

Planiram do kraja vikenda preci jos 700km i tako zaokruziti kilometrazu za prvi servis, pa javim jos utisaka.
Evo par slicica sa danasnje voznje  (y)
 
Odličan!

Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"