R1200R 2015

odličan!

kako je rekao Platon "Sic plata+regres, hop motor"




Srki
 
iviccaa said:
Lijepo izgleda, a kvacilo nastelaj. ;)

Hidraulicno je kvacilo, nema stelanja. Bar koliko ja znam  :misli:  Mogu samo udaljenost rucice kvacila podesavati, a to mi ne mijenja tacku i nacin kako kvacilo grize

Inace, vezano za potrosnju, kompjuter pokazuje prosjek od 5,4l, a sada sam "manuelno" izracunao po predjenoj kilometrazi i kolicini goriva koju sam natankao i dobio da je stvarna potrosnja 4,6l/100km. Zaista impresivno za toliku zapreminu.
Razmisljao sam i o nekom aftermarket izduvu, ali nakon danasnje voznje vjerovatno necu dirati nista. Fabricki izduv je prilicno glasan, nekad i preglasan. Ugodno iznenadjenje (y) Mislim da bi sa Akrapom ispadale plombe iz zuba  :LOL:

Eh, zaboravio sam, nasao sam i jednu zamjerku. Desni ugao displeja instrument sata malo magli... Vjerovatno zbog velike razlike u temperaturi unutar i van displeja (danas je bilo samo 12 stepeni). Vidjet cemo hoce li ispariti i kako ce biti u toplijim danima. Nasao sam po stranim forumima da je ovo izgleda cesta pojava na novom R-u
 
ko samui said:
Top motor bio mi je u najuzem izboru

Meni je ispao kao najbolji kompromis. Htio sam nesto udobnije, da mogu putovati dalje, a da ima i malo sportskih gena.
Gledao sam i R1200RS i brzo ga prekrizio, jer nisam fan plastika i oklopa. GS-a nisam ni razmatrao - to cu kada mi jos malo osijedi brada i krenu me kosti boliti  :LOL:

Uglavnom, danas odradjeno jos 300km  :0648: Kvacilo sada stiscem sa 2 prsta, pola hoda rucice, cisto toliko da odvoji (prije sam komplet sakom, do kraja) i puno bolje se tako ponasa. Promjena brzina tecna i skoro neprimjetna.

Eksperimentisao sam sa D-ESA postavkama predopterecenja i primjetio da se motor puno bolje ponasa na postavci "jedna osoba sa prtljagom". Jucer sam vozio podesen na jednu osobu, kako bi i trebalo za solo voznju, ali kada sam danas prebacio na ovu sa prtljagom - drasticna promjena ! Motor je postao puno mirniji i tecniji, nekako i udobniji.

Magljenje displeja koje se pojavilo jucer, danas je u potpunosti nestalo. Nadam se zauvijek

I izgleda da kod laganog kocenja, integralni sistem koristi zadnju kocnicu vise nego prednju. Cudno.. Ne bi me zacudilo da se zadnje disk plocice potrose prije prednjih  :misli:

2 pozerske sa danasnjeg vozanja  :0648:
 
Danas uradjen servis na 1000km.
Zamijenjeno ulje u motoru/filter ulja i to je to. Nije mijenjano ulje u pogonu sto mi je, iskreno, malo cudno...
Mislio sam da treba i to zamijeniti, ali u servisu tvrde da, na osnovu broja sasije, BMW softver kaze da ne treba...  :misli:
 
esso_sa said:
Danas uradjen servis na 1000km.
Zamijenjeno ulje u motoru/filter ulja i to je to. Nije mijenjano ulje u pogonu sto mi je, iskreno, malo cudno...
Mislio sam da treba i to zamijeniti, ali u servisu tvrde da, na osnovu broja sasije, BMW softver kaze da ne treba...  :misli:

Koliko si platio motor ?

P.S. Pozdravi Adisa  :wink:
 
Da malo ozivim i dopunim temu sa jednim upozorenjem  - ako neko bude kupovao Puig-ov blatobran za R-a ili RS-a (stavio sam sliku blatobrana), a mislim da je isto i za GS-a, neka ga ne kupuje.
Losa izvedba, zabiljezeni su slucajevi pucanja aluminijske rucke koja blatobran fiksira za kuciste diferencijala. Meni nije pukla, ali mi je odvalila drzac ABS kabla... Novac bacen, blatobran skinut...

I da, jos mi nije pukao kardan, niti se sta drugo pokvarilo  :mrgreen:
 
Po onome što čitam od vlasnikovih iskustava ovo je stvarno najbolji omjer udobnosti sportske vožnje.
Jesi li probao sa suvozačem/icom i šta kaže ?
Cijena baznom modela se šulja oko 106k, samo što taj bazni nije nešto bogat.
 
tejko1105 said:
Po onome što čitam od vlasnikovih iskustava ovo je stvarno najbolji omjer udobnosti sportske vožnje.
Jesi li probao sa suvozačem/icom i šta kaže ?
Cijena baznom modela se šulja oko 106k, samo što taj bazni nije nešto bogat.
Ca bi rec...isto kao i mt10?
 
kakav kurcoglavi mt010, ovo je za 3 klase bolji motor




Srki
 
tejko1105 said:
Po onome što čitam od vlasnikovih iskustava ovo je stvarno najbolji omjer udobnosti sportske vožnje.
Jesi li probao sa suvozačem/icom i šta kaže ?
Cijena baznom modela se šulja oko 106k, samo što taj bazni nije nešto bogat.

Stvarno jeste ! Ja volim nakede i da su sportski nastrojeni. Ipak, htio sam da mogu i da normalno putujem na duze ture, a da ne crknem, i ovaj motor mi je ispunio sve te zelje  (y)
Za nekih 1,5 mjeseca efektivnog vozanja (dosta je kise bilo od kako sam kupio motor) vec sam presao 5000 km, a da nisam ni osjetio... Pravi je gutac kilometara.

Suvozacica takodjer jako zadovoljna ! Vec 2 puta smo isli na jednodnevne voznje do mora i to bez pauza - nismo ni osjetili put. Ima i dovoljno mjesta, tako da mi suvozacica nije odmah na ledjima, nego ima fin i prazan prostor izmedju nas. Motor se u voznji u 2 takodjer odlicno ponasa. Skoro nikakva razlika u odnosu kad sam vozim. Vjerujem da je za ovo prilicno zasluzan i ESA

Sa druge strane, odlican u zescoj i sportskoj voznji. Ispucavanja iz zavoja su brutalna, na magistralnim cestama mi nijedan 1000ccm R motor nista ne moze. Cak kaskaju malo na tim izlazima iz zavoja.
Jedina zamjerka za ovakvu voznju su nisko postavljeni oslonci za noge pa u vecim nagibima redovno struzem sa njima. U desnim zavojima mi prvo centralni oslonac krene strugati, a onda krene i oslonac za noge.
Ipak, kada dodje do tog struganja i guma je vec na rubu, tako da je ok.
Meni samo neobicno jer sam na starom motoru (z750) uredno dolazio do ruba gume, a da nisam strugao osloncima. Struganje bi dolazilo kada bas pretjeram sa nagibom.

Sto se opreme tice, po meni je obavezan ESA, quick shift i tempomat. Ove 3 stvari su stvarno korisne ! Ostalo uzimas ili izbacujes po zeljama  (y)
 
esso_sa said:
Stvarno jeste ! Ja volim nakede i da su sportski nastrojeni. Ipak, htio sam da mogu i da normalno putujem na duze ture, a da ne crknem, i ovaj motor mi je ispunio sve te zelje  (y)
Za nekih 1,5 mjeseca efektivnog vozanja (dosta je kise bilo od kako sam kupio motor) vec sam presao 5000 km, a da nisam ni osjetio... Pravi je gutac kilometara.

Suvozacica takodjer jako zadovoljna ! Vec 2 puta smo isli na jednodnevne voznje do mora i to bez pauza - nismo ni osjetili put. Ima i dovoljno mjesta, tako da mi suvozacica nije odmah na ledjima, nego ima fin i prazan prostor izmedju nas. Motor se u voznji u 2 takodjer odlicno ponasa. Skoro nikakva razlika u odnosu kad sam vozim. Vjerujem da je za ovo prilicno zasluzan i ESA

Sa druge strane, odlican u zescoj i sportskoj voznji. Ispucavanja iz zavoja su brutalna, na magistralnim cestama mi nijedan 1000ccm R motor nista ne moze. Cak kaskaju malo na tim izlazima iz zavoja.
Jedina zamjerka za ovakvu voznju su nisko postavljeni oslonci za noge pa u vecim nagibima redovno struzem sa njima. U desnim zavojima mi prvo centralni oslonac krene strugati, a onda krene i oslonac za noge.
Ipak, kada dodje do tog struganja i guma je vec na rubu, tako da je ok.
Meni samo neobicno jer sam na starom motoru (z750) uredno dolazio do ruba gume, a da nisam strugao osloncima. Struganje bi dolazilo kada bas pretjeram sa nagibom.

Sto se opreme tice, po meni je obavezan ESA, quick shift i tempomat. Ove 3 stvari su stvarno korisne ! Ostalo uzimas ili izbacujes po zeljama  (y)

Lijepo da si zadovoljan sa motorom, al smanji malo doživljaj  :mrgreen:. Ili si vrhunski vozač ili nisi naletio na prave fahrere sa R-ovima. Nema šanse da te R ne preleti po magistalnoj cesti. Serpentine su druga stvar.