clox
Well-known member
lb said:@Clox, vadi onu rebrastu žicu osmicu, idemo zavarivati.
[/b]
:0648:
Važno je da je elastično, zajebi krutost i čvrstoću.
lb said:@Clox, vadi onu rebrastu žicu osmicu, idemo zavarivati.
[/b]
Zato postoje selen-blok, a cockpit od Al, ja sam si napravio samo za GPS, tvoj bi trebal bit mučo veči....nprclox said::0648:
Važno je da je elastično, zajebi krutost i čvrstoću.
cosmic said:Nego,zašto baš 1.60 sprida? Zar se nije i Dakar vozija na 1.85??
Ok, ali ovo od Touratecha je pretjerano skupo, a i univerzalno. Napravi si sam sablonu od kartona sto trebas i bilo koji bravar ti to zreze, zbusi i skanta kok hoces!lb said:Sjenilo nije nuzno, svi uredjaji imaju dovoljan kontrast
Dojdi k meni, bedem ti kvalitetno povario.Branimir Presečki said:Pucaj sve što ti padne napamet, zima je, pravo vrijeme za ovakva petljanja :0648:
Iz vica o Muji...."sjeti se Mujo sjeti se Mujo"...sve što si zamisliš....nacrtaš na običan karton i upišeš dimenzije (ne trebaš čak ni vektorizirati, oni će)...izrežu ti laserom iz aluminija ili nekog drugog materijala a u debljini koju želiš.
"Kovač čelik", na Žitnjaku su i ako nisi ili ne znaš...imaju jako fer cijene. Ono što ne znam, je tko to može kvalitetno povariti (pospajati aluminij).
Sretno.
Frane said:To sam i misliJo... baš gledam koliko na dakar rallyu puta zakaže vozačima, blokira, proguta/kida papirnatu kartu... ne znam čemu forsiranje tih tehnologija iz 70-tih? :? danas je to sve izvedivo i preko najjadnijeg smartphonea od 300kn.
Da se voze s motorima iz 70 godina , razumio bi ali ovako.davor_77 said:Slažem se. Isto tako, gledam onu atletiku... trče maraton tri sata :shock:. Danas to motorom pređeš za pol ure.
lb said:Evo jedne slike iz koje se vidi koliko je što veliko,s tim da su trip kompjutori manji od gejfona i kutije cigara (oni su cca 9,5 x cca 4,5 cm i cca 4 cm duboki):
Frane said:To sam i misliJo... baš gledam koliko na dakar rallyu puta zakaže vozačima, blokira, proguta/kida papirnatu kartu... ne znam čemu forsiranje tih tehnologija iz 70-tih? :? danas je to sve izvedivo i preko najjadnijeg smartphonea od 300kn.
Frane said:To sam i misliJo... baš gledam koliko na dakar rallyu puta zakaže vozačima, blokira, proguta/kida papirnatu kartu... ne znam čemu forsiranje tih tehnologija iz 70-tih? :? danas je to sve izvedivo i preko najjadnijeg smartphonea od 300kn.
Jasno ka dan.lb said:Sve "najjače" varijante prednjih kotača koriste 1.60 obruč naprijed, npr:
http://www.ktmtwins.com/rad-manufacturing-ktm-950-super-enduro-front-wheel pa vidi koja je "strongest" opcija.
ili
http://www.woodyswheelworks.com/KTM950990UltimateNewWheels.html pa vidi koja je "best" opcija.
Uža felga je zaštićenija i općenito čvršća, pa bi sveukupno to trebao biti izdržljiviji kotač.
Druga stvar, guma bi na užoj felgi trebala bolje pratiti neravnine na terenu.
Igrala bi i 1.85 felga bez problema, ali ako već budem kupovao, kupiti ću pravu stvar, jer mi ponašanje na cesti nije bitno(za to će mi ostati felga koju sad imam). Uglavnom sve je bolje od serijske 2.15, ali sve to skupa neće biti show stopper. Bude li dosta love - super. Ne bude li - idem s čim imam, držim jači tlak u gumama i jebaji ga...