S1000XR

MarsTheGod66 said:
Evo ja uzeo novog pred 11 dana, jučer je rađen servis na 1000 km. Novi 2017., Euro 4, me kod Tomića ispao 139k kn, sa svim mogućim dodacima, touring i dynamic paket (+2k za alarm). Ako izuzmemo pare iz jednadžbe, najbolja stvar koju sam kupio zadnje vrijeme.
Za razliku od stare yamahe, osjećam se puno stabilnije i sigurnije na cesti.
A majketi al ga potegne kad potegneš gas :)

Jedini zajeb je sad kad sjednem na bilokoji drugi motor, sve mi se čini užasno malo. Preparkiravao sam nekidan stari motor pa sam se čudio di sam ja tu prije stavljao noge i ruke :D

I ima li famoznih vibracija na modelu 2017 ? BMW kaze da su rijesene, sta kaze iskustvo iz prve ruke ? :)
 
Da li si to dobio veliki popust? :misli: Jer za 140000 kn dobit motor sa svom opremom je bilo nemoguće. Cijena sa svom opremom je lani bila 170000 kn. :?
 
To je standardna cijena, ja sam lani dobio ponudu na 144000 kuna s istom opremom, a od tada je cijena zbog novih obračuna pala za cca 1000 eura.

Čestitke svim novim vlasnicima i puno sretnih kilometara želim!
 
esso_sa said:
I ima li famoznih vibracija na modelu 2017 ? BMW kaze da su rijesene, sta kaze iskustvo iz prve ruke ? :)
Što se tiče vibracija,  osjete se u prvoj brzini oko 30-40 na sat, ali samo prvih par minuta vožnje. Kad se motor ugrije ih više ne osjećam na bilokojem opterećenju. Tako da sad volan ne vibrira, ali zato vibrira lijevi retrovizor pa ti slika ispadne mutna. Malo sam već zatezo maticu al izgleda da ću morati još malo. Isto tako, zna se nekad pogoditi da osjetiš vibraciju na lijevoj nogari (cca 110-120 kmh).

Sve u svemu, prezadovoljan :)

Sinna said:
Da li si to dobio veliki popust? :misli: Jer za 140000 kn dobit motor sa svom opremom je bilo nemoguće. Cijena sa svom opremom je lani bila 170000 kn. :?

Originalna cijena modela s touring+dynamic paketima je cca 152000 kn. Meni trgovac napravio ponudu na cca 139000 kn. Na to sam nadodao i alarm i sve skupa me izašlo cca 142000 kn.
Znači nekih 9-10% popusta, bez da sam išta i pitao.
 
MarsTheGod66 said:
Što se tiče vibracija,  osjete se u prvoj brzini oko 30-40 na sat, ali samo prvih par minuta vožnje. Kad se motor ugrije ih više ne osjećam na bilokojem opterećenju. Tako da sad volan ne vibrira, ali zato vibrira lijevi retrovizor pa ti slika ispadne mutna. Malo sam već zatezo maticu al izgleda da ću morati još malo. Isto tako, zna se nekad pogoditi da osjetiš vibraciju na lijevoj nogari (cca 110-120 kmh).

Sve u svemu, prezadovoljan :)

Super informacija ! (y) Definitivno moj sljedeci motor !
I da, cestitke novim vlasnicima i puno lijepih, sigurnih kilometara ! (y)
 
Meni je isto XR u planu za slijedeći motor..taman za par godina kad mu riješe sve mane  (y) ukoliko budu financije dozvoljavale..ukoliko ne onda vjerovatno Versys 1000.
Inače meni djeluje strava motor, zadovoljava sve što tražim od motora.
 
toecutter said:
Meni je isto XR u planu za slijedeći motor..taman za par godina kad mu riješe sve mane  (y) ukoliko budu financije dozvoljavale..ukoliko ne onda vjerovatno Versys 1000.
Inače meni djeluje strava motor, zadovoljava sve što tražim od motora.

Bas je nedavno prodan prvi XR u BiH, kupac je prije vozio Versys 1000 (y)
 
Pozdrav svima!Stigao  i moj S 1000 Xr!
 

Attachments

  • image-0-02-05-6a0d6756a505694504559e9c9f76678982011a9079e527e7db299473d2255cea-V.jpg
    image-0-02-05-6a0d6756a505694504559e9c9f76678982011a9079e527e7db299473d2255cea-V.jpg
    98.9 KB · Views: 342
Hvala puno!Vidim da imas Givi 47 l na motoru,pa bi htio da te pitam jer stvara neke turbulencije pri vecim brzinama-tako mi je rekao trgovac BMW-a-da ne uzimam veci od tvornickog kofera??? :misli:
 
viktor79 said:
Hvala puno!Vidim da imas Givi 47 l na motoru,pa bi htio da te pitam jer stvara neke turbulencije pri vecim brzinama-tako mi je rekao trgovac BMW-a-da ne uzimam veci od tvornickog kofera??? :misli:

Iznad 180 osjetiš malu nestabilnost na volanu, ali ništa strašno, vozio sam +210 sa koferom i sve OK. Osobno, BMW-ov kofer mi je super ružan pa nisam niti razmišljao o njemu.
 
Prvih 5000 km sam prošao i pre zadovoljan sam. Suvozačica (žena) ne dijeli to zadovoljstvo zbog navodnih turbulencija pri većim brzinama. To ću vjerovatno riješiti sa većim vizirom (ili neću  :mrgreen:). Moja zamjerka su jedino prva ugradnja guma (T-30) koje nikako ne mogu popratiti mogućnosti ovoga motora. Jedva čekam da ih potrošim pa onda stavljam meni najdraže M-7 RR i to je onda to.
 
lory said:
Prvih 5000 km sam prošao i pre zadovoljan sam. Suvozačica (žena) ne dijeli to zadovoljstvo zbog navodnih turbulencija pri većim brzinama. To ću vjerovatno riješiti sa većim vizirom (ili neću  :mrgreen:). Moja zamjerka su jedino prva ugradnja guma (T-30) koje nikako ne mogu popratiti mogućnosti ovoga motora. Jedva čekam da ih potrošim pa onda stavljam meni najdraže M-7 RR i to je onda to.

Sta kaze suvozacica za udobnost sjedala i polozaj sjedenja pri normalnim brzinama ? Dovoljno udobno za duza putovanja ili je samo za kratke voznje ?
Kada sam ga gledao u salonu, nekako mi je sjedalo suvozaca izgledalo pravo tanko i neudobno
 
esso_sa said:
Sta kaze suvozacica za udobnost sjedala i polozaj sjedenja pri normalnim brzinama ? Dovoljno udobno za duza putovanja ili je samo za kratke voznje ?
Kada sam ga gledao u salonu, nekako mi je sjedalo suvozaca izgledalo pravo tanko i neudobno

  Prije XR-a imao sam dva Fazera (FZ-1) i na njima prešao gotovo 100 tkm. Prvi sam kupio 2009. i odmah naručio "Topselerie" gel sic, prvenstveno zbog suvozačice. Ovdje to nije tako kritično, veći joj je problem što sjedi višlje od mene pa je vjetar problem , a sjedi se ravno pa ne može kao na R-u "leć" na mene.
  Što se tiče udobnosti sica, daleko je to od udobnosti,ali na ovom motoru to ne treba ni očekivati, kao što negdje pročitah , puno je više oklopljeni naked nego  neki putni enduro (to uopće nije).
  Što se tiče dugih putovanja , za mene će biti savršen, nisam u cvijetu mladosti,a za GS-a sam definitivno još pre mlad.  :LOL:
 
Ja sam sa R-om shvatio da sam premlad za boxera, a kamo li GS-a  :LOL:
Prvobitno sam htio XR, ali finansije i to cudno izgledajuce sjediste suvozaca, plus tadasnji problemi sa vibracijama i bregastim su me odbili. Sad su sve to rijesili, koliko vidim
Mozda jos iducu sezonu R, a onda definitivno XR i povratak na 4 cilindra. A suvozacica ? Neka joj puse, sta me briga, bitno da sjediste nije kao kamen, vjetar mogu pripisati na "takav motor"  :mrgreen:
 
Gdje si to pronašao?
Mislim da se netko igrao na computeru  8)