Jedno brzinsko upozorenje vlasnicima 2. generacije XR-a, nazalost iz licnog iskustva…
Pratite kako vam se ponasa prednja kocnica - ukoliko osjetite bilo kakve vibracije kod kocenja ili pulsiranje prednjeg kraja (nesto kao ABS) kod laganog kocenja na malim brzinama (npr. prilazak semaforu), trk odmah na kontrolu prednjih diskova !
Kod mene se ispostavilo da su oba prednja diska kriva, iako ne kocim ko manijak niti je motor vozen na stazi. Prednje plocice mi traju u prosjeku 30-35k km. Motor presao 18k, simptomi su krenuli na oko 12k, ali vrlo blago pa i nisam pridavao neki znacaj; mislio sam cak da je mozda prljav disk i da ce se smiriti nakon par jacih kocenja…
Nazalost, garancija pokriva diskove samo ako je motor presao ispod 10k km, sto ce reci da ce sada zamjena ici o mom trosku.
Moram priznati da sam jako razocaran, sto zbog (ne)kvalitete diskova sto zbog postupka BMW-a i odbijanja garancije, jer stvarno nije normalno da se ovako nesto desi na tako niskoj kilometrazi…
Sumnjao sam i na vulkanizera, da nije mozda sta iskrivio prilikom zamjene guma, ali nije mogao pokriviti oba diska, a nisu se ni simptomi javili odmah nakon zamjene guma nego tek par hiljada km poslije
Citajuci po raznim forumima, izgleda da nisam sam, desava se i na R i RR modelima, pa obratite paznju i eskalirajte na vrijeme