sigurnije ograde

aurellie

Active member
mislim da smo vec probavili ovu temu, ali ne mogu nigdje nac.

Radi se o sigurnijim zastitnim ogradama kao ove na slici, da se ograda pretvori iz stroja za mljevenje mesa u nesto malo prihvatljivie.

Zna li itko ista o tome? Jeli postojala neka inicijativa u vezi toga i sto se dogadfja s tim
 
Svojedobno smo o tome raspravljali na M+ plavom forumu, mislim da je tad bila aktualna akcija njemačkih moto udruženja da se ograde zamjene sigurnijima. Možda je bilo i ovdje, ne sjećam se...
 
Ništa se neće dogoditi samo od sebe.
U švici su lobirali Touring Club i ostale Moto asocijacije, da bi politika nakon dugogodišnjeg omišljanja
odlučila najopasnija mjesta malo-pomalo pripraviti.
Te zločaste ograde su ubile toliko motorista.....
 
nije bas neki pokusaj ali ipak je pocetak pa cu vidit kak oce se razvit. ako imate ikakve informacije ili bilo kakav doprinos, javite se tu

https://www.facebook.com/ogradazabikere

znam da dosta ljudi nema fejs ali...ali. I meni samom izgleda glupo radit ikakve inicijative na fejsu ali bilo kakav pocetak je ipak pocetak.
 
A jesi ima kakve kontake sa ljudima koji rade u održavanju na cesti? Lokalnim šerifima i tako...od ovog foruma i fejsa ostati će samo tema...ko i svaka.
Pravilnik o prometnim znakovima, signalizaciji i opremi na cestama (NN 33/05, 64/05-ispravak, 155/05, 14/11)
http://www.prometna-signalizacija.com/zakoni-i-pravilnici/pravilnik-o-prometnim-znakovima-signalizaciji-i-opremi-na-cestama/
8. Zaštitne ograde
Članak 89

I tako...hvale vrijedna incijativa da se razumijemo! svaka čast na tome, ali ako ostane samo kao tema...
Kontaktirati lokalne firme koje izvode radove, pitati njih što misle i tome, ići po raznim gradskim i državnim uredima, tražiti savjete...svakako vrijedi, ali samo za nekga tko ima jako puno slobodnog vremena i živaca!
 
Prvo neka prestanu strugati cestu drugo nek ju očistite od prašine i pjeska i šodera treće nek cesfe održavaju kak treba i nek  e kradu a onda nek meču te sigurnije plotove.
 
Radio sam dugo u firmi koja je jedna od najjačih kaj se tiče sigurnosnih i signalizacijskih rješenja u prometu,

Bolje da ne pričamo uopće ikad više o razini razumijevanja problematike od strane cestarskih i ostalih firmi, uključujući i Ministarstvo PiV.


Potrošene (maznute) su milijarde, tim novcima se moglo složit ne sve ograde, nego razvuć i poseban asfalt svugdje gdje je potreban dobar grip, da ne govorimo o popravljanju cesta katranom i slična sranja.

Kak su npr neki tuneli dobijali "nagrade" za konstrukciju, signalizaciju i sigurnost, zna se i zakaj. Trpali su sve kaj postoji u tunele samo da bi pola maznuli.


Tak da ovo treba ključat :x



Srki
 
U Puli su je prije par godina i postavili u dva zavoja,ali na tome je i stalo.Inače,ne sječam se da je netko u ta dva zavoja izletio ni prije postavljanja te ograde.
 
Srki said:
Radio sam dugo u firmi koja je jedna od najjačih kaj se tiče sigurnosnih i signalizacijskih rješenja u prometu,

Bolje da ne pričamo uopće ikad više o razini razumijevanja problematike od strane cestarskih i ostalih firmi, uključujući i Ministarstvo PiV.


Potrošene (maznute) su milijarde, tim novcima se moglo složit ne sve ograde, nego razvuć i poseban asfalt svugdje gdje je potreban dobar grip, da ne govorimo o popravljanju cesta katranom i slična sranja.

Kak su npr neki tuneli dobijali "nagrade" za konstrukciju, signalizaciju i sigurnost, zna se i zakaj. Trpali su sve kaj postoji u tunele samo da bi pola maznuli.


Tak da ovo treba ključat :x



Srki

Ako si cijelo vrijeme znao gdje i kako se krade lova, zašto to nisi javno objavio? Pa makar i ovdje.

Ne treba zaključavati temu o sigurnosti, već treba zaključavati one koji su maznuli lovu, pa se sada vozimo po rupama s trulim ogradama.  :x
 
Tema je uvijek aktuelna i nebi je trebalo samo prožvakati. Činjenica je da su zaštitne ograde u svojoj osnovnoj funkciji dobro rješenje kod udara vozila no to se ne odnosi na motocikle, a što je još gore za vozače.
Obzirom da sam kod svog primjera prije 4 godine uvidio šta znači kad motor završi pod ogradom, točnije kad se počne vrtiti i udarati po ogradi i nosivim stupićima i šta na kraju ostane od tog istog motora, jasno je da u slučaju istog takvog udara vozača šanse za preživljavanje gotovo i nema.
Stupići djeluju kao nož tako da tih 45 cm između odbojnog plašta i podloge ne čine apsolutno nikakvu zaštitu , dapače čine još i goru situaciju i mogućnost ozljeđivanja i smrti.

Što se tiče pravilnika i normi u RH naznačeno je kada, gdje i zašto se koja ograda i kojeg tipa mora postavljati. Nažalost ograda sa plaštom koju možemo vidjeti u prvom postu nije standard u RH tako da ga nadležne nadcestarije ne postavljaju, a takvi profili zaštitnih plašteva se koliko znam ne proizvode u programima proizvođača koji su prisutni na hrvatskom tržištu.

Cijelu inicijativa za promjenu određenih stvari a koje su vezane na sigurnost cestovnog prometa započinje postojećim statističkim podacima o nesrećama, unesrećenim osobama i materijalnim oštećenjima kod vozila koji se vode od strane MUP-a tj. od strane prometne policije nadležne na određenom prostoru i to je početak svih početaka da bi se bilo koja inicijativa mogla kroz proceduru prihvatiti i jednog dana postati obveza.

Kako kaže Mate davno je bila inicijativa na forumu, možda se netko sjeća u kojoj temi, baš bih volio malo pročitati o tome ?
 
ktm08 said:
U Puli su je prije par godina i postavili u dva zavoja,ali na tome je i stalo.Inače,ne sječam se da je netko u ta dva zavoja izletio ni prije postavljanja te ograde.

Ako možeš poslikat i napisat koja je to cesta , državna il županijska bilo bi dobro ...
 
mate said:
Svojedobno smo o tome raspravljali na M+ plavom forumu, mislim da je tad bila aktualna akcija njemačkih moto udruženja da se ograde zamjene sigurnijima. Možda je bilo i ovdje, ne sjećam se...

Ta akcija je kreunula iz Olande a pokrenuo ju je MAG i onda su se ukljucili ostali EU MAG klubovi i doslo je do Brisela  (y) (y) Kod nas je vecina  ograda nadopunjena s ovim dodatkom  (y)

Plavi forum  :jesus:
 
Iša sam slikat,cesta je Pula-Medulin,sad sam u stvari vidija da to nije baš prava bikerska ograda več je samo dupli obični zaštitni profil ali i to je bolje nego prazno sa stupičima:
 
Nekakvo polovično rješenje je napravljeno u Karlovcu sa izlaska sa A1 iz smjera Zagreba. Rupa je smanjena ali još uvijek velika  :palacdolje:

2j1tyyg.jpg