evo, propala mi neka cvaja na brzine..nema se para..pa bi ovo uzeo jer leti
dajte mi samo recite. dali i sp-a treba stelat ko skuter od 50ccm da bi isao kako treba (znaci roline, suste i sustice) ili standardna ide kako treba? eventualno auspuh bi stavil
bravo,kupi neki za sto manje novca(provjeri da nisu krive vilice i rama i da nisu blokovi varane),a onda ostatak novca ulozis i slozis ju na novo,onda znas na cemu si
generalno komplet(radilica...lezajevi...semerinzi...klip i cilindar...sve brtve...pumpa vode...remenje i rolice) dodje oko 800 eura tu kod nas...naravno originalni piaggio dijelovi...plus ruke.ako nisi vjest u tim stvarima..
kontaktiraj clana foruma SRAD-a...od je doktor za te runnere 180 2-t...
Ključ povečanja snage kod SP-a je u modifikaciji standardnog cilindra, klipa i glave. Prijenos, variomat, auspuh i sve ostale komponente mogu osati isto standardne samo ih treba podesiti.
Veći karburator je dobra stavka mada se sa originalnim ili npr. dellortom 21 i izmjenama na termo grupi može dosta izvući.
nać zdravog SP-a 180 tzv.ZDRAVKA je dosta teško...većina ljudi koji ih imaju u salon stanju ih ne prodaju ili i ak se odluče prodat ne znaju kolko bi tražili za njih...a većina ovih SP-a iz oglasa od 5-6 000kn su promjenili barem 5 vlasnika(od kojih barem 2 teenagera koji ga nisu spuštali sa zadnjeg) i praktički su leshevi!
ja sam svog SP-a 180 iz 2003 u tvorničkom stanju tražio pune 2 godine i jedva sam ga našao (nie bio na oglasu već sam dobio dojavu di stoji i da bi ga čovjek najvjerojatnie prodo
ako te zanima dobar SP 180 (provjeren od igora.sb i od mene) pogledaj si ovog