Stari Grobnik u novom izdanju - -

go-go said:
znači opet sve po dogovoru.. :mrgreen:
ja bio u ponedjeljak, pa čak je i bilo motora, normalno jedino ja hr..
sve slovenčad, digod koji talijan, a popodne okupacija švaba, oni imaju zakup 21.,22.,23.., pa se počeli namještat'.. :shock:
Isla ekipa od nas 7.
S tim da smo ja i ovaj par dana ranije odustali i rekli da ne idemo, da bi u 1 iza ponoci u garazi  rekli da idemo a motor mu nije spreman a ni nista drugo. I petak sarafali, utovarali i krenuli  :mrgreen:
Ko se vidio dogovarat unaprid  :mrgreen:

Drugi put se javin obavezno  (y)
 
nisi valjda alfiste vodio.. :mrgreen:

e a u ponedjeljak, ono, moto open day i oko 11ipo razmahali se crvenim zastavama na stazi..svi marš van..aj dobro..kad uletila 3-4 porshea na stazu, oprašili 2-3 kruga i nestali.... ništa, opet zeleno i deri dalje.. :shock:
 
go-go said:
nisi valjda alfiste vodio.. :mrgreen:

e a u ponedjeljak, ono, moto open day i oko 11ipo razmahali se crvenim zastavama na stazi..svi marš van..aj dobro..kad uletila 3-4 porshea na stazu, oprašili 2-3 kruga i nestali.... ništa, opet zeleno i deri dalje.. :shock:
Nisam, jedini ja bio od alfista hahah
U sub je preko pauze jedan vozio s prslukom, valjda Kecov? Ovo drugo nije bilo nekih prekida  (y)

Za sad ne budem isao, mozda u 10tom mj....
 
ma 6. i 8. mjesec i dost'..
i ovak' se sad mjesec dana ne mogu počešat'po leđima, kratke mi ruke.. :mrgreen:
 
go-go said:
ma 6. i 8. mjesec i dost'..
i ovak' se sad mjesec dana ne mogu počešat'po leđima, kratke mi ruke.. :mrgreen:
Ko da su moje duze  :mrgreen:
Ide nas dvoje pa su manjii troskovi, tebi jos 200km manje u 1 smjeru  (y)
Al ne zivi se vjecno  :mrgreen:
 
Ja san bija prošle nedilje i sreo nekoliko forumaša,zanimljivi ljudi. (y)Namjera nam je bila doč i ove subote al nešto je krenulo naopako pa čemo vožnju obavit malo kasnije.Na staroj Hondi istekla registracija al to nije problem jer imam još dvi.Vidimo se gori za koju sedmicu. :mrgreen:
 
Ljubo ,vodija san mog 17 godišnjeg sina da vidi malo Grobnik i di mu je tata proveja dosta vrimena.I  još jedan kandidat za Grobnik je doputova s nama,vlasnik CBR 600 2008 god. 
Kad budemo dolazilo u 10-om misecu  javit ču ti se sigurno jer čemo tamo i prespavat. (y)
 
Kao da je jučer bilo  :D 

http://www.dalmacijanews.hr/clanak/d1c5-40-godina-grobnika-na-danasnji-dan-1791978-otvorena-nasa-jedina-prava-trkaca-staza#/clanak/d1c5-40-godina-grobnika-na-danasnji-dan-1791978-otvorena-nasa-jedina-prava-trkaca-staza
 
Za sve nas koji se sa sjetom prisjećamo Grand prix utrka na Preluci izgradnja novog automotodroma na Grobniku bila je velika vijest , jedan ogroman korak naprijed jer je bez obzira na pogibije vozača već onda krajem 70-ih bilo jasno da je utrkama na cesti ili polustazama jednostavno odzvonilo.
Grand prix Finske na Imatri, otok Man, švedski Anderstrop, pa tako i Preluka jednostavno su postali preopasni a ljudski gubici iz sezone u sezonu sve veći.

Dakle prije 40 godina osvanula je nova pista , kojoj su se svi radovali jer je ona značila nastavak niza, tradicije i svega onoga što je nosio ovaj sport. Cijele rijeke ljudi iz moto klubova Rijeke, Opatije, Matulja učestvovalo je na tim utrkama što je danas skoro pa nezamislivo da se volonterski i sa toliko ljubavi može u bilo čemu što je vezano na sport angažirati toliko velik broj ljudi , od prodavača karata do direktora utrke. Jbg, nitko nije toliko gledao u novčanik niti trčao za lovom ko danas, učestvovanje u bilo kojem obliku na Grand prixu bila je čast , da , velika čast. (y)

No , danas nakon toliko vremana , mogu sa sigurnošći reći da se automotodrom prema današnjoj regulativi nebi napravio u tako kratkom roku , a vjerojatno nikada.
Pista je projektirana i izvedena u najkraćem mogućem vrmeenu, bia je objekt prioriteta, a papiri su se rješavali godinama kasnije što je u današnjem pravnom sustavu jednostavno nemoguće.
Idejna rješenja, prostorni planovi, procedure prihvaćanje, javna izlaganja, screening elaborati, studije utjecaja na okoliš, javni uvidi, posebni uvjeti, upravni postupci, lokacijske dozvole glavni i izvedbeni projekti, građevinksa dozvola, tehnički pregledi, uporabne dozvole , kontrolna ispitivanja, imovinsko pravne zavrzlame, otkupi, kojekakva rješenja, inspekcijski nalazi .... i cijeli niz ostalih aktivnosti, danas, jednostavno nebi bilo moguće napraviti sve u samo jednoj godini....no prethodna država je silom jačeg to mogla napraviti i učinila je.......Istina da su se godinama povlačili imovinsko-pravni postupci jer je staza bila na prostoru dviju općina, cijelom nizu privatnih čestica, državnim parcelama, vojnim koridorima i cijelom nizu nerješenih parcela što je konačno prošlih godina rješeno.

Šta smo dobili 1978, šta imamo danas.?
Prije točno 40 godina dobili smo jedan objekt koji je imalo malo zemalja svijeta i utrku koja je značila čisti prestiž u tom svijetu. Rat nas je sjebao u potpunosti jer navala ostalih koji su godinama čekali ponizno u redu da bi dobili utrku, a o blisko i dalekoistočnim zemljama punih love da ni ne pričam, je dotukao bilo kakvu mogućnost da se priča ponovno pokrene, učešća i cijela igra se u financijskom smislu toliko promjenila da smo danas u nemogućnosti stati u red za dobivanje utrke "jednog dana" a kamoli u neko dogledno vrijeme je i dobiti. Novac kojega ovaj sport nema, sponzori kojih ovaj sport nema , a i sama država i da hoće stati iza jednog takvog svjetskog eventa jednostavno nema nit želje niti love da to ostvari i to treba jasno reći a ne stalno pumpati javnost o nekim formulama 1, motoGP, wsbk i sličnim svjetskim sportskim događanjima za koje smo mi totalni anonimusi...
Šta imamo danas?
Danas imamo ono što smo imali i 1978, istina povremeno se objekt tj.staza sa zonama kroz održavanja popravljala, sad je konačno rješen i novi asfalt ali infrastruktura automotodroma ostala je na nivou prije 30-ak godina.
Postavljam si pitanje "Da li uopće i zaslužujemo bolje" , odgovor je uvijek Da. no zapitajmo se koliko ljudi uopće pohodi ovaj objekt, po kojim cijenama, da li nam treba veći pomak za ovaj nivo usluge koji nam automotodrom pruža, a kad gledaš cijenik jednog dana- nije priča jeftina, daleko od toga , nije baš dostupno mnogima .... 
Zato danas imamo klijentelu baziranu na amaterskom pristupu, rekreativce, tu i tamo poneki amaterski event i jednom godišnje to svjetsko prvenstvo koje bi vjerojatno već odavno izgubili da je zainteresiranost u svijetu imalo veća ... utrka sa 12 -tak prikoličara za jedno svjetsko prvenstvo djeluje pomalo smješno, al bolje da ništa više ne drobimo o tome, vidjeli smo kolika je bila zainteresiranost na tribinama, kolika u medijima, na tv-u , i ostalim medijima...na nivou 3. nogometne lige ako ne i gore....

Optimist bi rekao "samo mi je 40 godina pa tek sam počeo živjeti", pesimist "imam već 40 godina vrijeme je da počnem razmišljati o mirovini"  :LOL: :LOL: :LOL:
Nadam se da svi u glavama imamo prvu opciju i da ćemo tek sada vidjeti šta nam može ponuditi "djevojka u pravim godinama" ...samo nek je bude  (y)

Sretan rođendan !!!
 
baxy said:
Za sve nas koji se sa sjetom prisjećamo Grand prix utrka na Preluci izgradnja novog automotodroma na Grobniku bila je velika vijest , jedan ogroman korak naprijed jer je bez obzira na pogibije vozača već onda krajem 70-ih bilo jasno da je utrkama na cesti ili polustazama jednostavno odzvonilo.
Grand prix Finske na Imatri, otok Man, švedski Anderstrop, pa tako i Preluka jednostavno su postali preopasni a ljudski gubici iz sezone u sezonu sve veći.

Dakle prije 40 godina osvanula je nova pista , kojoj su se svi radovali jer je ona značila nastavak niza, tradicije i svega onoga što je nosio ovaj sport. Cijele rijeke ljudi iz moto klubova Rijeke, Opatije, Matulja učestvovalo je na tim utrkama što je danas skoro pa nezamislivo da se volonterski i sa toliko ljubavi može u bilo čemu što je vezano na sport angažirati toliko velik broj ljudi , od prodavača karata do direktora utrke. Jbg, nitko nije toliko gledao u novčanik niti trčao za lovom ko danas, učestvovanje u bilo kojem obliku na Grand prixu bila je čast , da , velika čast. (y)

No , danas nakon toliko vremana , mogu sa sigurnošći reći da se automotodrom prema današnjoj regulativi nebi napravio u tako kratkom roku , a vjerojatno nikada.
Pista je projektirana i izvedena u najkraćem mogućem vrmeenu, bia je objekt prioriteta, a papiri su se rješavali godinama kasnije što je u današnjem pravnom sustavu jednostavno nemoguće.
Idejna rješenja, prostorni planovi, procedure prihvaćanje, javna izlaganja, screening elaborati, studije utjecaja na okoliš, javni uvidi, posebni uvjeti, upravni postupci, lokacijske dozvole glavni i izvedbeni projekti, građevinksa dozvola, tehnički pregledi, uporabne dozvole , kontrolna ispitivanja, imovinsko pravne zavrzlame, otkupi, kojekakva rješenja, inspekcijski nalazi .... i cijeli niz ostalih aktivnosti, danas, jednostavno nebi bilo moguće napraviti sve u samo jednoj godini....no prethodna država je silom jačeg to mogla napraviti i učinila je.......Istina da su se godinama povlačili imovinsko-pravni postupci jer je staza bila na prostoru dviju općina, cijelom nizu privatnih čestica, državnim parcelama, vojnim koridorima i cijelom nizu nerješenih parcela što je konačno prošlih godina rješeno.

Šta smo dobili 1978, šta imamo danas.?
Prije točno 40 godina dobili smo jedan objekt koji je imalo malo zemalja svijeta i utrku koja je značila čisti prestiž u tom svijetu. Rat nas je sjebao u potpunosti jer navala ostalih koji su godinama čekali ponizno u redu da bi dobili utrku, a o blisko i dalekoistočnim zemljama punih love da ni ne pričam, je dotukao bilo kakvu mogućnost da se priča ponovno pokrene, učešća i cijela igra se u financijskom smislu toliko promjenila da smo danas u nemogućnosti stati u red za dobivanje utrke "jednog dana" a kamoli u neko dogledno vrijeme je i dobiti. Novac kojega ovaj sport nema, sponzori kojih ovaj sport nema , a i sama država i da hoće stati iza jednog takvog svjetskog eventa jednostavno nema nit želje niti love da to ostvari i to treba jasno reći a ne stalno pumpati javnost o nekim formulama 1, motoGP, wsbk i sličnim svjetskim sportskim događanjima za koje smo mi totalni anonimusi...
Šta imamo danas?
Danas imamo ono što smo imali i 1978, istina povremeno se objekt tj.staza sa zonama kroz održavanja popravljala, sad je konačno rješen i novi asfalt ali infrastruktura automotodroma ostala je na nivou prije 30-ak godina.
Postavljam si pitanje "Da li uopće i zaslužujemo bolje" , odgovor je uvijek Da. no zapitajmo se koliko ljudi uopće pohodi ovaj objekt, po kojim cijenama, da li nam treba veći pomak za ovaj nivo usluge koji nam automotodrom pruža, a kad gledaš cijenik jednog dana- nije priča jeftina, daleko od toga , nije baš dostupno mnogima .... 
Zato danas imamo klijentelu baziranu na amaterskom pristupu, rekreativce, tu i tamo poneki amaterski event i jednom godišnje to svjetsko prvenstvo koje bi vjerojatno već odavno izgubili da je zainteresiranost u svijetu imalo veća ... utrka sa 12 -tak prikoličara za jedno svjetsko prvenstvo djeluje pomalo smješno, al bolje da ništa više ne drobimo o tome, vidjeli smo kolika je bila zainteresiranost na tribinama, kolika u medijima, na tv-u , i ostalim medijima...na nivou 3. nogometne lige ako ne i gore....

Optimist bi rekao "samo mi je 40 godina pa tek sam počeo živjeti", pesimist "imam već 40 godina vrijeme je da počnem razmišljati o mirovini"  :LOL: :LOL: :LOL:
Nadam se da svi u glavama imamo prvu opciju i da ćemo tek sada vidjeti šta nam može ponuditi "djevojka u pravim godinama" ...samo nek je bude  (y)

Sretan rođendan !!!

Krasan post. Nadam se da jos ima ljudi s ovoliko entuzijazma i vjere u Grobnik. Ne vidim kako ce bez puno entuzijazma staza naprijed.

 
Bilo bi lijepo izgradit boxove, tribine, parkinge, restorane i dovest bar wsbk.
Samo bi onda stoki sitnog zuba dnevna voznja bila 200€ a ne ko danas 90€.
Koliko bi nas onda islo vozit?
15-20% od trenutacnog broja posjetitelja.
Za mene je matematika vrlo jednostavna

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
s2r said:
Bilo bi lijepo izgradit boxove, tribine, parkinge, restorane i dovest bar wsbk.
Samo bi onda stoki sitnog zuba dnevna voznja bila 200€ a ne ko danas 90€.
Koliko bi nas onda islo vozit?
15-20% od trenutacnog broja posjetitelja.
Za mene je matematika vrlo jednostavna

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Može biti, a i ne mora... ;)

Sve zavisi koliki broj "tatinih sinova" i rođaka bi se iz toga morao "nahraniti" ... ;)

Ima staza u EU na kojima se voze daleko prestižnije utrke nego na Grobniku, i na kojima infrastruktura zadovoljava sve norme modernog doba, pa su cijene izlazaka na stazu (u vrijeme kad je staza slobodna naravno) manje nego su trenutno na Grobniku...
 
Pa zivimo u ucvaloj vukojebini, mislim da to sto si napisao nije potrebno ni naglasavat vise..

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 
Surova istina...


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Mislim da sam to negdje već bio pisao, ali nije odmet ponoviti. Moje je osobno mišljenje da je za naše prilike ovo je sasvim solidno barem u tom kontekstu da kada bi se infrastruktura i sve oko nje diglo na neku europsku/profesionalnu razinu, postoji velika vjerovatnost da bi našim ljudima, amaterima, rekreativcima, svima nama, večina evenata ako ne i svi postala - preskupa (da sam bar u krivu).

Istovremeno, za mene, vas, nekog trečeg, u biti bilo kojeg rekreativca - napraviti đir po stazi na 2 ili 4 kotača, iskreno, dovoljan mi je asfalt i ograda da ne uletava "divljač i gledaoci", a sve ostalo je realno nebitno jer nama je glavni doživljaj to da ne vozimo po tipa Plominci ili D8 nego po nečem ipak primjerenijem i sigurnijem za nas i ljude oko nas.

Druga stvar su neki eventi svjetske klase, ali pogledajte kako su završile dvorane za rukomet, ne vidim kako bi ovo završilo drugačije, teško je kod nas naći kritičnu masu za takav sport. A stranci... moguće, ali...

Vjerovatno ima staza gdje je sve bolje i istovremeno možda i jeftinije, ali teško je to očekivati kod nas gdje iz dana u dan sve poskupljuje, a da pritom vrijednost dobivena za novac ostaje ista ili se čak i smanjuje.

Druga stvar, usporedite moto scenu (ekipu sa open day evenata ili nekakvih speedweekenda ili motohappeninga) sa auto entuzijastima kojih ima više, iako su auti u globalu skuplji sve zajedno je lakše izvedivo jer ljudi uglavnom voze sa autima koje voze za svaki dan, mladi opčenito više voze aute nego motore, itd. - čak ni na 4 kotača ne budu neke lude gužve i svi se stalno žale da im je na granici preskupoga. Ja tu i tamo i autom odvezem koji krug pa vidim. Na zadnjem open day eventu nas je u 3 sata koliko sam bio tamo ukupno bilo pet automoibila (ne istovremeno na stazi nego ukupno), ja sam bio jedini domaći (preostala četvorica su bili talijani iz Trsta i okolice). Sad kroz mjesec dana ako obaveze dopuste bih autom trebao ići u Sloveniju na ovu stazu Motodrom/poligon Gaj (Cerklje ob Krki), iskreno do prije par dana nisam ni znao da to postoji, gledam malo slike, to je maltene nov (ili tek obnovljen) objekt ali vrlo jednostavan. Nisu to gabariti Grobnika, ali ukratko, asfalt i ograda. Za entuzijaste dovoljno i jedino isplativo.

Čak i mi koji smo blizu (u krugu od 100 km) Grobnika i to nas zanima ne odlazimo prečesto na Grobnik, ne nužno voziti nego makar i gledati iz x faktora od kojih je najbitniji novac. To je skup sport i to je tako. Dođem tamo pa gledam ovo što je netko napisao - 12 vozila koji voze svjetsko prvenstvo!?

Uz to, i kada se vozi nešto zanimljivije, broj gledatelja je prilično mali, ali to ne čudi jer i kada su u pitanju i neka poznatija auto-moto događanja nije da sve vrvi od ljudi. To ljude jednostavno ne zanima toliko da bi bilo isplativo.

Moje osobno viđenje, ne nužno ispravno, ali bar sam ja to tako doživio... :neznam: :misli:
 
Baxy i Biker4life - svaka čast  (y) Točno ste opisali realnost današnjeg vremena, uvjeta i financijskih mogućnosti. Nažalost, to je surova stvarnost bez izgleda da se u skorije vrijeme nešto promijeni na bolje.  :(

Napokon sam isprobao novi asfalt s autom. Staza je sada puuuuno bolja - asfalt drži i ravan je, pasice su puno bolje, izletne zone prilično sigurno djeluju (bar za većinu amaterskih vozača koji ni neće doseći limite staze). Ako je to nekome utješno, sada se s autom može odvoziti 10 - 15 jako brzih krugova bez da gume dožive značajnu štetu (prije nekoliko godina sam u 20 krugova ubio gotovo nove gume do žice, sad imam osjećaj da mi to ne bi lako pošlo za rukom ni u 50 krugova).
Ne znam kako je na motoru, ali pretpostavljam da se za gušt također može odvozit 10 - 15 krugova s cestovnim gumama bez štete. Cca 60 killometara na dionici Senj - Starigrad Paklenica prosječno živahnom vozaču taman fino "očisti" gume, otprilike tako bi slična potrošnja guma trebala biti i na stazi.
Ovo što obojica spominjete za slabu posjećenost ... mislim da puno ljudi voli auto - moto sport, ali smo kao nacija pretežito nepoduzetni tj. sve nam treba servirati na gotovo da bi nas potaklo na akciju. Organizacijom u klubove se može postići ta "kritična masa", još uz neku popularnu cijenu sata za grupu tj. klub ... Staza je odlična prilika za educiranje mladih vozača, za upoznavanje vlasitih mogućnosti i tehničkih mogućnosti vozila u puno sigurnijim uvjetima nego što ih pruža cesta ili gradska ulica.

Moj prošli vikend - ulaz u zagrebački zavoj  :021: