Stari Grobnik u novom izdanju - -

Bobetko, svaka ti je na mistu.



Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Lej ti koliko je uznapredvalo ogibljenje kroz godine, tvornički auto skoro vodoravan usred okuke.
 
Riker said:
Lej ti koliko je uznapredvalo ogibljenje kroz godine, tvornički auto skoro vodoravan usred okuke.
To je Alfa, a ne konfekcija bilo koje firme.
 
Riker said:
Lej ti koliko je uznapredvalo ogibljenje kroz godine, tvornički auto skoro vodoravan usred okuke.

Stvarno junački leži. Ima 40 ks manje od bivše AR159, a vrijeme kruga bolje 5 - 6 sekunda.
 
Bobetko said:
Plava i crvena joj bolje stoje, ali bi se u njoj osjećao "nu me". Ova sliči na bivšu pa...
Neki dan sam bija u Zg u salon i vidija je u Veloce izdanju svjetlo plava metalic sa kafenom kožom i sjedalima! :love10: :love10: :love10: :cool:
 
Sinna said:
Neki dan sam bija u Zg u salon i vidija je u Veloce izdanju svjetlo plava metalic sa kafenom kožom i sjedalima! :love10: :love10: :love10: :cool:

Veloce diesel sa suvislom opremom dođe +60.000 €, benzinac još više zbog co2, ...  :shocked:
Jbg, treba igrati loto  :0648:
 
Bobetko said:
Rađe bi preselija Grobnik u Split  :mrgreen:
Ovde je najbolja klima za stazu!!! Triba izgradit novu negdi u Kaštilima i premistit aerodrom u Vlašku! :wink: :)
 
Evo konačno sam i ja probao novi asfalt. Doduše na 4 kotača jer na 2 više nemam prometalo za stazu. :mrgreen:

Kako sam i prije Grobnik vozio na 4 kotača (u biti puno više nego na 2), iz prve ruke mogu reći da ima gripa, a potrošnja guma je minimalna, korak naprijed. Osim što se gume manje troše, izlasci na stazu mogu biti dosta duži. Rubnjaci više nisu onako visoki kao nekada, tako da automobilistima je to isto korak naprijed.

Neravnina isto ima manje, tj. jedino vrijedno spomena je kočenje kroz "jedinicu" prema dvici. Na motociklu se to ne osjeti toliko ali na 4 kotača ovdje je i dalje dosta veselo. Brzina prije kočenja je (bar meni) bila otprilike oko 210-220 km/h, zavisno o izlasku iz Zagrebačkog, a da sam vozio na slikovima bila bi još veća, i na kočenju stvarno ima "pun volan posla", tj. brdo sitnih korekcija. Inače nema zamjerki.

Sve u svemu (y) .

Možda jedan dan opet nabavim nekakav motocikl primjereniji povremenim izletima na Grobnik. :mrgreen:
 
biker4life said:
Opčenito teško učim putanje pa možda i ima nešto u tome. :mrgreen:

Trebalo mi je 4-5 sezona za riječki savladati... :LOL:

Ja sam se godinu dana vrtio na istom vremenu...onda mi Angelo otvorio oci pa sam ubrzao oko 8 sekundi...novi asfalt jos 2....e sad sam opet zapeo  :mrgreen: