Ceka se ovo?
Da li ti blica koja lampica,nekad neće prihvati odmah kod ključa !Pozdrav ekipa, trebao bi malo pomoći.
Na TA 650 mi se događa da motor vergla (i to veselo) ali neće da sastavi. To se događa rijetko, možda dva puta mjesečno (vozi se svaki dan) i nikad nije riječ o hladnom startu nego nekad tijekom dana kad se motor već vozio.
Kad se to dogodi, problem traje nekih 15ak sekundi, u 5. ili 6. verglanju sastavi i dalje se to ne događa 15ak dana.
Možda se slučajno podudari, ali mi se čini da motor sastavi nakon šta pritisnem pa vratim stop engine tipku s desne strane pa sam pomislio da možda tu gubi kontakt. Ali opet to je čudno jer kad je taj prekidač pritisnut onda je blokirano i verglanje pa mi više djeluje kao slučajnost.
Šta da provjerim, jel netko imao ovakav problem?
Ne pali se lampica, nije do ključa. U međuvremenu sam do kraja istražio problem: ako ugasim motor tako da dok je u brzini spustim bočnu nogaru, motor povremeno ne želi sastavit (vergla, ali ne pali). To se ne dogodi svaki put, povremeno. Ako tada pritisnem pa vratim tipku za elektronsko gašenje (pored ručice gasa), odmah sastavi pri idućem verglanju. Ako sam ga dok je radio ugasio preko tipke, onda nikad nema problema s paljenjem.Da li ti blica koja lampica,nekad neće prihvati odmah kod ključa !
Imaš prekidač ispod ručice kvačila i na bočnoj nogari,pozabavi se malo sa tim .Vjerovatnije je onaj na nogari,samo to su kvarovi za ispalit na živce dok ih detektiraš.Ne pali se lampica, nije do ključa. U međuvremenu sam do kraja istražio problem: ako ugasim motor tako da dok je u brzini spustim bočnu nogaru, motor povremeno ne želi sastavit (vergla, ali ne pali). To se ne dogodi svaki put, povremeno. Ako tada pritisnem pa vratim tipku za elektronsko gašenje (pored ručice gasa), odmah sastavi pri idućem verglanju. Ako sam ga dok je radio ugasio preko tipke, onda nikad nema problema s paljenjem.
Problem još uvijek nisam otklonio, prije mi je bila navika da ga gasim spuštanjem nogare, sad ga gasim na tipku i nemam problema. Pretpostavljam - privremeno, jer očito neki problem postoji. Ali, koji?
Pozdrav!
Imaš prekidač ispod ručice kvačila i na bočnoj nogari,pozabavi se malo sa tim .Vjerovatnije je onaj na nogari,samo to su kvarovi za ispalit na živce dok ih detektiraš.
Hvala ti! Moguće da gubi kontakt na nogari nakon korištenja. Jedino me čudi zašto uopće vergla u tom slučaju, a onda je pali... Koliko kužim ti prekidači bi morali blokirat i verglanje...
Na mojoj Hondi Dominator je isto otisa prekidac bocne nogare. Negdi po terenu sam ga dokrajcija i nakraju sam ga iskljucija sta je malo opasno ako krenes vozit sa spustenom nog
Imao sam transalpa ali se ne sjećam da li ne pali kad je u brzini ili nikako ako ne stisneš kvačilo,imao sam problem sa njomm da nekad ne bi prihvatila kod na ključu pa bi samo verglala.Hvala ti! Moguće da gubi kontakt na nogari nakon korištenja. Jedino me čudi zašto uopće vergla u tom slučaju, a onda je pali... Koliko kužim ti prekidači bi morali blokirat i verglanje...
Imao sam transalpa ali se ne sjećam da li ne pali kad je u brzini ili nikako ako ne stisneš kvačilo,imao sam problem sa njomm da nekad ne bi prihvatila kod na ključu pa bi samo verglala.
Ako je u leru moze se paliti i bez kumplunga i sa spustenim nogarom, a kada je u brzini nebi smel verglat. Neznam, meni navedeni opis bi licil nekako na lagano sprzeni CDI. Lako moguće da griješimHvala ti! Moguće da gubi kontakt na nogari nakon korištenja. Jedino me čudi zašto uopće vergla u tom slučaju, a onda je pali... Koliko kužim ti prekidači bi morali blokirat i verglanje...
Ako je u leru moze se paliti i bez kumplunga i sa spustenim nogarom, a kada je u brzini nebi smel verglat. Neznam, meni navedeni opis bi licil nekako na lagano sprzeni CDI. Lako moguće da griješim
Da, Transalp pali u leru bez kumplunga i na bočnoj nogari. Ako je u brzini onda bez kumplunga ili na nogari niti vergla niti pali. Zato mi je čudna ova moja "međusituacija" da vergla, ali ne pali. Čak se to događa i na leru i neovisno o kumplungu
Bok ekipa! Servisiram doma TA650 i mjenjam filter zraka. Stari filter je K&N gumeni, a novi Meiwa plastični. Prvi filter nisam ja stavljao i kak su stavili gumeni bačena je brtva. Sad mi ta brtva fali za novi plastični filter. Brtvu ne mogu nigdje naći kod nas. Jel zna ko di se može nabaviti brtva filtera zraka?
Zvao sam ovlašteni i TopMoto i nemaju. Kaže da nije više dobavljivo. Sa njuškala sam zvao lika iz srbije i isto kaže da nema. index oglasi ništa...Mislim da ti idu dvi brtve jedna povise druga ispod.
Top moto bi moga imat
Operes KN nauljis i vozis dok se ne nabavis
Ima logike.🤔Mislim da ti idu dvi brtve jedna povise druga ispod.
Top moto bi moga imat
Operes KN nauljis i vozis dok se ne nabavis