hmm, meni ovo ne zgleda ni jeftino, a bome ni dobro. ak nisi sklon šarafljenju, promijena getribe nije baš jednostavna , tak da ono kaj se bude još moralo delat, a veže se uz raskapanje motora, bude izašla poveća cifra na kraju, a za te nofce se već može nekaj bolje nać.
ako ćeš platiti majstora da ti to napravi, računaj na minimalno 300€ (zaista minimalno toliko) ... a s obzirom na adressu motora, mogu dati lijevo jaje komšijinog kera da je motoru vađena mast na susretima..
pa onda još dijelovi kao što je fazni lanac ... klizači .... španer ... brzva glave ... gumice ventila (sa sređivanjem glave) .... ostale brtve i semerinzi ....
to je OK za nekoga tko bi si sam slagao ... ili za nekoga tko želi BAŠ taj/takav motor, pa je spreman uložiti u njega i srediti ga za sebe ...
a ovo je po meni totalni promašaj. zar do sad to nije bio sport/touring motor odlično složen za putovanja u dvoje sa gomilom prtljage? pogotovo model 1998 do 2008. ovo sad je za ništa. suvozača nemožeš ni stavit na ovaj sic za vožnju dužu od 10 km,zadnji kofer zaboravi a o bocnim koferima ili bisagama da i ne govorimo. jednom riječju katastrofa. popljuvali su časno ime katana.
Da... ovaj straznji kraj na oklopnjaku nikako ne izgleda turisticki... do sada su GSXF motocikli bili veliki dimenzijama ovaj mi na prvu i ne izgleda nesto veliko... dosta me podsjeca na Kawin Z1000SX... kao da im je to i bila misao vodilja sa ovim nakedom i indenticnim oklopnjakom...
Pozdrav ekipo, nov sam ovdje, vlasnik sam gsxf-a 600 iz 91 a nemam airbox nego sprintfiltere a nevolim "seljotjuning" pa me zanima el ima ko od Vas tu mozda airbox.. Hvala
Kaže mi da ima,ode frend sa kamionom da pokupi prednji blatobran,ralicu i prednje žmigavce kao ovaj sve to priredio.
Dođe frend po dijelove dobije blatobran,žmigavce koji nisu vidjeli Suzu,a ne bili na njoj i naravno ralice nema.