SV650S

avinko38 said:
E to se zove upotreba priručnih sredstava :LOL: :LOL:


koss said:
U tebe još traje kolinje :)
Koje gume idu?

A što ćeš.,secesija,"nema" se za štender :mrgreen: :LOL:..,gume kladioničarske :mrgreen: Metzeler M3 :D (y)
 
Sretan Uskrs ekipa!

Jučer sam nakon dugog posta ponovno općio s SeVkom.,kakav mi motor ekipa imamo,ponovno sam se zaljubio :LOL:,ja joj podario novu obuću a ona mi to višestruko vratila :D.,brza prebacivanja iz zavoja u zavoj,ulasci u sam zavoj,stabilnost,potisak V2,grip.,ma strašno,uživao sam jučer na SeVki kao nikad dosad.,te gume su stvarno fenomenalne,a koliko još rezerve za nagnut se ima... :shock:,prva liga,jedino bi kočenje moglo bit malkice bolje ali to je stvarno nijansa i vjerovatno je do mene :mrgreen:.
 
Fala,Sretan Uskrs svima,da to je  taj poznat fenomenalan filing kad nakon debelo istrošenih guma staviš novi set.... :D :D motor pada sam od sebe u zavojima,preporod!moje budu još izdržale 2-3000 a onda vjerojatno opet Roadsmart (y) Enjoy bullitt (y)
 
Evo ja danas vratio origigi nosač tablice i žmigavce(one kamionske :LOL:),kolko mi je to napočetku bilo ružno e tolko mi je sad lijepo....tolko o ljudskoj psihi :mrgreen:,dopizdilo mi nekoliko stvari sa ovim zamjenskim nosačem i žmigavcima a to su:
Nosač tablice kupljen u AMD Čakovec (306kn) je pukel nakon nekih cca 15 000km,to več znate,zavaren ali vidi se da je prčkano po njemu i s vremenom bi vjerojatno pukel opet :palacdolje:.
Taj isti nosač ne popunjava svu prazninu između plastika na motoru (koje ostanu kad se skine origigi) te je to ružno vidit (kad gledaš od ispod) i voda lakše ulazi u prostor ispod sjedala.
Pošto je taj nosač neusporedivo kraći od origigi-a voda sa zadnjeg kotača u vožnji završi na vašim leđima i kacigi (jedino rješenje da ostanete čisti je da imate malu iza vas pa onda ona mora sebi čistit opremu :mrgreen:)
Naravno da na taj nosač morate stavit i druge žmigavce,one puno manje nek original (jer ovi origigi su preveliki i za montirat gore i za krajnji izgled),tu dolazimo do iduće stvari,u Motormaniji  kupljeni mali žmigavci (cca 140kn) sa malim žutim sijalicama (12V23W),te sijalice kad izgore nemreš bilo di kupit nek opet u Motormaniju V.Gorica,(10kn kom :shock:).
Iz priloženog se vidi da je cijena žmigavac mala a takva je i kvaliteta,voda ulazi u njih i spojevi oksidiraju,leća zahrđa,žaruljica prdne na rosu :mrgreen:
I tak ja opet ključeve u ruke pa nek bude gore klasika od žmigavaca i blatobran koji i k nečemu služi...... (y)
 
Mislim da je sve to zato što imaš dosta slobodnog vremena pa ti se šarafi :mrgreen:
 
Neće se niš pokvarit pa moram nekaj izmišljat :mrgreen:
 
Hm.,ja sam odmah pri kupnji SeVke naručio zamjenski nosač tablice i žmigavaca jer s onim orginalnim nisam ni htio izići iz salona :) :mrgreen:.
Ekipa iz Eurorenta ga je smontirala i zadovoljan sam kako izgleda i kvalitetom,Puigov je i koštao je laganih 600kn.Na njega su tada bili smontirani orginalni žmigavci koje sam nakon godinu dana zamijenio nekim Bike it jeftinim koji su mi izgledali o.k. jer orginalni su bili stvarno preveliki.

Sve to funkcionira o.k. ali istina je da su žmigavci podložniji koroziji ali to sam riješio češćim tretmanom s WD 40 :mrgreen: (y),a probleme s pregaranjem žaruljica nisam imao :neznam:.
Jedino što mi kažu ovi koji se voze iza mene da mi tablica stalno "igra" ali nije to ni tako loše,jer je gotovo nemoguće pročitati registraciju u vožnji zlu ne trebalo :) (y)
 
Da malo dignemo temu..,evo SeVka se vozi po stazi u Vrsima :mrgreen: :LOL: (y)

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,173600.msg2694988.html#msg2694988
 
bullitt said:
Da malo dignemo temu..,evo SeVka se vozi po stazi u Vrsima :mrgreen: :LOL: (y)

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,173600.msg2694988.html#msg2694988
A ja jučer lovil plavce na stazi u Novom Marofu (Blue Day) :wink:,bullitt fali mu ralica :mrgreen: (y) (y)
 
avinko38 said:
A ja jučer lovil plavce na stazi u Novom Marofu (Blue Day) :wink:,bullitt fali mu ralica :mrgreen: (y) (y)

Jesi li barem kojeg opra :mrgreen: (y) .,znam,sve više to vidim,u planu mi je nabaviti.
 
bullitt said:
Jesi li barem kojeg opra :mrgreen: (y) .,znam,sve više to vidim,u planu mi je nabaviti.
Oprala ih kiša na kraju :mrgreen: (y),pitaj Kossa,možda još uvijek traje akcija "sve po 100" :mrgreen: (y)
 
Akcija vazda traje :mrgreen:
Imam za bulllitt-a grane kad bude mjenjao auspuh da svoje ne kida  :)
Btw ovu setemanu bi se trebao nakaniti promjeniti bregaste pa budem poslikao.
Nastavak na onu Vinkovu tebu o štelanju ventila.
 
avinko38 said:
Oprala ih kiša na kraju :mrgreen: (y),pitaj Kossa,možda još uvijek traje akcija "sve po 100" :mrgreen: (y)

:mrgreen: (y)

Ako ima još ralica Koss po akcijskim cijenama šalji odma :mrgreen: (y)

koss said:
Akcija vazda traje :mrgreen:
Imam za bulllitt-a grane kad bude mjenjao auspuh da svoje ne kida  :)
Btw ovu setemanu bi se trebao nakaniti promjeniti bregaste pa budem poslikao.
Nastavak na onu Vinkovu tebu o štelanju ventila.

Imaš orginalne grane bez topa(ispilana završna cijev za zamjenski auspuh) :?:,odlično.,tako ja nebi treba pilat orginalni auspuh s kompletnim granama nego samo ga skinut i nabavit neki zamjenski top :D,prva liga što si se mene sitija :idea:,koliko to dođe :mrgreen:?

E i nastavak male škole servisiranja sv-a slijedi,ma prva liga,još ću i ja majstor postati :mrgreen: (y)
 
Evo ja danas promijenio ulje u kočnicama,pol sata posla laganini,pregledao disk pločice.Nisam ništa slikal,ima i na forumu vjerojatno i na you tube raznih filmića o zamjeni ulja,odzračivanju bla bla pa da se ne ponavljam,vezano za SV pri promjeni ulja u prednjoj kočnici volan je poželjno okrenut skroz desno (motor je ravan na zadnjem štenderu) jer je onda ulje u posudici na nekakvoj "ravnini".
Za zadnju kočnicu potrebno je skinut zaštitnu plastiku ispred posude od ulja (inbus 4) i  vijak koji drži samu posudu (ključ 10) odpustit radi lakšeg dolijevanja novog ulja
Staro ulje je inače bilo čisto,bez crnih ostataka,brtve na posudici mekane,ispravne.
Disk pločice zadnje su pri kraju,prednje u boljem stanju,čudno al znam razlog,zadnjih nekolko tisuća sam češće nek inače koristil zadnju radi tog da približno potrošim u isto vrijeme oba dvoje,pa da se mijenja sve u kompletu.
I to  je to,a sad slijedi sport i glazba :mrgreen: (y)
 
A baš sam mislio pitat ovdje nešto o kočnicama..,naime jučer sam opet vozio po stazi u Vrsima,ovaj puta možda malo i žešće.,ispucavanja iz nekih zavoja su bila u drugoj full gas pa zatim kočenja žestoko.

Takvom uzastopnom vožnjom,neznam više koliko krugova,sam pregrijao prednju koćnicu da mi je toliko popuštala da sam morao na kraju koristiti jače zadnju i šaltat prvu,bilo je intezivno da sam čak i jednog,doduše lošijeg vozača na SM-u prestigao za cijeli krug :mrgreen:,svejedno.,tko je vidio stazu i probao vozit zna vrijednost ovog mog postignuća na SeVki naspram ovdje superijornijeg SM KTM-a  8) :mrgreen:,ulasci u zavoje su mi tada bili u SM stilu,uz proklizavanje,da ste samo vidili facu ovog lika na SM-u kada je čuo škripu guma i SeVku iza njega,neprocjenjivo :LOL:.,kada sam stao,sve je bilo vruće,disk uz to i plav,crijeva topla,koćnica spužvasta i morao sam je stvrdnuti na rućici na 2.

Iako nisam vozio brzo pri povratku sa staze kući pa možda i nisam nešto osjetio drugačije na koćnici osim da mi prije hvata zbog prijašnjeg stvrdnjivanja poslije vožnje na stazi,u biti bi trebao testirati koćnicu ponovno na oznaci 3 kako je prije bila pa da vidim... :neznam:
Sad me zanima,jel to nešto štetilo cijelom prednjem kočionom sistemu,bili trebao promijeniti ulje,ploćica ima još dosta,imam 22 500km :?:

P.S. Isto mi je žao što to nisi poslikao,meni bi bilo lakše :mrgreen: (y)
 
bullitt said:
A baš sam mislio pitat ovdje nešto o kočnicama..,naime jučer sam opet vozio po stazi u Vrsima,ovaj puta možda malo i žešće.,ispucavanja iz nekih zavoja su bila u drugoj full gas pa zatim kočenja žestoko.

Takvom uzastopnom vožnjom,neznam više koliko krugova,sam pregrijao prednju koćnicu da mi je toliko popuštala da sam morao na kraju koristiti jače zadnju i šaltat prvu,bilo je intezivno da sam čak i jednog,doduše lošijeg vozača na SM-u prestigao za cijeli krug :mrgreen:,svejedno.,tko je vidio stazu i probao vozit zna vrijednost ovog mog postignuća na SeVki naspram ovdje superijornijeg SM KTM-a  8) :mrgreen:,ulasci u zavoje su mi tada bili u SM stilu,uz proklizavanje,da ste samo vidili facu ovog lika na SM-u kada je čuo škripu guma i SeVku iza njega,neprocjenjivo :LOL:.,kada sam stao,sve je bilo vruće,disk uz to i plav,crijeva topla,koćnica spužvasta i morao sam je stvrdnuti na rućici na 2.

Iako nisam vozio brzo pri povratku sa staze kući pa možda i nisam nešto osjetio drugačije na koćnici osim da mi prije hvata zbog prijašnjeg stvrdnjivanja poslije vožnje na stazi,u biti bi trebao testirati koćnicu ponovno na oznaci 3 kako je prije bila pa da vidim... :neznam:
Sad me zanima,jel to nešto štetilo cijelom prednjem kočionom sistemu,bili trebao promijeniti ulje,ploćica ima još dosta,imam 22 500km :?:

P.S. Isto mi je žao što to nisi poslikao,meni bi bilo lakše :mrgreen: (y)
Tak nešto,doduše nisu bli diskovi "plavi",ali osjetilo se da je prednja kasnije hvata,propala djelomično,desilo mi se samo jednom,na cesti,ne puštajući ni metar od mene 40 konja jači motor,došlo je to sve natrag,jbg gumena crijeva,temperatura i to ti je to.Tvoj je isto star cca 2 god :misli:,ak je vrijeme ti je za promjenu,trošak vrlo mali i brz posel a novo ulje neće škodit (y)
 
Lijepo molim dal ko zna čija  zadnja felga za gumu 180 ide na SV650 k5 i koje su preinake potrebne ???  :bojimse:  Hvala.
 
mislim da je koss stavljao širu ako se ne varam :)
javit će se sigurno
pretpostavljam da paše od gsx-r-a, eventualno budu ti možda trebale šire distance
 
Plava munja said:
Lijepo molim dal ko zna čija  zadnja felga za gumu 180 ide na SV650 k5 i koje su preinake potrebne ???  :bojimse:  Hvala.
Bilo je priče o tom u ovoj temi,malo prolistaj,mislim da se radilo o felgi Honde CBR 600+ preinake distanca,Koss zna više (y)