SV650S

Ajde nemojte mi se svađati u temi :mrgreen:
Ovdje se radi o promjeni felne s 4,5" na 5". I sama ta investicija prosječnom vozaču je nepotrebna.
Na kraju zašto išta mjenjati sa serijskog motora.
Ali mi trkači..... kako bi Aurellie rekao :mrgreen:
 
Stigo fax! Hvala Koss !!!  :D Koliko vidim dosta su ova 2 distancera lijevi veći i desni manji. Baš se dobro ne vidi na faksu promjer rupe na večem distanceru - 12mm možda?. Materijal aluminij?
 
Plava munja said:
Stigo fax! Hvala Koss !!!  :D Koliko vidim dosta su ova 2 distancera lijevi veći i desni manji. Baš se dobro ne vidi na faksu promjer rupe na večem distanceru - 12mm možda?. Materijal aluminij?
Promjer rupe ti je koliko i osovina 20mm za jedan i drugi distancer.Daj meštru osovinu da po njoj napravi.
Trebaju ti i podmetači-šajbe ispod zupčanika 2,6mm debljine.
Nosač zupčanika ti može doći s dvije vrste semeringa, ali to lako promjeniš da ti odgovara ovaj promjer od 30mm
Najbitnja ti je širina distancera. Lijevi 17,6 mm, a desni 9,4mm

Materijal aluminij
 
koss said:
Promjer rupe ti je koliko i osovina 20mm za jedan i drugi distancer.Daj meštru osovinu da po njoj napravi.
Trebaju ti i podmetači-šajbe ispod zupčanika 2,6mm debljine.
Nosač zupčanika ti može doći s dvije vrste semeringa, ali to lako promjeniš da ti odgovara ovaj promjer od 30mm
Najbitnja ti je širina distancera. Lijevi 17,6 mm, a desni 9,4mm

Materijal aluminij

Pitanje Koss - kaj se tiče lančanika, izgleda da se sam lančanik sa Sv-a nejde na nosač sa Honde pošto rupe ne pašu pa moram nabaviti i novi lančanik za F3 felgu. Inače s F3 felgom nisam dobil lančanik, već samo felgu s diskom s desne strane i nosačem lančanika s lijeve. Ak se mora stavljati i lančanik s Honde kakva je situacija s lancem i da li osovina ostaje sa SV-a ili se i ona mijenja? Prema mjerama vidim da se ovaj manji distancer mjenja za još manjeg (ovaj postojeći na felgi F3 je skoro duple širine od ovog 9,4mm sa skice) ili se možda ovaj novi dodaje do starog?
 
Osovina je od SV-a. Lančanik ide od F3, ispod ubaci šajbe. Kupiš ga s istim brojem zuba i širinom(525) koji je bio na SV-u, ako nečeš ništa mjenjati.Distancere napravi po mjerama kako sam ti poslao.
Od f3 ne odgovaraju i ne trebaju ti.
 
U Sisku naleti na kolegu dok smo vozili za Vukovar. (y)

11ae372b.jpg
 
Evo malo savjeta ako se nađete u stisci s gorivom.
Dubrovnik - Trilj 220 km nalio 7,6 litara do čepa.
Vožnja oko 90 km/h nisam prešao 5000 okretaja
3,45 litre na sto. Nisam mogo vjerovati da može tako malo potrošiti bez obzira na sporu vožnju.
Kasnje se situacija otela kontroli pa smo trošili 4,2 l na sto do Slunja :mrgreen:
Inače vazda mi je potrošnja oko 5,5 litara kad se vozim bez ograničenja.
 
koss said:
Evo malo savjeta ako se nađete u stisci s gorivom.
Dubrovnik - Trilj 220 km nalio 7,6 litara do čepa.
Vožnja oko 90 km/h nisam prešao 5000 okretaja
3,45 litre na sto. Nisam mogo vjerovati da može tako malo potrošiti bez obzira na sporu vožnju.
Kasnje se situacija otela kontroli pa smo trošili 4,2 l na sto do Slunja :mrgreen:
Inače vazda mi je potrošnja oko 5,5 litara kad se vozim bez ograničenja.
Ovak nisku potrošnju teško postiže i V-Strom 650 :misli:,znači ide to i niže od mojih najnižih cca 4 L.
Sad kad je bila malo duža vožnja ima kakve razlike sa ovim oklopom gore?
 
Malo su mi toplja koljena :mrgreen:
Sigurno da malo utječe na potrošnju zbog aerodinamike i koji km brže.
Nisam ništa testirao.
 
Ekipa pomozite imam sv650 2004g,izgleda da imam problema sa elektronskim čokom,kad ga palim uopće ne diže okretaje oko 1500-1800 ok kad je skroz hladan nego radi na 1100 pa kad se zagrije digne okretaje na oko 1300 što je normakan minimum kad je na radnoj temperaturi.Jasno mi je da radi sam bez čoka e sad da li itko zna točno di je taj el. čok i otprilike koja je cijena za to zamijeniti,inače motor ima 30 000km i radi i pali ko curica.ajde ekipa pomagajte !!!!
 
U mene isto tako radi. Kresne is prve i poskakuje između 1000 i 1200 da bi kasnje radio normalno 1400.
Kad je jako hladno prilikom paljenja okretaji budu sekundu dvije malo povišeni i odma padnu na minimum.
Elektronika na istom broju okretaja puni s više goriva, a manje zraka dok se ne ugrije pa para da nema sauga.
Nemiran rad na leru pripisujem PC-u i otvorenom ispuhu koji nije skroz uštelovan.
 
koss said:
U Sisku naleti na kolegu dok smo vozili za Vukovar. (y)

Imam S-verziju ali ovaj srebrni naked izgleda odlično (y)
 
Napokon je gotov i moj SV sa F3 zadnjim kotačićem i gumom 170. I sad ga prodajem jer nemam više kaj na njemu mjenjati!!!
 
Plava munja said:
Napokon je gotov i moj SV sa F3 zadnjim kotačićem i gumom 170. I sad ga prodajem jer nemam više kaj na njemu mjenjati!!!
kolko para?? koja godina?? kolko km??