SV650S

znam, razmišljal sam dati Kucelju da to napravi, imam tu još jednog kolegu u Ivancu kaj se inoxom bavi pa čekam da on vidi kaj se more u vezi toga...računam da me taj crash bar i nosač kofera budu izašli cca 100€ kod Kucelja, još trebam neku detaljniju sliku nosača kofera da Kucelj vidi otprilike kaj bi trebalo napraviti
Kak doći do zračnog filtera? Nemam manual nikakav a novi sam s ovim motorom :?
 
Za filter dva šarafa naprijed na rezervaru i samo ga podigneš s te strane. Ispod sica bi trebao imati šipku
s kojom ga podupreš. Ja sam mislio da je za mjerenje ulja :mrgreen:
Kad si to napravio vrijeme je za pivu.
Vidjet ćeš box filtera. Odvi par šarafa s poklopca i to je to.
Kada skineš filter ne bacaj ništa u usis da bi vidio koliko je dubok :)
 
Lovro Vz said:
Kak doći do zračnog filtera? Nemam manual nikakav a novi sam s ovim motorom :?
Al prije nek odpustiš ta dva vijka na pr dijelu rezervoara(mislim da je inbus 5) moraš skinut dvije zaštitne plastike(na lijevoj i desnoj strani) ispod  vozačevog sica(isto inbus 5 i poslje ju "isčupaš" van jer ju drže pipci u gumi), a nakon toga moraš skinut vozačev sic(inbus 6 na lijevoj i desnoj strani).Nemreš dići rezervoar ak ne skineš vozačev sic.
 
filter je novi kolko vidim (y)
poklopac airboxa...pa kaj tak mala dihalica/snorkel za dovod zraka? Da ne vidim nebi vjeroval, pa to niti s K&N-om nema dovoljno zraka...jel ko modificiral airbox? Dodatni otvor s gornje strane za usis? Mi smo na yamahama samo maknuli onu dihalicu i motor je prodisal već samo od toga a kamoli da se otvara airbox... :misli:
 
hvala dečki, bitno je bilo samo da znam da rezervoar ide u zrak, dalje je logično, pivu budem spil poslije čevapa na Zapruđu danas (y)
 
Lovro Vz said:
filter je novi kolko vidim (y)
poklopac airboxa...pa kaj tak mala dihalica/snorkel za dovod zraka? Da ne vidim nebi vjeroval, pa to niti s K&N-om nema dovoljno zraka...jel ko modificiral airbox? Dodatni otvor s gornje strane za usis? Mi smo na yamahama samo maknuli onu dihalicu i motor je prodisal već samo od toga a kamoli da se otvara airbox... :misli:
Jel je Hiflo filter kak je i rekel ex vlasnik?Pazi na brtve u airbox kutiji,ak ne sjednu dobro nečistoće ulaze u airbox i injektore a to nečeš,(ak već brtve nisu skinute zbog neoriginalnog filtera).
Neki su makivali dihalicu ili ju zamijenili sa dihalicom iz hiljadarke,jel bilo kakvog poboljšanja neznam,rejser Koss  bi trebal znat više po tom pitanju :mrgreen: (y)
 
avinko38 said:
Jel je Hiflo filter kak je i rekel ex vlasnik?Pazi na brtve u airbox kutiji,ak ne sjednu dobro nečistoće ulaze u airbox i injektore a to nečeš,(ak već brtve nisu skinute zbog neoriginalnog filtera).
Neki su makivali dihalicu ili ju zamijenili sa dihalicom iz hiljadarke,jel bilo kakvog poboljšanja neznam,rejser Koss  bi trebal znat više po tom pitanju :mrgreen: (y)

hoćeš reći da ovo nije originalni filter? Nisam gledal kaj piše na filteru
Poklopac airboxa nije sjedal dobro prvi put, treba postepeno i dijagonalno zatezat šarafe.
Iz osobnog iskustva - kad se makne dihalica na yamahi onda se čuje onaj wooom (ko kod gljive na autu) kod punog gasa, i u nižim obrtajima se najviše osjetila razlika na bolje
 
avinko38 said:
Jel je Hiflo filter kak je i rekel ex vlasnik?Pazi na brtve u airbox kutiji,ak ne sjednu dobro nečistoće ulaze u airbox i injektore a to nečeš,(ak već brtve nisu skinute zbog neoriginalnog filtera).
Neki su makivali dihalicu ili ju zamijenili sa dihalicom iz hiljadarke,jel bilo kakvog poboljšanja neznam,rejser Koss  bi trebal znat više po tom pitanju :mrgreen: (y)

Po izgledu mogu posvjedočiti da je to Hiflo filter,isti takav je i bio moj,iskren bivši vlasnik (y)

Meni nije bilo nikakvih brtvi kada sam skidao orginalni :misli:,sad jel to do prvog skidanja i ćišćenja obavljenog u ovlaštenom na 12 000km :neznam:, jednostavno sam zamjenski Hiflo stavio unutra,i lijepo je sve sjelo.

Lovro Vz said:
hoćeš reći da ovo nije originalni filter? Nisam gledal kaj piše na filteru
Poklopac airboxa nije sjedal dobro prvi put, treba postepeno i dijagonalno zatezat šarafe.
Iz osobnog iskustva - kad se makne dihalica na yamahi onda se čuje onaj wooom (ko kod gljive na autu) kod punog gasa, i u nižim obrtajima se najviše osjetila razlika na bolje

Nije.,Lovro to ti je Hiflo,prepoznao sam ga :mrgreen: (y)
 
Lovro Vz said:
hoćeš reći da ovo nije originalni filter? Nisam gledal kaj piše na filteru
Poklopac airboxa nije sjedal dobro prvi put, treba postepeno i dijagonalno zatezat šarafe.
Iz osobnog iskustva - kad se makne dihalica na yamahi onda se čuje onaj wooom (ko kod gljive na autu) kod punog gasa, i u nižim obrtajima se najviše osjetila razlika na bolje
Neću reći reći da je neoriginalan filter,zato sam te i pital jel je Hiflo.Bilo je riječi o ovome u temi SV 1000,pogledaj ak već  nisi ugl ak je riječ o Hiflo filteru onda se brtve koje su na spojevima airboxa skidaju jer je sam filter malo "veči" pa ti veči rubovi zamjenjuju te brtve.
 
bullitt said:
Meni nije bilo nikakvih brtvi kada sam skidao orginalni :misli:,sad jel to do prvog skidanja i ćišćenja obavljenog u ovlaštenom na 12 000km :neznam:, jednostavno sam zamjenski Hiflo stavio unutra,i lijepo je sve sjelo.
Si siguran da ih nije bilo :misli:,ak ne "iskoče " van iz onih kanala kad skidaš poklopac airboxa malo ih je teže vidit,crne su ko i plastika,dvije su,na gornjoj i donjoj polovici airboxa,moguće da su i "nestale" pri servisiranju motora :misli:
 
Propali rejser Koss vazda nešto kemija :mrgreen:
Nema ti potrebe mjenjati surlu, ako ne misliš stavljati powercommander i otvoreni auspuh i sve to poštelovati na stolu.
Ja sam stavio širu od 1000. Možeš i bez, ali moraš paziti na vodu da ne uđe.

Brtva ti se vidi na slici. Ako zapinje s tim filterom i ne sjeda na poklopac kako treba skini je.
 
avinko38 said:
Neću reći reći da je neoriginalan filter,zato sam te i pital jel je Hiflo.Bilo je riječi o ovome u temi SV 1000,pogledaj ak već  nisi ugl ak je riječ o Hiflo filteru onda se brtve koje su na spojevima airboxa skidaju jer je sam filter malo "veči" pa ti veči rubovi zamjenjuju te brtve.

@avinko.,meni nije bilo tako,jednostavno sam skinuo orginalni i stavio zamjenski Hiflo,nikakve brtve,dodatne skidanja ni ostalo o čemu se u temi o sv1000 pričalo,sve sjelo super i svršeno.

avinko38 said:
Si siguran da ih nije bilo :misli:,ak ne "iskoče " van iz onih kanala kad skidaš poklopac airboxa malo ih je teže vidit,crne su ko i plastika,dvije su,na gornjoj i donjoj polovici airboxa,moguće da su i "nestale" pri servisiranju motora :misli:

100% siguran,radio sam to polako i uz manual,nikakva brtva ponavljam.,objašnjenje je onda jedino ovo drugo boldano,a i bilo je fine prašine dole ispod filtera i baš me čudilo kako je uspjela dospit kroz filter :?
 
Jeste li vi kupovali motore po onim akcijskim cijenama :misli: :mrgreen:
 
bullitt said:
@avinko.,meni nije bilo tako,jednostavno sam skinuo orginalni i stavio zamjenski Hiflo,nikakve brtve,dodatne skidanja ni ostalo o čemu se u temi o sv1000 pričalo,sve sjelo super i svršeno.

100% siguran,radio sam to polako i uz manual,nikakva brtva ponavljam.,objašnjenje je onda jedino ovo drugo boldano,a i bilo je fine prašine dole ispod filtera i baš me čudilo kako je uspjela dospit kroz filter :?
možda je i sve sjelo super i s(a)vršeno jer nije bilo brtvi u airboxu :mrgreen:,nema veze,mislim da je Lovro VZ shvatil kaj mu oćemo reć (y)
 
je, super,  sve mi je niš' jasno, kak je - tak bu i ostalo :LOL:
U drugom pokušaju sa dijagonalnim dotezanjem sve je savršeno sjelo, kaj dalje?
Fina prašina...pa neke kvrgu i mora proći kraj tolko usisanog zraka....osim ak stavis 2 originalna fltr jednog za drugim :mrgreen:
No, na kraju, taj Hiflo, to je neki zamjenski loš slčno originalu ili postoji K&N ili BMC za njega?
 
Lovro Vz said:
je, super,  sve mi je niš' jasno, kak je - tak bu i ostalo :LOL:
U drugom pokušaju sa dijagonalnim dotezanjem sve je savršeno sjelo, kaj dalje?
Fina prašina...pa neke kvrgu i mora proći kraj tolko usisanog zraka....osim ak stavis 2 originalna fltr jednog za drugim :mrgreen:
No, na kraju, taj Hiflo, to je neki zamjenski loš slčno originalu ili postoji K&N ili BMC za njega?
Mislim da si zaje... stim jer nisi stal na pol puta i suknul jednu pivu kak ti je Koss preporučil :mrgreen: :LOL: (y)
Nije loš Hiflo,protočnost mu je vjerojatno ko i origigi,ima K&N,Auto Krešo,mislim da je cca 500-600 ćuna za SV-a,za tu lovu to moj motor nebude videl!
 
dečki kak imate naštelan ovjes?
ja sam malo još uvijek naviknuti na enduro pa me dosta često iznenandi na lošem asvaltu, posebno u nagibu, hoće ga iščupat iz ručica... a nježne su :mrgreen:.
e da, 100kg imam, i nebi ništ protiv imal da mi je malo mekši...mislim na vilicu prednju, kolko se sječam-bivši vlasnik je reko da je zadnji amortizer na predzadnjoj poziciji...
 
Lovro Vz said:
dečki kak imate naštelan ovjes?
ja sam malo još uvijek naviknuti na enduro pa me dosta često iznenandi na lošem asvaltu, posebno u nagibu, hoće ga iščupat iz ručica... a nježne su :mrgreen:.
e da, 100kg imam, i nebi ništ protiv imal da mi je malo mekši...mislim na vilicu prednju, kolko se sječam-bivši vlasnik je reko da je zadnji amortizer na predzadnjoj poziciji...


Ti bi da ti je ovjes malo mekši :shock:.,đizus
,ja sam prednji skoro do kraja stegnuo,nisam do kraja jer onda nemam filing dobar i povratnu informaciju,meni treba malo tvrđa opruga za prednju vilicu po mojoj težini(76-79kg) a tebi svakako jer su serijske opruge mislim za 65kg vozača :LOL:.,iza amortizer sam držao do neki dan na predzadnjoj poziciji pa sam išao malo eksperimentirati i smekšao ga,sada mi bolje pada u zavoj ili ja to tako samo mislim :misli: ali i guma mi ide niže :hura: :mrgreen:.
Ali neka Koss napiše koju,on je više po tome šarafio i podešavao (y)
 
Šofer:100 kg,možda i više :mrgreen:
Pr.ovjes položaj 1 (mogućnost od 0 do 5 stim da je 0 "najtvrđe")
Zad.ovjes položaj 6 (mogučnost od 1 do 7 stim da je 7 "najtvrđe"),sa suvozačicom motor u bržoj vožnji "mijesi" tak da bi trebalo probat položaj 7
Inače SV 650 u seriji dolazi sa zadnjim ovjesom na 3 a model S(to je on bolji :mrgreen:) na 4