SV650S

Opruge su OK ako se ne misliš ganjati.
Pošto imaš samo štelanje tvrdoče opruge naprijed i nazad malo se  poigraj kako ti odgovara
tvom stilu vožnje. Stavi sve na sredinu pa onda doteži ili otpuštaj.
Meni je bilo sprijeda na dvije crtice, a nazad na mislim 5 od 7.
 
bullitt said:
Ti bi da ti je ovjes malo mekši :shock:.,đizus
,ja sam prednji skoro do kraja stegnuo,nisam do kraja jer onda nemam filing dobar i povratnu informaciju,meni treba malo tvrđa opruga za prednju vilicu po mojoj težini(76-79kg) a tebi svakako jer su serijske opruge mislim za 65kg vozača :LOL:.,iza amortizer sam držao do neki dan na predzadnjoj poziciji pa sam išao malo eksperimentirati i smekšao ga,sada mi bolje pada u zavoj ili ja to tako samo mislim :misli: ali i guma mi ide niže :hura: :mrgreen:.
Ali neka Koss napiše koju,on je više po tome šarafio i podešavao (y)

Jesi kad vozil enduro?? :misli:
Možda, nisi, sprry, možda nemaš pojma :mrgreen:
Ma zajebavam se, sve je OK dok nisam u zavoju, onda trza i udara, budem se naviknul
 
budem se igral drugi tjedan, počinjem od sredine onda
 
ako ti u zavoju mijesi straznji kraj, probaj malo sici s motora, tj. u zavoju se malo spusti sa sica onak na pol guzice,

meni ZR mijesi kad normalno sjedim (nis strasno) a kad sidjem sa sica onda nema tog (isti zavoj ista "brzina"  :mrgreen: )
 
Lovro Vz said:
Jesi kad vozil enduro?? :misli:
Možda, nisi, sprry, možda nemaš pojma :mrgreen:
Ma zajebavam se, sve je OK dok nisam u zavoju, onda trza i udara, budem se naviknul
Ja sam prije ovog nakeda vozio endura....heheh. Sječam se kad sam s GSR-om prvi put u remetama naletio na ležećeg. Mislio sam da će mi ruke otpasti. Tvrdo, kruto nenormalno tvrdo. Nakon toga se sječam kad sam prvi put sa gsr-om uletio u jedan zavoj na krku gdje je stari motor uvjek mjesio za popizdit. E ovaj nula, ništa. Kasnije i u dvoje...ne mjesi nimalo. Kasnije mi i taj ovjes bio premekad pa sam sve nafrljio do kraja ( i prednju oprugu i stražnju) i to mi je bilo mrak. Priviknuti češ se. Na kraju će ti i ovo biti mekano.
 
Lovro Vz said:
Jesi kad vozil enduro?? :misli:
Možda, nisi, sprry, možda nemaš pojma :mrgreen:
Ma zajebavam se, sve je OK dok nisam u zavoju, onda trza i udara, budem se naviknul

Ne,ti si.,vozio sam i MZ250 s prednjim vilicama bez ulja,da vidiš tu mekoću :LOL:.,ali o.k.,davno je to bilo i možda sam zaboravio kakav je to filing :mrgreen: (y)
 
Pošto se je zadnje vrijeme počeo javljat poznat zvuk pri kočenju "tok",velim poznat zato jer je to česta pojava inače na motorima,(motor ugašen-gurneš ga i zakočiš prednjom-zbog povečanog zazora između osovine volana i kučišta javlja se "lupanje"),bilo je vrijeme za pregled ležaja upravljača i na kraju samo dotezanje istih.
Nema nikakvih znakova da je voda probila u ležajeve(motor nikad nije pran miniwashem al je dosta vožen po kiši),nema tragova hrđe ili izbijene masti izvana,gumena zaštita gornjeg ležaja cijela.
Skidam gornji most,vadim gornji ležaj,pregled donjeg ležaja,pregled kontaktnih površina ležaja u šasiji-sve u masti,nema tragova istrošenosti.
Podmazujem još dodatno,montiram sve nazad,zatežem ležajeve,proba,sve 5 samo reno 4 :mrgreen:
 
samo jedno pitanje, vidim da SV u drugoj ide na zadnji bez problema, šaltanjem ide i u treću vjerujem i dalje...a znam da su suzukiji dosta osjetljivi na ulje...dal mu škodi dizanje na zadnji, pritisak ulja?
Dižem ga na zadnji bez kuplunga
 
Ja to ne prakticiram.
S nakid-om je lakše, više si nazad, a i zadnji prenos je zub veći u odnosu na s.
Za ulje ne znam.
 
koss said:
Ja to ne prakticiram.
S nakid-om je lakše, više si nazad, a i zadnji prenos je zub veći u odnosu na s.Za ulje ne znam.

ma ni ja ne prakticiram al vidim da ide i da može
to nisam znal, po papirima onda S ima bolje ubrzanje a manju krajnju, al to je tu negde
 
Upravo pregledavam manual od SV 650/S K5,oba dva imaju prijenos 45/15,dok je broj članaka lanca za S verziju 108 za golu verziju je 110 :misli:
 
S ima zadnji 44 zuba.
Nemoj da sad idem brojati u garažu :mrgreen:
 
koss said:
S ima zadnji 44 zuba.
Nemoj da sad idem brojati u garažu :mrgreen:
Ja se vratio iz garaže :mrgreen:
Možda ima veze god proizvodnje ali moj ima 45,provjereno
 
Normalno da ima veze s godinom proizvodnje 03-05 S verzija 44 zuba.
Više manje :mrgreen:
 
45 zuba ima N verzija, danas konačno opral motor u detalje, još jednom valjda i onda bude kak Bog zapoveda
Žal mi je kaj ga nisam slikal prije i poslije, ako je ovo bilo 10 puta oprano u 7 godina, prekostrašno
Btw, nisam znal da za natezanje lanca ne treba otpustiti osovinu, sad znam, samo ključ 12..i fali mi pol alata :?
 
fali mi jedno dcl antifriza u ekspanzionoj, u kiler se nemre natočit jer je do vrha puni...kako, gdje, opet rezervoar u zrak?
 
Lovro Vz said:
45 zuba ima N verzija, danas konačno opral motor u detalje, još jednom valjda i onda bude kak Bog zapoveda
Žal mi je kaj ga nisam slikal prije i poslije, ako je ovo bilo 10 puta oprano u 7 godina, prekostrašno
Btw, nisam znal da za natezanje lanca ne treba otpustiti osovinu, sad znam, samo ključ 12..i fali mi pol alata :?
Kako misliš ne treba otpustiti osovinu :misli:
Otpustiš je i onda natežeš s ključem 12.
 
Tebi je očito osovina bila popuštena kad si uspel našpanat lanc sa podešavajućim vijcima.Za antifriz opet rezervoar u zrak.
 
OKej, fala na savjetima, budem
 
kolko km radite od rezerve do rezerve?
tank je 18litara, kaj ne?
upalila se rezerva na 180km, sad je 210km i svijetli non stop...pitam se dal imam za do benge :LOL: