SV650S

Lovro Vz said:
kolko km radite od rezerve do rezerve?
tank je 18litara, kaj ne?
upalila se rezerva na 180km, sad je 210km i svijetli non stop...pitam se dal imam za do benge :LOL:

17 L je rezervoar,jednom  296 km do prvog paljenja rezerve,inače pali mi se na cca 250km,od tog teoretski bi bilo još za 100 km ali nisam nikad probal.
Ovak kak ti voziš rezerva bi ti trajala duplo manje,inače lampica konstantno gori kad nivo goriva padne na cca 1,5L,e pa sad ti vidi :mrgreen: (y)
 
Aha, budem ja od kosilice dotocil pol litre :D
Razlog ovoj potrosnji bi bil da se ipak sad malo ganjam, isprobavam i ucim, trazim max brzinu, ispucavam iz zavoja...a i ganjanje 2x na Macelj dize potrosnju. Sad me bas zanima kolko mi je goriva jos ostalo
 
208km sa 14litara goriva, oko 7 litar trosi, dA se sigurno i sa 6 proci pa i nize, oko 5-6 litRa normalne voznje (y)
 
bok.... dal zna tko kakvog dobrog majstora iz zagorja ili okolice za SV-a 650 '00g ...... treba štelat ventile i fergazere
 
neznam kam su nestali SV-i, al jučer i prekjučer videl u Trakošćanu 2 sv-a iz 2000godišta, i jednu noviju hiljadarku
 
GREMLIN777 said:
bok.... dal zna tko kakvog dobrog majstora iz zagorja ili okolice za SV-a 650 '00g ...... treba štelat ventile i fergazere
Nemam iskustva s mehaničarima,do sad sam si sve sam radil no dečki koje znam furaju motore ili nekom majstoru u Zelinu ili u servis "Mario" u Jaski.
Lovro Vz said:
neznam kam su nestali SV-i, al jučer i prekjučer videl u Trakošćanu 2 sv-a iz 2000godišta, i jednu noviju hiljadarku
Bil sam jučer popodne tam,videl staru 650 crvenu,vjerojatno od jedne cure s foruma i noviju hiljadarku N crnu  koja btw odlično izgleda (y)
 
je, lijep motor, isti ko moj :LOL:
 
Neki (neznalci :mrgreen:) vele da su 4 cilindra bolja pa reko da i to probam :jesus:
Jedan je dobil novi set Roadsmarta a drugi set lanac/lančanici,DID bez spojnice,znači zadnja vilica je bila dolje (y)
2Bullit:mogel si se javit kad si dolazil u Novi Marof,da ti pokažem idealne putanje :mrgreen:
 
avinko38 said:
Neki (neznalci :mrgreen:) vele da su 4 cilindra bolja pa reko da i to probam :jesus:
Jedan je dobil novi set Roadsmarta a drugi set lanac/lančanici,DID bez spojnice,znači zadnja vilica je bila dolje (y)
2Bullit:mogel si se javit kad si dolazil u Novi Marof,da ti pokažem idealne putanje :mrgreen:
:misli: Ovaj prvi, isti moj  :mrgreen:
Dobro si rekel, preporod doslovno.  :wink:
 
Ekipa.,što vi kažete jel naša SeVka poznata kao žderač karbonskih topova,imam namjeru ugradit 1 karbonski top od Kawe ZZR 1400,majstor nešto govori da će ga V2 brzo progorit,poznato je i meni da to rade veće V2 mašine,Aprilija naročito ali 650 V2 nisam nikad čuo,još naročito je je top od Kawe ZZR 1400?
Frend drugi top isto tako namjerava stavit na Stroma 650,ista mašina,meštar nas uvjerava da mu je potrebno pojačanje iznutra jer da će u kratkom roku plašt progorit :misli:..
 
Ja imam karbonski već 4g. i nikakvih problema.Top je rađen za SV.
Sad od ZZR-a  :neznam:
 
bullitt said:
Ekipa.,što vi kažete jel naša SeVka poznata kao žderač karbonskih topova,imam namjeru ugradit 1 karbonski top od Kawe ZZR 1400,majstor nešto govori da će ga V2 brzo progorit,poznato je i meni da to rade veće V2 mašine,Aprilija naročito ali 650 V2 nisam nikad čuo,još naročito je je top od Kawe ZZR 1400?
Frend drugi top isto tako namjerava stavit na Stroma 650,ista mašina,meštar nas uvjerava da mu je potrebno pojačanje iznutra jer da će u kratkom roku plašt progorit :misli:..
Aprilia V60 ili npr KTM V75 su puno veći grubijani u odnosu na SV,mislim da ti auspusi "zadovoljavaju" :wink:

2bullit:vidim da ti se Toyota umiješala u SV putanju,nadam se da nije strašno (y)
 
Evo i ja sad vidio.Brz oporavak (y)
Sevku nije lako razbiti, znam iz iskustva :mrgreen:
 
koss said:
Ja imam karbonski već 4g. i nikakvih problema.Top je rađen za SV.
Sad od ZZR-a  :neznam:

avinko38 said:
Aprilia V60 ili npr KTM V75 su puno veći grubijani u odnosu na SV,mislim da ti auspusi "zadovoljavaju" :wink:

2bullit:vidim da ti se Toyota umiješala u SV putanju,nadam se da nije strašno (y)

koss said:
Evo i ja sad vidio.Brz oporavak (y)
Sevku nije lako razbiti, znam iz iskustva :mrgreen:

Bili smo kod Serdarevića i rekao je da će prilagoditi karbonske Leo Vincije za V2 mašine za Stroma i SeVku,navodno su jednocilindraši i dvocilindraši pa čak i od skutera pogubni za neprilagođene topove od četverocilindraša.,bude to kako treba nadam se (y)

Što se SeVke tiče istina je,imao sam više pad nego sudar :mrgreen:,SeVka je dobro,samo lijevi retrovizor i lijevi fuzaster slomljeni,maska prednja je kriva,vjerojatno je nosač maske malo iskrivljen,zadnja isto tako,mislm da ciklistika nije stradala,vozio je do kuće od Senja ali odnjet ću stručnjaku da to provjeri i pogleda,stvarno ove naše SeVke nije lako razbit :mrgreen: (y)
 
bullitt said:
Bili smo kod Serdarevića i rekao je da će prilagoditi karbonske Leo Vincije za V2 mašine za Stroma i SeVku,navodno su jednocilindraši i dvocilindraši pa čak i od skutera pogubni za neprilagođene topove od četverocilindraša.,bude to kako treba nadam se (y)

Što se SeVke tiče istina je,imao sam više pad nego sudar :mrgreen:,SeVka je dobro,samo lijevi retrovizor i lijevi fuzaster slomljeni,maska prednja je kriva,vjerojatno je nosač maske malo iskrivljen,zadnja isto tako,mislm da ciklistika nije stradala,vozio je do kuće od Senja ali odnjet ću stručnjaku da to provjeri i pogleda,stvarno ove naše SeVke nije lako razbit :mrgreen: (y)

imas slike stradale toyote? :LOL: Ili sv-a? :(
 
Lovro Vz said:
imas slike stradale toyote? :LOL: Ili sv-a? :(

Od Toyote namam a SeVku mogu uslikati :mrgreen:
 
alo alo
pošto nemam upuctva od SV-a, sa kojim uljem je motor najsretniji, gradacija, proizvođać, cijena...?
Makar je prošli gazda zamijenil ulje bil bi sretniji da ga još jednom zamijenim...(vjerujem da je bilo novo jer kad ga kupil bilo je lijepo krasno žuto na prozoirčiću, a sad je smeđje prozirno
servisni interval je na 6000km, kaj ne?
 
Lovro Vz said:
alo alo
pošto nemam upuctva od SV-a, sa kojim uljem je motor najsretniji, gradacija, proizvođać, cijena...?
Makar je prošli gazda zamijenil ulje bil bi sretniji da ga još jednom zamijenim...(vjerujem da je bilo novo jer kad ga kupil bilo je lijepo krasno žuto na prozoirčiću, a sad je smeđje prozirno
servisni interval je na 6000km, kaj ne?
10W40,proizvođač i kolko para hočeš istresti za ulje ovisi o tvojim željama,imaš u Auto Kreši ulje po 71kn i filt ulja po 67 kn,da,svakih 6ooo km (y)
 
Lovro Vz said:
208km sa 14litara goriva, oko 7 litar trosi, dA se sigurno i sa 6 proci pa i nize, oko 5-6 litRa normalne voznje (y)
250km sa 14 litara
potrošnja 5,6 litara, nekakavaa normalna vožnja
zadovoljan (y) :mrgreen:
 
ovak, rama motora, jel potpuno ista za sv650 i za sv1000?
pošto vozim nakeda kiler bi i kod pada s nogare bio prvi na udaru a kamoli da se neke desi :?
pitam zato jer postoji štitnik mašine koji izgleda slično al je za sv 1000 jeftiniji 120kn od onog za sv650n koji nije na popustu
evo i slike
I pitanje za one koji znaju za Kucelja, dal to on može napraviti za manje od 600kn koliko ovi koštaju (bilo bi dobro da su simetrični štitnici :wink:)