SV650S

avinko38 said:
Jednocjevka je dobila  novo ulje i regu (y)
Bilo je i vrijeme da se rega! Ja svojeg jučer regal al bu poslije blagoslova sutra u Bedexu na dužu pauzu. Idem na operaciju stopala pa bu bar mjesec i pol (nadam se da bu tak malo) u garaži.  :(

Gde si kupil ovo ulje, vidim da je dosta povoljno, trebal bi za svojeg uljoholičara!  :wink:
 
Jura1982 said:
Bilo je i vrijeme da se rega! Ja svojeg jučer regal al bu poslije blagoslova sutra u Bedexu na dužu pauzu. Idem na operaciju stopala pa bu bar mjesec i pol (nadam se da bu tak malo) u garaži.  :(

Gde si kupil ovo ulje, vidim da je dosta povoljno, trebal bi za svojeg uljoholičara!  :wink:
Mikromotor - Zlatar, slučajno naišel na to ulje, cijena je OK pa reko da probam, vidimo se onda u Bedexu
 
pozdrav ekipa,
gledam neki sv650s 2004 god. 38 tkm, s motora nije padano regan je super stanje ali..
iz drugog cilindra se čuje neki čudan zvuk odnosno dosta je glasniji od prvog...
kaj bi to bilo? inače trebao bi mijenjati pegaso 660 06.god 8,5 tkm za njega...
 
ako do sada nije napravljena sinhronizacija, vjerojatno to..
znaci, gore tank, skinuti airbox i uskladiti usise, nakon toga namjestiti ler gas, i onda vidjeti ima li cudnih zvukova.
 
zsinkovic said:
Ma bili smo kod majstora koji mi je rekao da je vjerovatno radilica, ali da ne može točno reći prije nego ga otvori, jučer je vlasnik bio kod svog majstora koji kaže da je luft na klipu, imate vi koga za preporučit da pogleda motor u zg?
Možda u eurorentu?

inače motor ovako izgleda
Otkud si ti zsinkovic ak se smije znati?
Je li taj motor iz Duge Rese a tam je došel iz Zagorja?
zsinkovic said:
pozdrav ekipa,
gledam neki sv650s 2004 god. 38 tkm, s motora nije padano regan je super stanje ali..
iz drugog cilindra se čuje neki čudan zvuk odnosno dosta je glasniji od prvog...
kaj bi to bilo? inače trebao bi mijenjati pegaso 660 06.god 8,5 tkm za njega...
Daj si ti to malo bolje pregledaj
 
ja sam ti iz zaboka, motor je iz duge rese, iz zagorja je došel tamo, a u zagorje je došel iz sl.broda čini mi se,
slušam?
 
Iz dužnog poštovanja prema bivšem vlasniku tog motora dalje na PP
 
Radilica ili luft na klipu? :misli:
Mozda bolje da promijenis mehanicara prije neg ti taj krene masinu otvarat (y)
I to na 38000km?
Ajde da se radi o Rrr nekakvom..al za utrke je jednostavno to preslabi motor a ni ovjes mu za stazu nije..cast izuzecima, da se brzo vozit al za utrke nije, nije ni namjenjen za to
Inace, ja sam ti presel sa XTR-a na SV naked..prvih mjesec dana nebudes mogel skinut onaj blentav smjesak s lica, iz podruma cupa ko minnareli i kad ocekujes blokadu dobis jos 4000 okretaja zakucavanja u blokadu i sve to gotovo bez vibracija u usporedbi sa mono
Odlican izbor pa makar da je i padano s njega jer ak je dobro slozen - zasto ne!
Pozz!
 
low_rider said:
sl.brod?  :misli:
to KINGOV motor?

edit: sorry, nije, zabunio sam se..

KING-ov je bio od pRRvog vlasnika i otišo je u OS   :wink:  a imo je jedva 13000 km    :wink:

Vlasnik bio nekidan kod mene i više je nego sretan  8)

 
Lovro Vz said:
Radilica ili luft na klipu? :misli:
Mozda bolje da promijenis mehanicara prije neg ti taj krene masinu otvarat (y)
I to na 38000km?
Ajde da se radi o Rrr nekakvom..al za utrke je jednostavno to preslabi motor a ni ovjes mu za stazu nije..cast izuzecima, da se brzo vozit al za utrke nije, nije ni namjenjen za to
Inace, ja sam ti presel sa XTR-a na SV naked..prvih mjesec dana nebudes mogel skinut onaj blentav smjesak s lica, iz podruma cupa ko minnareli i kad ocekujes blokadu dobis jos 4000 okretaja zakucavanja u blokadu i sve to gotovo bez vibracija u usporedbi sa mono
Odlican izbor pa makar da je i padano s njega jer ak je dobro slozen - zasto ne!
Pozz!
da nisu dva mehaničara rekla sličnu dijagnozu možda bi ih i mijenjal ...
odustao sam od zamjene  (y)
 
Pozdrav,

Evo slika sa montiranim ručkama ( www.convertibars.com).
Slično je kao M a r k o -ov proizvod.

Ako nekom bude od koristi bit ce mi drago. (y)

S obzirom na mogućnosti,nisam išao u eksteme,koristie se sve originalni kabeli i crijeva.

Olakšalo mi je dosta svakodnevnu vožnju na posao (Rijeka-Lovran, tko pozna Novu cestu iznad Opatije zna koliko ima šahti  :?).

Razmišljao sam o stavljanju ravnog volana sa novim nosačima,ali ovo mi se rješenje više dopalo zbog mogućnosti vraćanja na staro i mjenjanja prema potrebi.Nakon par podešavanja visine volana i zatvaranja kuta ručki (original meni bio "preotvoren" i podlaktice su se znale osjetit)
nis ne umara.
Potvrda će doć nakon prvog duzeg puta ali cini mi se ok.


311qr2f.jpg


13ygztt.jpg


10ogtph.jpg


Cijena nije mala, 1500kn. Vagao sam dosta da ili ne. Nakon probe i vožnje -  (y)


M

 
Ima li negdi podatak o ubrzanju SV 650 i koliko se ono razlikuje izmedju S i N modela? I dal ima razlika u agregatu izmedju SV 650 iz 2004 i onih novijih?
Jer se ovih 70tak KS jako dobro nosi sa fazerima 600 a koji su blizu 100KS..ajd, bjeze na pravcu i tesko ih je prestici al isto tak jedino na pravcu oni mene mOgu dobit..govorim o nakedima
 
Lovro Vz said:
Ima li negdi podatak o ubrzanju SV 650 i koliko se ono razlikuje izmedju S i N modela? I dal ima razlika u agregatu izmedju SV 650 iz 2004 i onih novijih?
Jer se ovih 70tak KS jako dobro nosi sa fazerima 600 a koji su blizu 100KS..ajd, bjeze na pravcu i tesko ih je prestici al isto tak jedino na pravcu oni mene mOgu dobit..govorim o nakedima
Nemam pojma za ubrzanja, proguglaj.
Razlika ima, mislim da je od  K8 dvije svječice po cilindru, elektronika drugačija, euro 3 norme bla bla
Ide on i dobro protiv starog Z-a sa 110 KS :wink:
 
Lovro Vz said:
Jer se ovih 70tak KS jako dobro nosi sa fazerima 600 a koji su blizu 100KS..

Ne znam zasto je tako, ali ova suzina cifra od 72 konja za SVa se odnosi na snagu na kotacu, a za ove druge uglavnom na radilici. Tako da zapravo uopce nije SV toliko slabiji koliko izgleda na papiru.
Pogledaj recimo na akrapovom siteu imas grafove snage za razne motore, stock i sa akrapom, naravno svi su mjereni na kotacu.
 
avinko38 said:
Nemam pojma za ubrzanja, proguglaj.
Razlika ima, mislim da je od  K8 dvije svječice po cilindru, elektronika drugačija, euro 3 norme bla bla
Ide on i dobro protiv starog Z-a sa 110 KS :wink:

Aj nećemo sad pretjerivat  :jesus:

Imo sam ga sa jedva 12 soma km i fin je motorin, malo troši i solidno koči, al da je slab slab je ko qrac, a sa Z-om se može mjerit samo u snovima  :wink:  sa dobrim Z 750 (onaj pRRvi model 04-06 ) na 400 metara muku muči ninja 636, a kamoli taj SV koji mu nemože parirat po dugim zavojima, a o ravnim dijelovima da negovorim, svaka ravnica osto bi svjetlosnu godinu iza njega  8) 
 
Marko said:
Pozdrav,

Evo slika sa montiranim ručkama ( www.convertibars.com).
Slično je kao M a r k o -ov proizvod.

Ako nekom bude od koristi bit ce mi drago. (y)

S obzirom na mogućnosti,nisam išao u eksteme,koristie se sve originalni kabeli i crijeva.

Olakšalo mi je dosta svakodnevnu vožnju na posao (Rijeka-Lovran, tko pozna Novu cestu iznad Opatije zna koliko ima šahti  :?).

Razmišljao sam o stavljanju ravnog volana sa novim nosačima,ali ovo mi se rješenje više dopalo zbog mogućnosti vraćanja na staro i mjenjanja prema potrebi.Nakon par podešavanja visine volana i zatvaranja kuta ručki (original meni bio "preotvoren" i podlaktice su se znale osjetit)
nis ne umara.
Potvrda će doć nakon prvog duzeg puta ali cini mi se ok.
Cijena nije mala, 1500kn. Vagao sam dosta da ili ne. Nakon probe i vožnje -  (y)
(y)
Jedina boljka S verzije volan za putnu vožnju.
 
Lovro Vz said:
Ima li negdi podatak o ubrzanju SV 650 i koliko se ono razlikuje izmedju S i N modela? I dal ima razlika u agregatu izmedju SV 650 iz 2004 i onih novijih?
Jer se ovih 70tak KS jako dobro nosi sa fazerima 600 a koji su blizu 100KS..ajd, bjeze na pravcu i tesko ih je prestici al isto tak jedino na pravcu oni mene mOgu dobit..govorim o nakedima

Nisam siguran 100% ali mislim da nema nikakve razlike između S i N modela što se ubrzanja tiče, što se tiče pariranja s Fazerima 600 konkretno tu gdje se ja vozim,Starigrad-Karlobag-Senj znači magistrala ako znaš vozit,znači približno isti rang vozačkog umijeća na oba motora, fazan se prilično mora pomučit da drži korak s SeVkom pogotovo u kratkim zavojima gdje frend na fazanu kako on kaže ga mora držat u prvoj na 13 000ok/min da donekle drži korak a ja elegantno u drugoj dodajem gas uz konstantan potisak,da ne govorim padanje iz zavoja u zavoj,tu je SeVka prilično dobra i lagana za prebacivanje,to se guštom se na njoj odrađuje.

Na ravnicama i direktnom duelu SeVka ipak koliko god se trudili ne može držat korak,ipak tih gotovo 30ks razlike tada stvarno dođe do izražaja i vidno i osjetno je inferijornija ali pobogu kome je to gušt oplest na ravnici,pa to čak i caffe rejseri znaju :mrgreen:.

KING RR said:
Aj nećemo sad pretjerivat  :jesus:

Imo sam ga sa jedva 12 soma km i fin je motorin, malo troši i solidno koči, al da je slab slab je ko qrac, a sa Z-om se može mjerit samo u snovima  :wink:  sa dobrim Z 750 (onaj pRRvi model 04-06 ) na 400 metara muku muči ninja 636, a kamoli taj SV koji mu nemože parirat po dugim zavojima, a o ravnim dijelovima da negovorim, svaka ravnica osto bi svjetlosnu godinu iza njega  8) 

Za Z750 isto imam iskustva i stari i novi,uglavnom je do vozača po zavojima koliko zna vozit, ako su pribižni po znanju  Zed je svakako u prednosti,vozio sam sve ove motore,Fazana,Zeda starog i novog motor je stvarno snažan i potisak je pun ali ovjes mi se manje svidio,pogotovo na ovim novijem 2007g.,onaj stariji kojeg sam vozio je imao dorađen ovjes i dobro je ležao po zavojima,SeVku ne bih mjenjao za nijednog od ove skupina za ove ceste di ja vozim ali to sam ja :jesus: :mrgreen:.

Nije tema ali ovdje prije pola godine smo napravili test drag race xtx by redikul i Zed 750,dorađeni stariji s full Leom sistem i nećete vjerovat ali xt je bio u prednosti do 160km/h :shock: :misli: i to uz nekoliko pokušaja uz izmjenu vozača ali taj xt je bi stvarno poseban,hrpa stvari je poboljšana.
 
:wink:nekidan kupio "starca" 99-o godiste, bezprijekorno stanje...radi ko urica...
zivim u valpovu, pa me zanima zna li netko dobar servis za kompletan pregled i izmjenu ulja, filtera i sve sto treba...
i gdje se moze nabaviti nosac za kufer...
citajuci ovu temu dosta sam naucio a ljubav je "pukla " na prvi pogled, zvuk, ..hehe... (y)
i jos nesto, koliko vizir moze pomoci kod vecih brzina...cca 140 kmh, da investiram ili ne, ???
 
@bullit
Redikul i ja se utrkivali na Zeljavi na pisti..pa bas da je nesto specijalno snazan bil i nije, ja na enduro a on na SM, ostavljal me 2 duzine motora, oba skraceni prijenos, sport filter i otvoreni airbox, ja akrapovic a on 2u1 otvoreni spuh..i on jos neke modifikacije imal..i ne, nema sanse da parira XT jednom SV-u a kamoli zecu, govorim o ubrzanju i brzini na pravcu. Pa zamijenili moTOre, valjda sam 25kg tezi pa je bila i manja razlika