Shepa
Well-known member
A kako ćeš ga provuć priko osovine zadnje vilice?Outlaw said:Pa sto se ne moze prednji zupcanik komplet s lancem samo gore na kraju userafit?
Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
A kako ćeš ga provuć priko osovine zadnje vilice?Outlaw said:Pa sto se ne moze prednji zupcanik komplet s lancem samo gore na kraju userafit?
potpisujem ti svako slovo kaj ti veli covijek,,,ja sam upravo na hiljadarki iako sam preko 20 g na svim mogucim motorima osim choperima i mogu ti rec da je motor za svaku preporuku pogotovo tebi kao pocetniku koj sa scoota prelazi na motor,,pak said:Jako dobar motor,mislim da ima dosta konja i da ti neće dosaditi,snagu ispucava od malih okretaja pa linearno do kraja,motor je predvidiv.....obrati pažnju na položaj sjedenja i zatvorenost volana,pa vidi koliko će ti to odgovarati....inače motor je stvoren za zavoje,jako je upravljiv,u svakom trenutku ,skoro,da možeš mijenjati smijer,naravno ako si u nekom normalnim brzinama....iskusni drže s tim motorom korak s fazerom 600 ili kavom z750 bez nekog večeg problema....jedino gdje im oni mogu malo pobječi je ravnica auto puta....
pošto 650 nema antihoping kvačilo imaš dobr šanse za jače poniranje prednjih vilica kod abgasa....al kad se na to navikneš bit će sve ok....toliko dobro koči motorm da nečeš imati potrebe stiskati kočnice,u normalnoj vangradskoj vožnji,samo otpustiš gas.....nema pretjerane potrebe za šaltanjem,jer vuče u svim brzinama...jako dobar motor koji na neku čudnu foru nije baš popularan.Alu okvir jako čvrst,nema nikakvih uvijanja....kočnice dobre
Shepa said:A kako ćeš ga provuć priko osovine zadnje vilice?
Što reći? Koju posluku porati? Kome?Shepa said:A kako ćeš ga provuć priko osovine zadnje vilice?
Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
koss said:Eto, zbog svi tih sranja ja ga do sada nisam mjenjao.
Zakivanje spojnice nije neka mudrolija, ali da kupim tvornički zakovanog (već spojenog), ne bih ga riza.Outlaw said:I meni se nekak cini, bez da vidim lanac, da je on u boljem stanju nego sto sam mislio
Znaci sad bi uz lanac trebao jos i onaj ku*ac neki za karike spajat, pa valjda i tu spojnicu posebno kupit, itd... Ma moze taj lanac pricekat do sljedece sezone... Ove je dobio auspuh :jesus: :naklon:
Shepa said:Zakivanje spojnice nije neka mudrolija, ali da kupim tvornički zakovanog (već spojenog), ne bih ga riza.
Postoji alat koji uvelike olakšava zakivanje, ali ako ga se nema, pomaže točkalo i čekić (i dobra podloga).Outlaw said:Ne sumnjam da nije mudrolija, ali opet treba taj neki alat, sto ne? I sto nije vecina takva "spojena" vec?
Skidanjem zadnje vilice.Outlaw said:A kak se onda stavlja ako se ne reze lanac? Jel netko stavljao na SV takav lanac? Nisam nasao u manualu... :misli:
ručicu gasa na djelu gdje se spajaju sajle dobro ocistiti i podmazati,sajle odvojiti na ručici i u košuljice naštrcati WD-40,a zatim s tekuču mast u spreju (najednostavnije),takodjer možeš podmazati poluge na karburatorima(neče škodit)bob the biker said:aha, nešto takvo sam i pretpostavljao...
nego ,meni je ručka gasa relativno "tvrda" ,tj. dosta teže se okreće nego na npr. yamahi tundercat gdje se možeš igrati s dva prsta... a i sporo se vrača natrag ,nije instant vraćanje ,kak mislim da bi trebalo biti...
rješenje :
podmazivanje sajli ? ( s čime) čišćenje poluge/a na fergićima ? čiščenje i podmazivanje ručice gasa?
i kak zakovati lanac diy bez onog fensy alata ?