SV650S

Outlaw said:
Pa sto se ne moze prednji zupcanik komplet s lancem samo gore na kraju userafit?
A kako ćeš ga provuć priko osovine zadnje vilice?


Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
 
pak said:
Jako dobar motor,mislim da ima dosta konja i da ti neće dosaditi,snagu ispucava od malih okretaja pa linearno do kraja,motor je predvidiv.....obrati pažnju na položaj sjedenja i zatvorenost volana,pa vidi koliko će ti to odgovarati....inače motor je stvoren za zavoje,jako je upravljiv,u svakom trenutku ,skoro,da možeš mijenjati smijer,naravno ako si u nekom normalnim brzinama....iskusni drže s tim motorom korak s fazerom 600 ili kavom z750 bez nekog večeg problema....jedino gdje im oni mogu malo pobječi je ravnica auto puta....

pošto 650 nema antihoping kvačilo imaš dobr šanse za jače poniranje prednjih vilica kod abgasa....al kad se na to navikneš bit će sve ok....toliko dobro koči motorm da nečeš imati potrebe stiskati kočnice,u normalnoj vangradskoj vožnji,samo otpustiš gas.....nema pretjerane potrebe za šaltanjem,jer vuče u svim brzinama...jako dobar motor koji na neku čudnu foru nije baš popularan.Alu okvir jako čvrst,nema nikakvih uvijanja....kočnice dobre
potpisujem ti svako slovo kaj ti veli covijek,,,ja sam upravo na hiljadarki iako sam preko 20 g na svim mogucim motorima osim choperima i mogu ti rec da je motor za svaku preporuku pogotovo tebi kao pocetniku koj sa scoota prelazi na motor,,
 
Shepa said:
A kako ćeš ga provuć priko osovine zadnje vilice?


Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
Što reći? Koju posluku porati? Kome?  :mrgreen:
 
koss said:
Eto, zbog svi tih sranja ja ga do sada nisam mjenjao. :mrgreen:

I meni se nekak cini, bez da vidim lanac, da je on u boljem stanju nego sto sam mislio :mrgreen:

Znaci sad bi uz lanac trebao jos i onaj ku*ac neki za karike spajat, pa valjda i tu spojnicu posebno kupit, itd... Ma moze taj lanac pricekat do sljedece sezone... Ove je dobio auspuh  :jesus: :naklon:
 
nego vidim na SVrideru da puno njih stavlja onu cijev gasa od yamahe r6 ... zašto to ? :misli:

širi volan nije nitko stavljal ?  :misli:
 
Outlaw said:
I meni se nekak cini, bez da vidim lanac, da je on u boljem stanju nego sto sam mislio :mrgreen:

Znaci sad bi uz lanac trebao jos i onaj ku*ac neki za karike spajat, pa valjda i tu spojnicu posebno kupit, itd... Ma moze taj lanac pricekat do sljedece sezone... Ove je dobio auspuh  :jesus: :naklon:
Zakivanje spojnice nije neka mudrolija, ali da kupim tvornički zakovanog (već spojenog), ne bih ga riza.  :mrgreen:
 
Shepa said:
Zakivanje spojnice nije neka mudrolija, ali da kupim tvornički zakovanog (već spojenog), ne bih ga riza.  :mrgreen:

Ne sumnjam da nije mudrolija, ali opet treba taj neki alat, sto ne? I sto nije vecina takva "spojena" vec?

A kak se onda stavlja ako se ne reze lanac? Jel netko stavljao na SV takav lanac? Nisam nasao u manualu... :misli:

Pa nije valjda da nitko na ovoj temi jos nije mijenao lanac  :mrgreen:
 
Outlaw said:
Ne sumnjam da nije mudrolija, ali opet treba taj neki alat, sto ne? I sto nije vecina takva "spojena" vec?
Postoji alat koji uvelike olakšava zakivanje, ali ako ga se nema, pomaže točkalo i čekić (i dobra podloga).  :mrgreen:

Outlaw said:
A kak se onda stavlja ako se ne reze lanac? Jel netko stavljao na SV takav lanac? Nisam nasao u manualu... :misli:
Skidanjem zadnje vilice.  (y)

Ovako iz glave...
-Skineš poklopac prednjeg lančanika i štitnik lanca na zadnjoj vilici.
-Odvidaš zadnje kolo (ne triba ga skidat, osim ako ćeš minjat i lančanik) i zatezače lanca.
-Odvidaš amortizer (jedan kraj).
-Odvidaš osovinu vilice i izvučeš je iz okvira.
-Spustiš vilicu iz okvira.
-Skineš stari i uguraš novi lanac (najjednostavnije je odvidat prednji lančanik, ali ako ima lufta može se nabacit i bez skidanja).
-Vratiš vilicu u okvir, provučeš i zavidaš osovinu vilice.
-Obrati pažnju da osovina vilice prolazi kroz lanac (oko toga se cili postupak zapravo i vrti).  :mrgreen:
-Zavidaš amortizer.
-Nabaciš lanac na stražnji lančanik i zategneš ga natezačima.
-Stegneš osovinu zadnjeg kola na potrebnu kilažu.
I to je to!

(ako san šta propustija, nemojte odma hračkat, montira sam ga i onako i ovako i jednostavnije mi ga je prominit nego opisivat postupak)

Nadopuna:
Ako nemaš centralnu nogaru ili kuku na stropu garaže (ili neki drugi način držanja stražnjeg kraja motora u zraku), nemoj radit ovo gore, jer ćeš satrat i sebe i motor.
 
ima tko da prodaje sv ? kolega moj kupuje, može na PM  (y)
 
aha, nešto takvo sam i pretpostavljao...

nego ,meni je ručka gasa relativno "tvrda" ,tj. dosta teže se okreće nego na npr. yamahi tundercat gdje se možeš igrati s dva prsta... a i sporo se vrača natrag ,nije instant vraćanje ,kak mislim da bi trebalo biti...
rješenje :
podmazivanje sajli ? ( s čime) čišćenje poluge/a na fergićima ? čiščenje i podmazivanje ručice gasa?

i kak zakovati lanac diy bez onog fensy alata ?
 
Prvo vidi da ti gumena obloga ručice ne zapinje od uteg volana. Da se nije izvukla. smiješno, ali zna se dogoditi.
Ostalo pregledati i podmazati.
 
Zakivanje bez origigi alta na vlastitu odgovornost.
Nešto tvrdo ispod i udri čekičem po točkalu. :mrgreen:
 
bob the biker said:
aha, nešto takvo sam i pretpostavljao...

nego ,meni je ručka gasa relativno "tvrda" ,tj. dosta teže se okreće nego na npr. yamahi tundercat gdje se možeš igrati s dva prsta... a i sporo se vrača natrag ,nije instant vraćanje ,kak mislim da bi trebalo biti...
rješenje :
podmazivanje sajli ? ( s čime) čišćenje poluge/a na fergićima ? čiščenje i podmazivanje ručice gasa?

i kak zakovati lanac diy bez onog fensy alata ?
ručicu gasa na djelu gdje se spajaju sajle dobro ocistiti i podmazati,sajle odvojiti na ručici i u košuljice naštrcati WD-40,a zatim s tekuču mast u spreju (najednostavnije),takodjer možeš podmazati poluge na karburatorima(neče škodit)
 
ok, budem to očistio...  hvala na konkretnim savjetima  (y) (y)
tekuča mast u spreju ? hmm, jel može može nešto tipa spreja za lanac?
imam baš neki sprej za lanac (kupljen u baumaxu) koji više izgleda kao mast i "vrije" na lancu dok ga našpricam...