SV650S

bob the biker said:
ok, budem to očistio...  hvala na konkretnim savjetima  (y) (y)
tekuča mast u spreju ? hmm, jel može može nešto tipa spreja za lanac?
imam baš neki sprej za lanac (kupljen u baumaxu) koji više izgleda kao mast i "vrije" na lancu dok ga našpricam...
može,a možeš i  s običnim uljem
 
evo danas sam očistio kučište ručice gasa i sajle ,te sve dobro podmazao...
rezultat je odličan  :shock: , ručica se vraća instantno ,i barem duplo lakši gas je sad  (y) (y)

ovih dana se bacam na provjeru ventila ,poliranje grana,itd...
 
danas sam se bacio na provjeru ventila...

e sad na prednjem cilindru usisni su 0.13mm  , ispušni 0.18mm
na stražnjem cilindru su usisni 0.13mm , ispušni 0.21mm


e sad tolerancije prema manualu su usis; 0,10mm - 0,20mm
,a ispuh 0,20mm - 0.30 mm

prema tome imam mali problem kod ispušnih ventila prednjeg cilindra . Da li 0.02 mm radi veliku razliku te je potrebno odmah ići štelat ?

motor prema satu ima 35000km.
hvala
 
bob the biker said:
danas sam se bacio na provjeru ventila...

e sad na prednjem cilindru usisni su 0.13mm  , ispušni 0.18mm
na stražnjem cilindru su usisni 0.13mm , ispušni 0.21mm


e sad tolerancije prema manualu su usis; 0,10mm - 0,20mm
,a ispuh 0,20mm - 0.30 mm

prema tome imam mali problem kod ispušnih ventila prednjeg cilindra . Da li 0.02 mm radi veliku razliku te je potrebno odmah ići štelat ?

motor prema satu ima 35000km.
hvala
Slična situacija je bila i kod mene, odn. niti jedan nije bio van tolerancija ali su neki bili blizu, ak si već raskopal motor do tog dijela onda napravi posel do kraja, uostalom zima je, vrijeme za radionu, digni te ispušne na srednju vrijednost, usporedi oznaku štel pločice ispušnih na motoru i po tabeli u manualu izaberi odgovarajuću "debljinu". Imaš kaj štel pločica ili tek trebaš u nabavku?
 
bob the biker said:
danas sam se bacio na provjeru ventila...

e sad na prednjem cilindru usisni su 0.13mm  , ispušni 0.18mm
na stražnjem cilindru su usisni 0.13mm , ispušni 0.21mm



e sad tolerancije prema manualu su usis; 0,10mm - 0,20mm
,a ispuh 0,20mm - 0.30 mm

prema tome imam mali problem kod ispušnih ventila prednjeg cilindra . Da li 0.02 mm radi veliku razliku te je potrebno odmah ići štelat ?

motor prema satu ima 35000km.
hvala

prvo da te pitam kako si izmjerio ovako točne vrijednosti ?  :misli: :misli:

u svakom slučaju, usisni su ti OK .... i to ne diraj ... (iako i dalje neznam kako si dobio ovih 0,13  :misli: ali ako uzmemo da je to tako, ne diraj ništa)

ispušni su ti van tolerancije (iako ni ovdje neznam kako si dobio točne vrijednosti, ali ako uzmemo daje tako, treba "popraviti" )
 
hehe, znao sam da bude to pitanje...

prvo sam krenuo (na usisnim) sa 0,15 ,vidim da neide ,pa onda 0,1 ,on ide... :mrgreen:
onda uzmem druge špijune u rasponu od 0,03-0,10 i kombiniram 2 skupa da dobijem vrijednost, znam da nije baš kao da imam jedan špijun od 0,13 npr. al eto izmjereno sa digitalnim šublerom (umjerenim...) i 0,08+0,05 pokazuje 0,13...
uglavnom 0,13 još ide na knap unutra ,0,14 neide.

isto tako i na ispušnim...  :mrgreen:

avinko ,pločica još nemam ,jel veliki pain in the ass uzimati bregasate dolje ?
 
Ha čuj španeri su "najteži" dio, prednji se da skinut bez frke a zadnji cilindar se da riješiti i bez skidanja španera, sa dva tanka odvijača, jednim stisneš "zub" koji drži "putujući" dio španera da se ne vraća nazad, a drugim gurneš taj "putujući" dio španera u sam španer te time odpustiš napetost lanca, skineš lanac sa bregastih i pustiš da se španer "rastegne". Po vraćanju lanca nazad opet radiš istu stvar sa španerom, nadam se da si skužil kaj oću reći :wink:
 
bob the biker said:
hehe, znao sam da bude to pitanje...

prvo sam krenuo (na usisnim) sa 0,15 ,vidim da neide ,pa onda 0,1 ,on ide... :mrgreen:
onda uzmem druge špijune u rasponu od 0,03-0,10 i kombiniram 2 skupa da dobijem vrijednost, znam da nije baš kao da imam jedan špijun od 0,13 npr. al eto izmjereno sa digitalnim šublerom (umjerenim...) i 0,08+0,05 pokazuje 0,13...
uglavnom 0,13 još ide na knap unutra ,0,14 neide.

isto tako i na ispušnim...  :mrgreen:

avinko ,pločica još nemam ,jel veliki pain in the ass uzimati bregasate dolje ?

hm .... gle sad ovako ... ako ti špijun od 0,13 prolazi, onda je zazor veći od toga, bez obzira koliko špijuna ti kombinirao ...  :wink:

a ako ti taj isti špijun ne prolazi, onda je zazor manji od toga... ;)

zato se zazor i označava sa dvije veličine, od - do ... jer točnu mjeru ne možeš izmjeriti ....  (y)
 
@ strašilo, kužim kaj si htio reći, znači negdje između te dvije vrijednosti je zračnost...

avinko ,hvala na opisu, budem valjda skužio...  :mrgreen: (y)
 
pošto tu nitko nije stavljao širi volan, odlučih sam isprobati ... :mrgreen:
znači  probao sam staviti širi volan (LSL superbike 765mm) i morao sam sajle od gasa provesti van vilice... malo izgleda nakaradno ,ali drugačije neide...
kočioni lajtung moram nabaviti duži...
 
Pokusavam naci Givi bocne nosace kofera, ali kako se vise ne proizvode, nije lako  :mrgreen:

Nasao sam (mozda) za SV1000. Mislim da bi trebali bit "isti", osim sto se kod SV1000 lijeva strana spaja kao i desna za nosac auspuha na straznjem fuzicu. Dok je na SV650 desna na nosacu auspuha, a lijeva na fuzicu samo. Nije isti "prihvat".

Znaci ako stavim zadnje fuzice od SV1000 na SV650, to bi valjda rijesilo problem...?  :misli:

Jel pasu s 1000 na 650?

Ima netko bolje rjesenje? A da ne povlaci neke gadne plocice lima  :tongue:
 
Jedna slika vrijedi bla bla... Znaci desne strane su pretpostavljam iste, a lijeve ovako nekako:

giv1.jpg
giv2.jpg


Znaci ili komplet fuzici od SV1000 (ako uope pasu) ili na lijevu stranu improvizirat nes  :misli: ? Ideje...?
 
problemčić

nakon ponovnog spajanja satova ,obrtomjer ne radi ... :cigle: display na satu radi...
on ima 3 žice koje se šrafe u njega. Konektori su spojeni ispravno , osiguraći cijeli(bio izgoren ,pa sam ga zamjenio jer su mi se takle žice od obrtomjera kad sam ga palio jednom prije, ali onda je još radilo)...

nego kako sad mogu istestirati obrtaljku ,ili one žice koje idu na njega ? OMski ili V ?
 
vidim da nitko ne šrafi pa da ja malo držim temu na životu  :mrgreen:

danas došle nove gume - Roadsmart 2

stavih širi volan pa sad trebam duži kočioni lajtung od pumpe do razdjelnika. Koss riješava problem (y) (y)

a sajle od gasa su pak preduge  :x jer sam ih morao staviti s vanjske strane štapa... pa sad izgledaju malo retardirano. Riješenje je kupovina sajli od S verzije ,al će malo pričekati

ulje i filtere sam zamjenio, motul 5100 -15W-50

preostaje zakovati novi lanac gore ,dati namontirati gume i promjeniti lajtung i kupiti novi akumulator i zadnje pločice.

naravno da sam se zahebo sa poliranjem vilice i natovario dodatnog posla  :mrgreen: ,lijeva strana je bila flekava pa ja to ispolirao ,sad moram još drugu stranu  :LOL:
evo i slikica , poliranje još nije završilo ,tek smo na vodobrusnom 400  :mrgreen:
 
Odlično, glavno da posel ide,  (y) valjda bu u pogonu do DDK?
Gume su origigi dimenziji, visine 60? Cijena?
 
nadam se da bude ,ali me više mući dal budem morao raditi taj dan :?

gume u originalnoj dimenziji obje 60 visine. Razmišljah o prednjoj 70 ,ali sam odustao od razmišljanja i uzeo original.

cijena 137€ zadnja ,105€ prednja s DDV. Kada se oduzme DDV dobiva se 202€ za par.