SV650S

madcry said:
jesi ti mjenjao volan i vilice ili takvog kupio?
 
Evo da vas sve obavijestim da je u garažu stigao sv :D!Dovezao ga iz Zagreba,osjećaj neponovljiv,zahvaljujem svima koji su sudjelovali u ovoj temi a posebno Kossu.Slike ću s vremenom stavit,strpljenja molim :wink:.
 
Čestitam (y)
Evo upravo danas upoznao momka koji je doveo jednoga prije mjesec dana
u Dubrovnik, sivi 650s (y)
Javi prve dojmove :)
 
sv je avion...cestitam....jos kad bi bio 1000S  8)

p.s. imaju li oklopi za 650 ili samo za 1000?
 
Nove boje za 2009?Vidio sam ih i iskreno,ljepše su mi boje za ovu godinu.Drago mi je da nas je sve više,inače ovaj motor se rijetko viđa na cesti.Dojmovi,pa malo sam još ukočen na njemu al ide na bolje,trebalo ga je dovest iz Zg a nesmiješ preko 5500ok/min.To je po satu u šestoj oko 115km/h,tako da ga nisam smio nagaziti i osjetiti svu moć v2 :(,ali doći će i to s vremenom.Istina je ,položaj malo opterećuje dlanove ali možda je to i do prilagođavanja,koliko sam moga primjetiti leže mu dulji i brži zavoji,kraći manje,ovjes kako je serijski namješten,mi se čini premekan,mislim da će tu trebati intervenirati,kočnice su o.k.al više sam kočio mašinom.Vozit ga po gradu je prava mala tortura,brate naporno,zasad toliko.
 
Dlanove češ rasteretit opuštanjem i držanjem nogama,a za
kratke zavoje brzo ih proči treba malo vježbe. Sv-u nisu problem.
Pazi po cesti i nemoj pretjerivati sa bilo kojim motorom (y)
 
Reci mi,jesi li ti stvrdnuo ovjes na svom?Meni se već sad čini premekan.
 
Samo prednje vilice za pola oznake i odma mi je prestao plesati u zavojima.Imam 80kg.
Zadnji amortizer nisam dirao.
Čitao sam da kad se vozi do krajnjih granica prednju vilicu stisnu do kraja.
To je od test vozača u jenom moto časopisu.
Provaj prvo s prednjom pa vidi.
 
U priručniku kaže da je u tvornici namješten na položaj 3, s tim da je položaj 0 najtvrđi, a 5 najmekši,znači ti si svoj namjestio na položaj 2?O.K.,probat ću pa javim,thanks.
 
bullitt said:
U priručniku kaže da je u tvornici namješten na položaj 3, s tim da je položaj 0 najtvrđi, a 5 najmekši,znači ti si svoj namjestio na položaj 2?O.K.,probat ću pa javim,thanks.
Provaj prvo sa natezanjem prednjih.
Napravi samo jedan krug prema donjoj oznaki(prema dole ih imaju dvije) pa vidi.
Nemoj ga odmah stisnuti do prve oznake dolje.Ako još uvija opet stegni za jedan krug.

 
Znači prednja vilica mi je na 2.5 zadnji amortizer 3.

Pardon, zadnji je tvorničk 4 mislim ga sad stisnuti na pet
 
Vozim starog Sv iz 2002 i kad ti ja kažem nemoj puno stezat prednju vilicu problem kod sv-a ti je zadnji amortizer,njega zategni do kraja na oprugi pa ti više neće miješat,ako previše zatežeš prednju po cesti pri naglom kočenju i pri nekakvom hitnom kočenju u okuci moglo bi ti samo okrenut prednji kraj i padaš dole pogotovo ako voziš malo žustrije a gume ti nisu tip top.Ja sam zategao zadnji amortizer do kraja na opruzi i presta je miješat skroz a imam 185 cm visine i 100 kg,bolje da ti prednja vilica ima amortizaciju i hod jer ako je nema prva i jedina reakcija motora ti je da te okrene.
 
Meni je trenutno prednje vilice na 2, a zadnji na 5. Odlično mi se ponaša i na stazi.
Ovo stezanje prednje do kraja sam prenio iz jednog moto testa sv650 druge generacije.
Ako je stegnuta do kraja ne znači da nema amortizaciju.
Zadnji na tvoju kilažu i mora do kraja, ja ga stegnem sa suvozačem :mrgreen: (y)
Volio bi provati starog SV-a da vidim koja je razlika (y)
 
Vozim Sv-a zadnju godinu dana(K8),prešao 19400 km,sa motorom nikakvih problema,72 konja nije puno al zbog specifičnog razvijanja snage V motora,okretnog momenta motor se čini puno jačim,pošto mi frend s kojim se najčešće vozim ima Z 750 S(40000km u 3 godine)mogu reć da SV bez problema prati jedan naked 4 cilindra slične kubikaže(osim na dužim ravnicama gdje mi Z 750 bježi).Po meni jedan od najljepših motora(hiljadarka još ljepša zbog dva auspuha i šire gume),odličnog zvuka(Kucelj) i time kaj ih nema puno dodatno dobiva na atraktivnosti(vjerojatno ih nema puno jer ljudi uvijek gledaju da dobe više konja za što manje love,posebno u toj klasi).Motor troši prosječno 5-5,5L,na dužim putovanjima ak je ruka na gasu nježnija sa tankom(17L) se može proći više od 350 km.Vjetrobranska zaštita je OK,ali meni zbog visine(194cm)nije zadovoljavajuća(rijetki su motori na kojima bi bila).Vibracije motora su jako male za jedan V-twin,npr Aprillia i KTM osjetno jače vibriraju.
 
Svaka čast na kilometraži (y)
Motor je super i super izgleda. Već sam negdje napisao da ga nisam razumom nego srcem kupovao.
Možda si u pravu što se tiće za konje, ali jedno vrijeme je imao visoku cijenu.Kad sam ga ja kupovao
prije tri godine bio je skoro 62.000kn pa sam uzeo na akciji staro godište za 58tk.