SV650S

avinko38 said:
Vozim Sv-a zadnju godinu dana(K8),prešao 19400 km,sa motorom nikakvih problema,72 konja nije puno al zbog specifičnog razvijanja snage V motora,okretnog momenta motor se čini puno jačim,pošto mi frend s kojim se najčešće vozim ima Z 750 S(40000km u 3 godine)mogu reć da SV bez problema prati jedan naked 4 cilindra slične kubikaže(osim na dužim ravnicama gdje mi Z 750 bježi).Po meni jedan od najljepših motora(hiljadarka još ljepša zbog dva auspuha i šire gume),odličnog zvuka(Kucelj) i time kaj ih nema puno dodatno dobiva na atraktivnosti(vjerojatno ih nema puno jer ljudi uvijek gledaju da dobe više konja za što manje love,posebno u toj klasi).Motor troši prosječno 5-5,5L,na dužim putovanjima ak je ruka na gasu nježnija sa tankom(17L) se može proći više od 350 km.Vjetrobranska zaštita je OK,ali meni zbog visine(194cm)nije zadovoljavajuća(rijetki su motori na kojima bi bila).Vibracije motora su jako male za jedan V-twin,npr Aprillia i KTM osjetno jače vibriraju.

Gdje ga servisiraš?Nisi izgubio garanciju ugradnjom Kucelja? Inače čestitam, imaš lijep motor isti moj (y)!
 
Hvala kolega,motor sam servisiram(osim prvog servisa-1000km koji je obavljen u Eurorentu,ZG,gdje je i kupljen).Razlog:Na 6000 km kad je trebal biti obavljen 2 servis zovem Eurorent i vele mi da na red mogu doći tek za 2 tjedna,pošto mi je to bilo predugo za čekat a vozim se dosta odlučujem ga sam obavit usprkos gubitku garancije,odonda ga sam servisiram(a i sve svoje prošle motore sam sam servisiral),60 % mi je je jeftinije,problema nije bilo,nadam se da i ne bude.Kucelja montiram na 11500 km i zadovoljan
 
Hrabra odluka..,ma ne treba brinuti, ionako izgleda više problema s NEKIM ovlaštenim servisima nego kad servisiraš sam.Koje ulje sipaš u njega?Meni malko troši nekih 2dcl na 3000km,navodno je total unutra,mislim preći na motul 5100 10w40.
 
Htio sam te još pitati.,z750 kažeš ti jedino bježi po dužim pravcima,a kako se drži s yamahom fz6,jesi probao možda?Mislim,ja nisam al me zanima onako..,ima ih kod mene dosta,al kad izađem na cestu nema nijednog :mrgreen:.
 
I meni potroši malo između intervala zamjene,U Eurorentu stavljaju Motul,ja stavljam Total Sport 10W40,nisam imal priliku uspoređivat sa FZ 6,mislim da je vještina vozača i kvaliteta guma bitnija,SV će svoje odradit bez brige.Di ti servisiraš?stanje km? dodatna oprema na motoru? Ideš kaj po susretima?
 
I u mom je total 10w40,zato jer ga je serviser u Splitu stavlja.Imam 5500km i sljedeći servis namjeravam napravit u Pupeka,znači nema vožnje dok ne otvore :mrgreen:.Od dodatne opreme imam jedino aftermarket nosač tablice,znači gotovo ništa :(,ali u planu je auspuh(volio komplet sistem),ralica, manji žmigavci i možda još ponešto(dog bones),znači ovjes ali o tom malo znam pa polako...Susreti.,slabo,u planu je možda ona proljetna karavana u Vukovar,motohapeninzi i to..,vidjet ćemo
 
Bilo bi lijepo da se nađemo na jednom Motohappeningu da izmjenimo iskustva :)
Svima je to negdje na po puta osim meni i Marku  :D
 
koss said:
Bilo bi lijepo da se nađemo na jednom Motohappeningu da izmjenimo iskustva :)
Svima je to negdje na po puta osim meni i Marku  :D

Svakako :D!Nastojat ćemo da se to ostvari (y).
 
Motohappening,ja sam za.Ja sam stavil isto nosač tablice(304kn-AMD Čakovec),ralicu od Puiga(1200kn-Eurorent,platio preskupo),auspuh trioval Kucelj(1300kn sa montažom),žmigavce možda promijenim al samo zadnje,inače original gume Dunlop D220ST su bile loše,nisu trpile veći nagib i bijelu crtu,sad imam Dunlop Roadsmart i jako zadovoljan.Motor inače malo troši gume a i disk pločice dugo traju(još uvijek original gore i u OK stanju)zbog jakog kočenja motora,max brzina kojom sam se vozil po njegovom brzinomjeru je 224 kmh stim da bi i poljubil i 230 da ga se duže drži(al bilo mi ga je uvijek žao držat ga tak dugo blizu crvenog).Najveća mana motora je udobnost,zglobovi na rukama počnu prvi bolit zbog "čudno"postavljenog volana(na to su se i novinari žalili u M.Pulsu testirajući hiljadarku).Nakon 600km vožnje svi zglobovi u tijelu bole(al moram napomenut da kolega na Z750S nakon iste kilomtraže ima iste simptome).Najbitnije,na SV se treba naviknut
 
D220 je ipak sport-tourerska guma. Meni je bila odlična, a zamjenio sam je pilot powerom koji me oduševio što
se tiće nagiba.S D220 sam izgurao 11tk. Sada sam stavio Pirelli dragon supercorsa, ali je još nisam testirao.
 
koss said:
D220 je ipak sport-tourerska guma. Meni je bila odlična, a zamjenio sam je pilot powerom koji me oduševio što
se tiće nagiba.S D220 sam izgurao 11tk. Sada sam stavio Pirelli dragon supercorsa, ali je još nisam testirao.

U zagrebačkom?  :LOL:
 
i meni su izdržale 11000.Kolko km na motoru?si imal kakvih problema
 
avinko38 said:
i meni su izdržale 11000.Kolko km na motoru?si imal kakvih problema
Imam blizu 18tk s tim da motor nije vidio gradske vožnje.Nemam nikakvih problema.
Prošlu sezonu sam mu vadio mast na Grobniku, ali i dalje radi ko urica.Neki dan sam mu stavio Jardin grane koje
nemaju onu premosnicu za regulaciju podtlaka pa će mo viditi.
 
Ekipa,jel radi Akrapovič full sistem za naše sevulje,znate li?I inače,ko radi full sistem za 650icu :misli:?Vidim Koss,ti stavio Jardine..
 
bullitt said:
Ekipa,jel radi Akrapovič full sistem za naše sevulje,znate li?I inače,ko radi full sistem za 650icu :misli:?Vidim Koss,ti stavio Jardine..

radi ih
 
bullitt said:
Ekipa,jel radi Akrapovič full sistem za naše sevulje,znate li?I inače,ko radi full sistem za 650icu :misli:?Vidim Koss,ti stavio Jardine..
Nisam ga vidio na službenim stranicama, ali na e-bayu se naleti. Nedavno se prodao jedan kompletni za
2.500 kn s poštarinom.Akrap je isto full racing pa bi trebalo štelovati elektroniku(Nebojša meni radio) ili powercom pa
na stol. U nižim okretajima ćeš izgubiti.
 
U SAd i UK je vrlo popularan i imaju svoja kup natjecanja.