Tecnigas RS2

Weseli

New member
Sta mislite o ovom auspuhu, jel imate neka iskustva sa njim, kako se pokazao? Neki grafikon
 
Vas 20 je videlo temu i niko nema nista da napise...strasno !
 
napisao sam ti u drugoj temi,uzmi drugi auspuh,kod nas mala tko kupuje te auspuhe...

trazi leovince,top performanse,polini,malossi...
 
Weseli said:
Vas 20 je videlo temu i niko nema nista da napise...strasno !
.........da stvarno...užas... :LOL:

ovdje se ne raspravlja o nekim kvazi auspusima....pa znas li ti koliko na svijetu postoji firmi koje pokusavaju napraviti auspuhe..??? Mislis da bi netko morao imati odgovor na svako vase pitanje ? I jos se ti osjecas uvrijedjenim sto ti nitko nije odgovorio..... :mrgreen:

Btw......google is your friend........... 8)


http://www.tecnigas.com/o/model.php?codi=20&cat=2&idioma=en


Po slici...a i nekim karakteristikama isto sranje kao stage 6 auspusi....sminka do bola....a za nesto izvuci iz njega treba se pomuciti sa set up-om...
 
BMW nisam uvredjen naravno :D bolje da mi nista nisi ni odgovorio/la posto vidim da se ne razumes bas :)
Sto se tice tebe Malaguti...leovince ne valja ni za k. polini,perf su super al mi to bas ne ide na serijalu ;)
 
Weseli said:
BMW nisam uvredjen naravno :D bolje da mi nista nisi ni odgovorio/la posto vidim da se ne razumes bas :)
Sto se tice tebe Malaguti...leovince ne valja ni za k. polini,perf su super al mi to bas ne ide na serijalu ;)

polako prijatelju.....ja se ne razumijem mozda...ali ti jos i manje....Trazis informacije o tom auspuhu...i ko fol neke grafove - krivulje snage....a nisi ni naveo za koji ti motor to treba...za koju namjenu.....ili ti imas vrhunsko znanje pa si uvjeren da je nebitno o kojem se skuteru radi....dali je motor zracnjak...vodenjak.....dali ima 50 ccm...i 1000 ccm.....a vrhunac tvog  znaja je izjava da su leovince auspusi za kurac.....a meni je bilo dovoljno samo pogledati sliku tog tehnigas auspuha i oblik i duzinu te kut ekspanzione komore...te oblika i promjera samog koljena auspuha da ustanovim o kakvom se to smecu radi...... :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Odi si malo prouci principe rada 2 t auspuha....pa ces malo shvatiti mozda da nije sunce sve sto sija..... (y)
 
na serijalu stavit leovince zx ili rr,vecu diznu,lakse rolice i tvrde sustice i najbolje ce se izvuc iz serijale,a tako i iz base kita,iako vec za base kit se moze stavit i bolji/jaci auspuh,al ce i leovince "odradit" sve kako treba...
 
za serijski skuter aspusi zx ili rr serije su prejaki.....i nakon dodatnog stelanja motoru itekako skracuju trajnost jer traze puno vece okretaje za sam start...a to onda povlaci i prekomjerno trosenje kvacila(pogotovo minarelli masine ac kao i lc)....ja osobno najzadovljiji sam bio sa arrow ispusima...koji su trazili minimalne korekcije na prijenosnom sistemu snage....te su kao takvi i najmanje stetili termo grupi... (y)
 
ja sam imao leovincezx na serijali uz lakse rolice i tvrde sustice,auspuh trazi okretaje ali i ide, bio sam uzeo od frenda arrow titanium i nisam bio zadovoljan  :(
 
bmw m 5 said:
za serijski skuter aspusi zx ili rr serije su prejaki.....i nakon dodatnog stelanja motoru itekako skracuju trajnost jer traze puno vece okretaje za sam start...a to onda povlaci i prekomjerno trosenje kvacila(pogotovo minarelli masine ac kao i lc)....ja osobno najzadovljiji sam bio sa arrow ispusima...koji su trazili minimalne korekcije na prijenosnom sistemu snage....te su kao takvi i najmanje stetili termo grupi... (y)
Meni je Runner 50 sp pristojno radio tek nakon što sam Leo RR zamjenio za Arrow spuljom ...
Prodali mi muda pod bubrege ( Leo RR za serijalu )
 
johnny the boy said:
Meni je Runner 50 sp pristojno radio tek nakon što sam Leo RR zamjenio za Arrow spuljom ...
Prodali mi muda pod bubrege ( Leo RR za serijalu )
a jer je trebalo nastelat skuter a ne samo zavidat auspuh ili probat jedan set rolica,da si postelao kako treba onda bi isao bolje nego sa arrrow auspuhom...
 
malaga said:
a jer je trebalo nastelat skuter a ne samo zavidat auspuh ili probat jedan set rolica,da si postelao kako treba onda bi isao bolje nego sa arrrow auspuhom...
zanimalo bi me sta to znaci "bolje bi isao "....jer ne znaci ako vise vristi skuter da i ide bolje....ako se ne varam...bilo je upravo tu na forumu netko stavio link sa krivuljama...par top modela tih auspuha i koliko daju i dali sta daju...i na kojim okretajima...sjecam se da je samo jedan auspuh bio optimalan.....a sa vecinom je skuter imao katastrofalan gubitak snage sto je rezultiralo i nizom krajnjom brzinom.....bilo bi zanimljivo naci taj link i prokomentirati.... 8)
 
bmw m 5 said:
zanimalo bi me sta to znaci "bolje bi isao "....jer ne znaci ako vise vristi skuter da i ide bolje....ako se ne varam...bilo je upravo tu na forumu netko stavio link sa krivuljama...par top modela tih auspuha i koliko daju i dali sta daju...i na kojim okretajima...sjecam se da je samo jedan auspuh bio optimalan.....a sa vecinom je skuter imao katastrofalan gubitak snage sto je rezultiralo i nizom krajnjom brzinom.....bilo bi zanimljivo naci taj link i prokomentirati.... 8)

koliko sam ja imao prilike vidjeti za serijalu je najbolje SERIJALA... izbacis katalizator, zatvoris sljepo crijevo (ako ga ima) i majka... momenta ko u prici.... ne rox-u cak sa kitom i orig. karbom najljepse se vozio sa original spuljom, samo neznam nisam bas toliko u toku u zadnjih par godina kakvi su spuhovi, jer ono je bio 98' i stvarno je jebeno iso sa tim auspuhom sa dvojicom na malim djirima je vuko bas nenadjebivo.... sad istina ide bolje, al ima duplo veci karb, full otvoren spuh, vrti se ko prasac ima vise momenta al na puno vecim okretajima, tlaka je nekad tako vozit...  :wink:
 
tkubasa said:
koliko sam ja imao prilike vidjeti za serijalu je najbolje SERIJALA... izbacis katalizator, zatvoris sljepo crijevo (ako ga ima) i majka... momenta ko u prici.... ne rox-u cak sa kitom i orig. karbom najljepse se vozio sa original spuljom, samo neznam nisam bas toliko u toku u zadnjih par godina kakvi su spuhovi, jer ono je bio 98' i stvarno je jebeno iso sa tim auspuhom sa dvojicom na malim djirima je vuko bas nenadjebivo.... sad istina ide bolje, al ima duplo veci karb, full otvoren spuh, vrti se ko prasac ima vise momenta al na puno vecim okretajima, tlaka je nekad tako vozit...   :wink:
vidi se po samoj konstrukciji izrade konusa i protukonusa...te kuta pod kojim je protukonus napravljen...te debljini same grane da su napravljeni za visoke okretaje....dakle samo uz neki kit se moze taj auspuh iskoristiti u potpunosti...a serijala od 50 ccm nema sanse da se uz taj auspuh pokrene...i otud krecu modifikacije...lakse rolice...tvrdje opruge na kvacilu...dakle...serijski se motor dovede do krajnjih granica izdrzljivosti....jer samo tako moze kako tako parirati auspuhu.....drugacije ga ne moze pratiti..... :(
 
bmw m 5 said:
vidi se po samoj konstrukciji izrade konusa i protukonusa...te kuta pod kojim je protukonus napravljen...te debljini same grane da su napravljeni za visoke okretaje....dakle samo uz neki kit se moze taj auspuh iskoristiti u potpunosti...a serijala od 50 ccm nema sanse da se uz taj auspuh pokrene...i otud krecu modifikacije...lakse rolice...tvrdje opruge na kvacilu...dakle...serijski se motor dovede do krajnjih granica izdrzljivosti....jer samo tako moze kako tako parirati auspuhu.....drugacije ga ne moze pratiti..... :(

cekaj to govoris za ovaj doticni?   :misli:

u prijevodu, vrti se ko djubre, iskoristivi raspon 2t okretaja stalno vristanje.... da... to mi nebi nikako bilo primamljivo.... ni kad sam mulac bio  :mrgreen:

ma mene po slici podsjeca jako na te burek spuhove, cak mi se stage 6 cini boljim... neznam... ja sam samo htio rec da za original je najbolje original... a ako cemu u neka friziranja onda treba posteno uskladjen spuh sa cilindrom i usisom....  8)
 
ma proizvođači (pogotovo divlji) prodaju auspuh i garantiraju miljune konja blabla a uglavnom ne napišu du uz to treba uzeti i još termo grupu, kuplung, rolice, prijenos tralalala
to je trik, markentiški
 
E ovako...posto vidim da svasta pisete (i sto treba i sto ne treba), al posteno sam se nasmejao kada je neko napisao da izvadis fabrickom auspuhu katalizator pa da ce onda bolje ici :D Evo ja ti preporucujem da to uradis pa ces videti rezultate, rezultati su gori + ti se dere kao nenormalan. Sto se tice zx on je ok auspuh, lako se steluje, ima sirok powerband i odlicno pase na 50ccm al ide i na 70ccm. Sto se tice tehnigasa RS2 on radi u opsegu izmedju 8000-9000 obrtaja, ali je prepravljen (taj sto ga uzimam) da radi na 10 500 (vadjeni su mu prstenovi) , i ima bolji powerband i od zx,treka,next-r, RR, i drugih...cena ovog auspuha je 15 000 obicnog, hrom je skuplja verzija. Uglavnom cena govori i kvalitet, a on je ovoliko velik (mozda i najveci od svih auspuha koji su namenjeni za 50ccm i 70ccm), zato sto ima dva protivkonusa, ovaj sto se vidi spolja, i unutrasnji koji je za 1-2cm blize centru, posto taj unutrasnji zadaje rezonantnu duzinu, morao je biti ovoliko dugacak. I jos nesto da ne ostanem duzan, cilindar turpijam za nekih 178 stepeni izduvni kanali, a prelivnim kanalima se obaraju ivice jos se treba proracunati zbog RS2 i obrtaja na kojim ce raditi i naravno iglica iz karburatora bez koje nista ne ide ;) Radi se o kymcu Super 9 AC (vazdusara) 2005 godiste, toliko da znate o cemu se radi ;) i hvala vam na komentarima :)