Zorro said:,,,mog ti kasti,,da lipo zgledaju
,,,još kad stigneš stavi zvuk da ćujem,,,i molim te reci mi,,osjetiš li ga što bolje na "gasu" imal kakvih promjena na bolje (il nedaj bože gore)
,,, iva:
SS said:Malo je veseliji na visokim okretajima , a na niskim su mi još izraženiji trzaji u prenosu . Ali se zato ispod kacige čuje dubina V2
,,,ko ti kriv,,što nisi došao na DDK da ti spasitelj "ib" sredi te trzaje,,sad bi zaokružio uglavnom sve što trebaš na motoru :jesus:SS said:Malo je veseliji na visokim okretajima , a na niskim su mi još izraženiji trzaji u prenosu . Ali se zato ispod kacige čuje dubina V2
ib said:Ja bih vam preporucio jos jednu stvar, koja je meni dodatno popravila dojam o motoru - izvadite sekundarne leptire.
SaleKT said:Prošle godine sam na Grobniku vidio V-stroma sa upsd vilicom i cestovnim gumama, zadnja 180, motor stvarno upada u oči, mislim da je imao VŽ rege, jel zna netko nešto o tom motoru :shock:
Freshman said:Samo me cimajte sa tim vašim otvorenim spuljama. Na prošlom motoru sam imao otvoreni wings, grmilo je sve u šesnaest, ali kad si nakon ture od 300- tinjak km skinuo kacigu još je satima šumilo u ušima. Tada sam rekao sam sebi da na slijedećem motoru samo stock auspuh dolazi u obzir.
SS said:evo sam snimio sound od wingsa, u pozadini moj labrador j... stvar
ib said:Upozorenje vlasnicima KLV/V-Strom motora - pri izmjeni filtera za zrak, mnogi serviseri naprave kardinalnu gresku - izvade stari filter (nekima cak niti to) koji oko sebe ima gumeni obruc i stavljaju novi filter bez tog obruca. Radi se o dva zamjenska dijela, filteru i obrucu i svaki ima svoj broj. Taj gumeni dio kosta oko 8 USD u Americi.
Freshman said:Uglavnom, nakon što sam došao do točke gdje se rezervoar tako odlabavi da se može podići, ali ne još i totalno ukoniti, učinilo mi se, i po "netaknutoj" prašini sa unutarnje strane rezervoara i po stanju nekih šarafa, da sam prvi koji diže rezervoar na ovom motoru uopće. A to bi značilo da filter nije niti mijenjan na prošlom servisu na 6000 km. A trebao je biti. I naplaćen je.
Nisam skidao potpuno rezervoar da potvrdim ovu misao jer nisam bio siguran što će se dogoditi kad odpojim onaj džek i ono gumeno crijevo za gorivo koje ide iz rezervoara (bilo me frka da li će gorivo početi curiti iako mi logika govori da ne bi trebalo), ali sam vrlo uvjeren da je prvi filter još gore.
Freshman said:Da, žalosno, žalosno. I kaj sad napravit? Otkantat servise i sam šarafit (i riskirat gubitak garancije iako se to ustvari čini samo kao imaginarni gubitak)? Dić seljačku bunu? Stajat kod motora dok se ne završi servis i gledat svaki pokret "majstora"?
Znam da niti "vani" nije idealna situacija, ali tržište ipak napravi selekciju good guys-a od bad guys-a.