Tehnicka pitanja

ej evo ideja za tu pretovrbu vx u vxr, nađeš nekog ko se spucao sa vxr i pitaš da ga da ti proda sve skupa :misli: :misli:
 
e pa to sam i ja mislia, ali sam se krivo izrazio
 
+marek+ said:
Drugi motor sigurno neću,pogotovo kad je benzin sve jeftiniji. Znas otprilike cijene variomata i turq-a? Podrazumjeva se da za vxr-a  (y)

vario ti je novi 900-1100kn a rabljeni su oko 500+-100kn
torq je novi 1550kn rabljeni jako rijetki jer se rijetko i kupuju,moj dobiš za 1tkn dam ti da probaš pa ako ti paše uzmi ako ne vrati i sve 5 (y)
 
Mr J said:
pa barem je runner najjednostavniji za skidanje plastika... skini veliku plastiku (bocnu) na kojoj ti stoji lijeva noga kada si na skuteru... vidjet ces bobinu i cdi u jednom komadu...

ma ewo dao sam si truda i skinuo i zamjenio, al skuter je i dalje u masnom k*rcu...sutra aploudam video kak uopce ne zeli ic...brijem da se nes shebalo sa termo grupom..  :? :palacdolje:
 
Super sto je tema "sticky", obozavam tehnicka pitanja, ali kolko sam primjetio sva tehnička pitanja svode se koji multivar, koje rolice, i tako ukrug...
 
gusta said:
Super sto je tema "sticky", obozavam tehnicka pitanja, ali kolko sam primjetio sva tehnička pitanja svode se koji multivar, koje rolice, i tako ukrug...
poslao sam moderatoru poruku da temu stavi na vrh tako da nebude kao sve druge (y)
 
igor86 said:
hihihi sve

klip cilindar, lezajevi radilice, treba vidjet sta je s radilicom jel ok

ukratko cijela masina dole i sve prekopat i po potrebi presloziti  (y)


Hm... pretpostavljao sam da je tako. Medjutim, malo me iznenadjuje to da sada imam 27 tkm na satu, skuter jos uvijek vrlo dobro vuce, kao i kad sam ga kupio (tada je imao 15 tkm), nikakvi cudni zvukovi se ne cuju i ima relativno OK krajnju, po satu nekih 125 (to mi je apsolutno nebitno, samo ocu reci da je tako isao i prije 10tkm) nedavno stavljeno novo paljenje, akumulator, svječica, ležajevi zadnjeg kotaca, remen, rolice, novi zadnji disk i pakne. Inace je vrlo dobro odrzavan, nije vozen po zadnjem i uglavnom nije pod punim gasom. Vozim ga vise onako iz ljubavi prema 2t jer imam jos i xt660 kojeg koristim za malo dalje voznje i putovanja. Pitam jer sam zacuđen da 2t s tako puno km i original masinom jos uvijek sasvim solidno vozi bez nekih vecih problema. A posto nemam user manual i sl odlucio sam se raspitati. Hvala na odgovoru.  (y)
 
a dobro sad ti preostaje cijela termo grupa, a i lezajevi, inace lezajevi po manualu se mjenjaju nesto prije 30tkm

malo to tvoje ide po satu, serijala sp ide oko 140 po satu

kakva je kompresija?
 
Serijska terno grupa je nekih 1500 kn jel'da?
Da, oduvijek su mi satovi bili u najmanju ruku cudni, naime, frendov vxr 200 ('04) + variomat + rolice + 4road, dobro ustiman i ocuvan (1. vlasnik) ide po njegovim satovima cca 135 a tu smo negdje i u krajnoj i u ubrzanju... Jedino kad smo i ja i on u dvoje, onda je normalno 4t nesto brzi. Kompresija se cini ok... Sve je kao i kad sam ga kupio, ne primjecujem nikakve promjene na gore, nije izgubio na snazi, jedino sto je nekad palio na tipku iz prve, a sad trazi malo gasa (nije do minimuma), i zna se ugasiti odmah nakon paljenja ako nije vozen par dana. Ali malo gasa sve rjesava. Inace mehanicki djeluje vrlo zdravo (to kazu i ovi u ovlastenom kad su mjenjali bili paljenje). Dobro je odrzavan i daje mi osjecaj u voznji da masina ima jos sta ponuditi. Sve u svemu, mijenjati cu termo grupu i lezajeve ukoliko osjetim da je potrebno... Frendov 180 2t je izdrazao cca 40tkm dok nije prsnula masina. Bez obzira sto je dvotakt, masina mi djeluje kao jedan od najkvalitetnijih djelova skutera, a elektronika je definitivno najslabija tocka. Svi koje poznam, ukljucujuci i mene su prije ili poslije imali problema sa paljenjem, instalacijama, prekidacima, kratkim spojevima i sl.
 
biker4life said:
Hm... pretpostavljao sam da je tako. Medjutim, malo me iznenadjuje to da sada imam 27 tkm na satu, skuter jos uvijek vrlo dobro vuce, kao i kad sam ga kupio (tada je imao 15 tkm), nikakvi cudni zvukovi se ne cuju i ima relativno OK krajnju, po satu nekih 125 (to mi je apsolutno nebitno, samo ocu reci da je tako isao i prije 10tkm) nedavno stavljeno novo paljenje, akumulator, svječica, ležajevi zadnjeg kotaca, remen, rolice, novi zadnji disk i pakne. Inace je vrlo dobro odrzavan, nije vozen po zadnjem i uglavnom nije pod punim gasom. Vozim ga vise onako iz ljubavi prema 2t jer imam jos i xt660 kojeg koristim za malo dalje voznje i putovanja. Pitam jer sam zacuđen da 2t s tako puno km i original masinom jos uvijek sasvim solidno vozi bez nekih vecih problema. A posto nemam user manual i sl odlucio sam se raspitati. Hvala na odgovoru.  (y)

service manual imas pod manuali na mojskuter forumu...

cijeli skuter do zadnjeg vijka...  (y)

A ako te sto zanima extra samo me pitaj na pm...
 
+marek+ said:
Jel netko zna di se mogu u ZG kupiti opletene cijevi za kočnice?

lajtunge...

odes do bilo kojeg hidraulicara i napomenes da trebas te lajtunge za presu ili nesto slicno, nikako reci da je za motor jer ces tada dati oko 500kn za lajtung, inace cijene su izmedju 150 i 200kn ovisno o duljini lajtunga...
 
+marek+ said:
Jel netko zna di se mogu u ZG kupiti opletene cijevi za kočnice?

"VEP hidraulika" Vrapčanska 8 Zagreb 07/3457-293

ako se ne voziš po zadnjem uzmi samo prednji

mene je ispao 250kn prije par mj
 
Ak neko ima termogrupu za 200 leader ili 210 malossi nek me cimne na pm. Isto vrijedi i za sekundar.
 
gusta said:
Ak neko ima termogrupu za 200 leader ili 210 malossi nek me cimne na pm. Isto vrijedi i za sekundar.

novi klip i cilindar od 200 je nekih 1300kn

209malossi je glupost ako ne mislis jos masu para utuc u njega
 
+marek+ said:
Koju duljinu si uzeo?
Jel se vidi kakva razlika?

najbolje ti je donijeti serijski pa da ti po njemu naprave

posudim ti ja svoj skinuti ako želiš
 
igor86 said:
novi klip i cilindar od 200 je nekih 1300kn

209malossi je glupost ako ne mislis jos masu para utuc u njega

kao bregastu ventile i federe ventila...