Za pocetak...isstimater, koliko ti mozes pisati o istoj stvari :shock:
Sada kada sam se nacudio, ovako.
Variomat nije kriv jer da on toliko vibrira, vec bi se razjebao semering radilice i curilo bi ulje.
Ako se vibracije javljaju kod kretanja, stvar je u kuplungu i zvonu.
Rekao bih da lagano istokaris zvono i provjeris pakne ali ako kazes da si kupio sve novo, i da remen negdje lagano struze sa vanjske strane, ostaje samo jedna jedina stvar a to je da si nesto krivo sastavio. Mozda nisi stavio onu debelu podlosku na vanjsku stranu zvona, prije dekla (ako je to stari model kuplunga/zvona),mozda ti deklo nije dobro sjelo ili nisi dovoljno nesto stegnuo. Mozda si zaboravio onu veliku podlosku nakon variomata?
Cesto se desava da ljudi krivo sklope ili zaborave nesto vratiti. Milsim da je to slucaj kod tebe.
Ako si mijenjao pakne, morao si stezati onu veliku maticu na torque konverteru. Nju je jako zajebano stegnuti kako treba jer moras stegnuti sve u skripcu pa onda stezati maticu ili imati poseban alat (moze se i stati na pakne i tako sabiti centralni feder ali to je kilavo rjesenje). Ak to nije stegnuto, desavat ce se upravo ovo sto pricas.
Ovako napamet je tesko reci.
Nema tu puno mudrosti ako si stavljao novo i ista stvar se desava. Kakav ti je lager na deklu? Ublazivac udaraca je na mjestu i vrti se lagano?
Ali ja se kladim na nedovoljno stegnutu veliku maticu