cobRRa said:luna ostaje kak je stari je pocel s njom na posao ici. kak za sad stvari idu( pakoljut: ) na kraju cu sa honde prebacivat... vidjet cemo koliko smo dragi japancima i hoce li se smilovat i i i... bolje da ne copram, a i otvorit cu temu kad bum znal na cemu sam. :x
hvala na zeljama.
rhythm said:a prije toga dođi si po sprej i vrati mi ono kaj je još od zime kod tebe.
:jesus:
honda xr said:raspitaj se mislin da je bilo kad san ja nedavno registrira da ako imas 50% na drugo vozilo iste klase dobivas 25% bonusa
Nećeš pogriješiti ako se odlučiš za ovaj skuter. Idealan je u odnosu uloženo-dobiveno, izdržljiva mašina, dobre performanse,relativno jeftino održavanje, a što se tiće praktičnosti izuzetan je. Moje iskustvo sa dva različita (200/400) modela X8 je odlično.cobRRa said:jako mi je bitno, sjedi... vozi, a ovih 6tkm mi uljeva povjerenje. kazem, ja sam jucer bil odusevljen, ali nisam nikad vozil jakog skutera pa je sve zajedno kumovalo tome.
znaci ovaj x8 na vrh liste za sad.
artsi said:Nećeš pogriješiti ako se odlučiš za ovaj skuter. Idealan je u odnosu uloženo-dobiveno, izdržljiva mašina, dobre performanse,relativno jeftino održavanje, a što se tiće praktičnosti izuzetan je. Moje iskustvo sa dva različita (200/400) modela X8 je odlično.
Da ulovim malo vremena, biti će i kratak osvrt :wink:biker4life said:Šta si posjedovao oba? :misli:
Ako jesi, ajde u par crtica kad stignes nabaci kakvu usporedbu, u cemu je sve primjerice 400 bolji od 200tice.
mrcina said:čuj jeftinija ti je rega lune od x8 zato ti predlažem prebaci si sve na x8 regu ako ju možeš dobiti na večoj tabli i ostavi si malu na luni a osiguranje obavezno prebaci na x8.
čuj sveukupno 2000 naspram 800kn u 100% registreaciji pa biraj. ovako bu te ispalo oko 2400 sveukupno sa 50% na luni a kad bi 50% prebacio na x8 ispalo bi oko 1800kn pa razmisli.
artsi said:Nećeš pogriješiti ako se odlučiš za ovaj skuter. Idealan je u odnosu uloženo-dobiveno, izdržljiva mašina, dobre performanse,relativno jeftino održavanje, a što se tiće praktičnosti izuzetan je. Moje iskustvo sa dva različita (200/400) modela X8 je odlično.
artsi said:Osvrt na model X8 200/400
...sticajem okolnosti model sam prvi put vidio na prezentaciji u Italiji i kao takav mi se svidio. Mogućnošću kupovine u RH pribavio sam si X8 200. Moram priznati da sam tada bio oduševljen ovim skuterom koji pruža iznimnu praktičnost, a poboljšanje voznih svojstava, dvije godine kasnije, donio je model X8 400ie svojom snagom.
Izgledom gotovo isti, ali ipak drugačiji.
Mod 200 Mod 400
duljina 2050 2190
težina 157 198
kočnice (ispred) 1x260 2x240
kotači/gume (straga) 130/70-12 150/70-14
Mod 400 je redizajniran i razlikuju se linije prednjeg blatobrana, sjedala i stražnjeg poklopca prtljažnika, te su uklonjene bočne ukrasne lajsne.
Pogonski agregat kod modela 200 je Leader o kojemu ne treba puno govoriti jer je svima dobro poznat. Skuter s ovim agregatom ispoljava snagu postupno, gotovo linearno, bez ikakvih trzaja. Model 400 je sasvim drugačijeg karaktera, pogonjen Masterom uz početnu zadršku (do cca 25 km/h) počinje uz blago izdizanje zadnjeg kraja silovito ubrzavati, a tako se ponaša pri svim režimima vožnje.
U vožnji su oba modela vrlo ugodna, bez obzira da li je riječ o gradu ili otvorenoj cesti. Kod mod 200 sjedište je nekako ugodnije, izrađeno od finog materijala, ali se u odnosu na mod 400 više kliže. Prtljažnik ispod sjedala je kod mod 200 dublji po cijeloj dužini (zbog manjeg kotača) te pruža nešto više pogodnosti kod odabira kacige, iako i kod mod 400 stanu dvije integralke. Kod mod 400 sjedište i stražnji poklopac prtljažnika se otvaraju daljinskim upravljačem na ključu (zna biti vrlo praktično).
Prednje vilice su iste i pružaju dobru stabilnost, dok kod zadnjih amortizera postoji razlika, jer mod 200 ima dva različite duljine, iako istog hoda (90 mm). Na udarnim rupama dolaze do krajnjih pozicija i osjeti se udarac. Kod nagle izmjene pravaca mod200 djeluje kompaktnije, ali tu je riječ o ipak manjoj brzini. Mod 400 je puno bolji na izlascima iz krivina, jer razvija momentalno snagu i ubrzava. U preticanjima je razlika velika. Održavanje je u okvirima kubikaže, a isto tako i potrošnja, s time da pri istim brzinama mod 400 troši manje.
pročitao sam ovaj osvrt 3 puta,i ne mogu se oteti dojmu da je ovo neki osvrt iz magazina ili časopisa,samo prepisan. Fali samo neka plavusa koja čita to i vodi emisiju,klasika auto moto emisija. A ako je osvrt temeljen na iskustvu pa još prenesen ovakvim stilom pisanja,ondabiker4life said:Vrlo zanimljiv osvrt, toga definitivno fali na forumu!
Drago mi je da si pročitao moj tekst tri puta, zaista hvale vrijedno. Otmi se dojmu svome i probaj to smjestiti u okvire iskusnog vlasnika dva X8. Tekst nije pisan na osnovi kruga po dvorištu, već nakon cca 50 tkm, što rezultira određenim spoznajama, zar ne?milanche said:pročitao sam ovaj osvrt 3 puta,i ne mogu se oteti dojmu da je ovo neki osvrt iz magazina ili časopisa,samo prepisan. Fali samo neka plavusa koja čita to i vodi emisiju,klasika auto moto emisija. A ako je osvrt temeljen na iskustvu pa još prenesen ovakvim stilom pisanja,onda
pod hitno tražiti zaposlenje u moto casopisima...
nhf,nisam mislio ništa negativno,dapače,svaka čast na stilu pisanja,pravo Shakespearovski!! )artsi said:Drago mi je da si pročitao moj tekst tri puta, zaista hvale vrijedno. Otmi se dojmu svome i probaj to smjestiti u okvire iskusnog vlasnika dva X8. Tekst nije pisan na osnovi kruga po dvorištu, već nakon cca 50 tkm, što rezultira određenim spoznajama, zar ne?
Sve ok, a evo ti i plavušemilanche said:nhf,nisam mislio ništa negativno,dapače,svaka čast na stilu pisanja,pravo Shakespearovski!! )
rhythm said::misli: