U đir!

Ljetnje vrućine, ogromne gužve, i nedostatak vremena nisu olakotne okolnosti za u đir, ali evo malo smo se makli u sumrak...

Pogled sa HE Kraljevac


I kanta iz drukčije perspektive...






Lito ide mala! :mrgreen:
 
Aryan said:
prika, di je to točno?? lito ide mala definitivno  :D triba vatat pi... sa motoron

Evo ovdje da ne čekaš kolegu
https://www.google.hr/maps/place/43%C2%B024'24.5%22N+16%C2%B053'08.8%22E/@43.406798,16.8836371,766m/data=!3m2!1e3!4b1!4m5!3m4!1s0x0:0x0!8m2!3d43.406798!4d16.885768?hl=en

 
ma nu, enti, nema gorika pič... ništa... vod'ce, zrće, tamo iđe elita, kakve planine, kakvi vidikovci  irudati
 
Super su ti fotke i djirevi  (y)
 
Lito ide mala!

Sa sedmim mjesecom su stigle i temperature koje normalan ljudski organizam teško može podnijeti (eventualno ako je mjesto rođenja negdje u Češkoj, pa vam može predstavljati gušt formiranje na plaži kao u paketu sardina na +40), nepregledne kolone, kampere koji se voze van granica zdravog razuma i bilo kakvog propisa, pa je shodno tome i vožnja na dva kotača postala posebna avantura. Vespa se uglavnom koristi za obavljanje svakodnevnih osobno-poslovnih obveza, zujanje po gradu, rijetko se mičemo van grada i čekamo posezonu za istraživanje novih destinacija. Unatoč tome, od petog mjeseca smo natukli skoro 5 tisuća kilometara, pa sljedeći tjedan slijedi promjena ulja i valjčića koje Malossijev variomat ždere kao da su od papira. 39+ tisuća je na satu i nastavljamo dalje...

Ali, kažu da bi trebala donijeti koju kunu pa eto je!


Ali manjak vožnje znači da se nešto kuha u zabiokovskoj garaži, pa hajdemo do tamo vidjeti kako napreduje projekt koji će zamijeniti GTSicu u svakodnevnim uvjetima...

Cesta preko Osoja koja spaja Zabiokovlje sa morem...


Malo prirodnog osvježenja dobro dođe na pasjim vrućinama


I stižemo do garaže gdje se ovaj komad late vraća u život. Već je odnio previše ljubavi, novaca, truda i živaca, a odaziva se na ime Vespa 180 Supersport. Kako joj i samo ime govori, donijela je neke nove struje i trendove među Vespe, dizajn je bio dosta različit u odnosu na prethodne modele, a posebna je i po mašini s kojom je išla preko 100 km/h, što je jako jako brzo za tadašnje poimanje skutera. Proizvedena je u samo 35 699 primjeraka, danas spada među najvrjednije modele Vespi, a ovaj primjerak je dvadesetak godina propadao ispod jednog balkona i čekao me je da ga vratim u život.

Shodno tome, šteta bi je bilo krpiti, pa je posao prepušten prijatelju koji je to odradio i bolje od tvornice.


Međutim, kako novi limovi ne dolaze sa dijelom kljuna koji je integriran u latu, trebalo je ispilati isti sa stare late i precizno zavariti na novi, bez preklapanja limova, bez vidljivih spojeva, što je zahtijevalo precizna mjerenja i dobru staru tehniku...


Back to the future...


I peglamo nazad...

 
Alo momak jeli ovo putopis ili restauracija nemoj nas zaj.....


:mrgreen:

Ugl. Samo nastavi!!!

:wink:
 
Malo smo odlučili iskoristiti slobodan vikend... Poklopilo se da sam imao neke obveze u Zagrebu, a kako se taj vikend održavao susret Vespi u hrvatskoj metropoli, odlučeno je da će se Vespa upogoniti za taj put. Petak popodne, četristotinjak kilometara je ispred nas, valjalo je stići prije mraka pa je taj put prošao uz par pauza za tankanje i photoshooting, i oko 19.30 sam već bio u Zagrebu..



Are you lucky little lady in the City of Light... :afro:


Okupljanje je bilo u samome centru, ispred HNK, malo upoznavanja i komentiranja modela Vespi i 50ak modela je bilo spremno za zujanje gradom.


Đir je vodio kroz strogi centar grada prema Svetoj Nedjelji, gdje je bio organiziran posjet Rimčevoj tvornici. Tko zna, možda nekad struja zamjeni miris dvotaktola... :mrgreen:

Ovo čudo stvarno odlično izgleda uživo, iako se vidi da bi završna obrada na nekim mjestima mogla biti bolja, ali nećemo suditi. Lijepo je vidjeti da jedan ovakav model dolazi iz male državice koja baš i nije poznata po autoindustriji, pa makar bio samo i za Show.


Pogonski sklop za švedski superautomobil Koenigsegg






Idealno za šarafiti na Golfa duju dizel uz detailing brojeva šasije!


Ali ipak je ovo vrh vrhova, spušćana Kocka će uvijek biti aktualna, pa makar bila i na struju! :mrgreen:


Samo da se zna, lokva ulja nije od Vespe.. :conf3: :hap1:
 
Bilo je tu svih modela Vespi, od klasičnih trobrzinki, rijetkih modela iz '60ih, turpijica koji su oversize cilindre i rezonantne auspuhe skrivali ispod bubrega, najčešćih modela PX u svim izdanjima, pa do variomata kakvog i sam vozim. Ovaj primjerak na BiH table ima jako ozbiljnu mašinu ispod, disk, štelujući ovjes, i tip je na njemu potegao čak iz Tuzle!


Ovakva se krije i u mojoj garaži, samo nas par tisuća eura i volja majstora dijele do ovakvog stanja...


Opet  malo zujanja po gradu i odlazak put Sljemena na kratki predah!






Totalno drukčiji od drugih!


Nastavak druženja je bio u Garden Breweryu, pivnici u sklopu koje je i proizvodni pogon za istu.
 
Into the sunset!





Neslužbeni dio susreta je trajao do dugo u sitne sate po zagrebačkim kafićima i klubovima. Zanimljiv dan u svakom pogledu, neka nova lica, sadržajno ispunjen, fina vožnja, odlična organizacija, stvarno je super bilo!

U nedjelju je slijedio pokret nazad, a pridružio se i prijatelj sa Shiverom, bar one dijelove koje sam mogao pratiti!




Od Udbine pa do Knina su se crni oblaci prostirali nebom, ali svega par kapi me je uhvatilo. Ma kakva Route 66, D1 je zakon, pogotovo dio od Vrlike prema Sinju!


I marenda u Sinju i lagano do doma...


I,na kraju vikenda brojčanik je pokazao ovo...


Gotovo 1000 kilometara od kojih je dobar dio bio na 7500+ okretaja, Vespa je sve odradila bez greške, malo je falilo snage prilikom pretjecanja šlepera i putne brzine, ali stvarno motorić je čudo!

 
Jako lijepe fotke  (y) , to se baviš fotografijom uz motoriće ili?
Jbg ja sam u sub iz zg put prema moru okinuo, inaće bi vam se podružio s svojim "modernom vespom"  (y)
 
Odlicno, kao po obicaju. Bas je gust pogledat slike  (y)
 
Vespe su zakon (y)
 

Attachments

  • IMG-20170826-WA0006.jpg
    IMG-20170826-WA0006.jpg
    251.8 KB · Views: 198
Par slika iz današnjeg đira, proteklih mjesec dana se nismo micali od relacije pos'o-kuća-birtija pa je navodno zadnja sunčana nedjelja prije pogoršanja vremena trebala biti iskorištena...

Sjedam na Vespu i idem prema Dupcima, i standardna cesta uzbrdo bez puno prometa je uvijek odličan odabir.
Malo prije Trilja skrećem, ova napuštena kuća mi je uvijek u prolazu djelovala kao dobar foto motiv, di si sad Lupino?


Nakon Trilja skrećem prema Grabu, i dolazim do rijeke Rude...










Malo se vrtim tuda, odlazim do elektrana i nastavljam prema Sinju okolnim putem kroz lokalna sela.

Ovdje je Lupino imao najbolju namjeru, ali je kinez Xiaomi, mali od kamere imao loš dan.


I tu je Cetina!


I pauza u Sinju i idemo doma...
 
prošli vikend na zipu do splita, okuke doli prima planom su milina za malog prdekavca.navečer nazad priko magistrale, srića obuka cilo odijelo, već je za OZEBST po noći  :D
 
Povratak u sunčane dane kad je tek kupljena, kompletno standardna izuzev Leo Vince auspuha. Malo prekrasne ceste, malo peglanja krivina!

https://www.youtube.com/watch?v=Y5lEEQzB51o