Lito ide mala!
Sa sedmim mjesecom su stigle i temperature koje normalan ljudski organizam teško može podnijeti (eventualno ako je mjesto rođenja negdje u Češkoj, pa vam može predstavljati gušt formiranje na plaži kao u paketu sardina na +40), nepregledne kolone, kampere koji se voze van granica zdravog razuma i bilo kakvog propisa, pa je shodno tome i vožnja na dva kotača postala posebna avantura. Vespa se uglavnom koristi za obavljanje svakodnevnih osobno-poslovnih obveza, zujanje po gradu, rijetko se mičemo van grada i čekamo posezonu za istraživanje novih destinacija. Unatoč tome, od petog mjeseca smo natukli skoro 5 tisuća kilometara, pa sljedeći tjedan slijedi promjena ulja i valjčića koje Malossijev variomat ždere kao da su od papira. 39+ tisuća je na satu i nastavljamo dalje...
Ali, kažu da bi trebala donijeti koju kunu pa eto je!
Ali manjak vožnje znači da se nešto kuha u zabiokovskoj garaži, pa hajdemo do tamo vidjeti kako napreduje projekt koji će zamijeniti GTSicu u svakodnevnim uvjetima...
Cesta preko Osoja koja spaja Zabiokovlje sa morem...
Malo prirodnog osvježenja dobro dođe na pasjim vrućinama
I stižemo do garaže gdje se ovaj komad late vraća u život. Već je odnio previše ljubavi, novaca, truda i živaca, a odaziva se na ime Vespa 180 Supersport. Kako joj i samo ime govori, donijela je neke nove struje i trendove među Vespe, dizajn je bio dosta različit u odnosu na prethodne modele, a posebna je i po mašini s kojom je išla preko 100 km/h, što je jako jako brzo za tadašnje poimanje skutera. Proizvedena je u samo 35 699 primjeraka, danas spada među najvrjednije modele Vespi, a ovaj primjerak je dvadesetak godina propadao ispod jednog balkona i čekao me je da ga vratim u život.
Shodno tome, šteta bi je bilo krpiti, pa je posao prepušten prijatelju koji je to odradio i bolje od tvornice.
Međutim, kako novi limovi ne dolaze sa dijelom kljuna koji je integriran u latu, trebalo je ispilati isti sa stare late i precizno zavariti na novi, bez preklapanja limova, bez vidljivih spojeva, što je zahtijevalo precizna mjerenja i dobru staru tehniku...
Back to the future...
I peglamo nazad...